آموزش هک

پیدا کردن Ip و پورت اشخاص در Chat !


اگر چه می توان Ip افراد را با استفاده از دستور Netstat -n در Command Prompt یافت اما به نظر من بهترین راه برای یافتن Ip و پورت افراد در چت  و جاهای دیگر استفاده از نرم افزار کم حجم و فوق العاده X-NetStat است چون ا این نرم افزا قادر است فهرست تمام IP و پورت های در حال ارتباط با سیستم را به صورت لحظه به لحظه کنترل کرده و گزارش دهد .
حتی به کمک این برنامه می توان فهمید که چه برنامه های دیگری به جز آنهایی که خود ما از فعالیت آنها آگاهی داریم در حال ارتباط با شبکه هستند و از چه IP و پورتی برای ارتباطشان استفاده می کنند .

حال چگونه می توانیم به کمک این برنامه IP و پورت افراد را در چت پیدا کنیم ؟

پس از دریافت برنامه از لینک زیر :

دریافت برنامه

1.برنامه X-NetStat را نصب کرده و به محیط برنامه وارد شوید .

2.پس از ورود به برنامه به قسمت Options رفته و در قسمت Automatically Update Connections زمان را به 1 ثانیه تغییر دهید .

3.به اینترنت وصل شده و همان طور که برنامه X-NetStatباز است به Yahoo! Messenger وارد شده و با شخصی که تصمیم دارید IP آن را بدست آورید مشغول چت شوید ( تا اینجای کار برنامه X-NetStat لیست تعدادی IP و پورت را برای شما فهرست می کند که از قسمت Process می توانید بفهمید که هر IP و پورت متعلق به چه برنامه ای است.)

4. پس از این کار از طرف مقابل بخواهید تا برای شما فایلی را ارسال کند , در زمان ارسال فایل IP و پورت آن توسط X-NetStat ردیابی شده و نشان داده می شود .
مطابق شکل زیر :

شکل ۱

x-netsta 5.1

برای دستیابی به اطلاعات کامل تر در باره این IP دو بار بر روی آن کلیک کرده تا مطابق شکل به بخش Connection Info وارد شوید و جزییات بیشتری را در مورد آن بدست آورید .

شکل ۲

x-NetStat 5.1

حال شما با داشتن این IP و پورت چه کارهایی می توانید انجام دهید ... بماند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد