ضبط مکالمات تلفنی توسط

Advanced Phone Recorder 1.7

بسیاری مواقع ضبط تماس های تلفنی و کنترل آن کاری ضروری میشه ! یعنی ضبط و جاسوسی تلفن به گونه ای کسی متوجه این کار نشه ! اگر شما هم به یک Voice Modem و Sound Card مجهز هستید این کار را به آسانی میتوانید انجام دهید !
نرم افزار Advanced Phone Recorder محصولی از سری محصولات Say It Now میباشد که برای ضبط تمامی مکالمات تلفنی ارایه شده است! نحوه کار این برنامه به این صورت است که پس از زنگ خوردن تلفن و پس از آنکه ارتباط برقرار شد، در هر جای مکالمه شما با فشردن کلید Record برنامه میتوانید ادامه ی مکالمه را در هارد خود با کیفیت مناسب ذخیره کنید . همچنین میتوانید جزییات رو در کنار هر فایل ضبط شده درج کنید . جزییاتی مثل نام و تاریخ و موضوع و ...! فایلهای ضبط شده توسط این نرم افزار با پسوند Wav ذخیره خواهند شد و بلافاصله پس از ضبط میتوانید به آن گوش دهید . علاوه بر موارد فوق میتونید تماس های مکان ها و زمان های مختلف رو بهتر دسته بندی کنید ! این نرم افزار ویندوزهای مختلف رو پشتیبانی میکنه و محیط کارش بسیار ساده است.

دانلود کنید نسخه ی 1.7 رو با حجم 1.6 مگابایت

 

 یک ساعت زنگوله دار تمام دیجیتالی

 PC Alarm Clock Pro 3.0

شما برای یادآوری و فراموش نکردن قرار ها و کارهای مهم خود چه میکنید؟ آیا شما هم صبح ها مشکل خواب موندن دارید؟ PC Alarm Clock Pro محصول شرکت Aquarius Soft نرم افزاری خوب و مناسب برای یاد آوری قرار ها و رویدادهای مهم شماست ! توسط این نرم افزار شما میتونید زنگ های مختلفی تنظیم کنید ( میتونند شامل انواع آهنگ ها باشند) تا سر ساعت معین این نرم افزار شروع به زنگ زدن کنه و شما رو آگاه کند . ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار در تعداد نامحدوی از تنظیمات برای زنگهاست ,  به این ترتیب شما میتونید برای تمامی قرار هاتون یک جا برنامه ریزی کنید . این نرم افزار به شما این امکان رو میده که مشخص کنید قرار فلان روز شما هفتگیست؟ماهیانست؟ یا .... ویژگی جالب دیگر این نرم افزار در توانایی چرت زدن آن است برای مثال شما آن را برای ساعت 3 تنظیم کردهاید که شما را از خواب بلند کند سر ساعت 3 وقتی شروع به زنگ زدن میکند , شما خسته اید و با دکمه ای که روی کیبورد میزنید می خواهید صدا را قطع کنید ! در این شرایط هم نرم افزار خود به خود چند دقیقه بعد دوباره شروع به زنگ زدن میکند ! فایلهای صوتی MP3, WMA, MIDI و WAV را برای زنگ میشود قرار داد , همچنین قادر است همراه با زنگ متنی را که شما نوشتید را با صدای بلند برایتان بخواند ! روی هم رفته اگر شما هم به یک ساعت زنگوله دار حرفه ای و دقیق و دیجیتالی همه کاره نیاز دارید., PC Alarm Clock Pro رو حتما امتحان کنید

دانلود کنید نسخه ی 3.0.0.1 رو با حجم 0.98 مگابایت
 

نقاشی برای بچه ها

 Creative Painter v3.2

یک نرم افزار ساده و بسیار عالی برای نقاشی کردن که واقعا میتونه برای بچه ها مفید باشه . امکان اضافه کردن موزیک و انیمیشن از ویژگیهای جالب این برنامه است

دانلود  Creative Painter v3.2با حجم 14 مگابایت

Crack

 

خاموش و روشن کردن کامپیوتر توسط

Auto Power-on and Shut-down v1.44

ورژن  جدید این برنامه که به وسیله ی اون میتونید کامپیوترتون رو یک ساعت دلخواه  روشن و یا خاموش کنید .

Auto Power-on and Shut-down v1.44 با حجم 9.01 مگابایت

Crack

قفل کردن فایل ها و پوشه ها توسط

 File Securer v3.70

File Securer نرم افزار قدرتمندی است که میتونه از فایل ها و پوشه های مهم شما محافظت کنه! این نرم افزار محافظت خودش رو در سطح kernel اعمال میکنه و از فایل هاتون در محیط ویندوز و خط فرمان محافظت میکنه. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده هست طوری که تنها با انتخاب یک پوش یا فایل میشه اون رو توسط پسورد محافظت کرد! همچنین برای قفل کردن و باز کردن فایل ها، نیازی به وارد شدن به محیط برنامه نیست بلکه در زمانی که میخواهید به فایل ها دسترسی داشته باشید ، این نرم افزار یک کادر popup باز میکنه و با وارد کردن پسورد به فایلتون دسترسی خواهید داشت. همچنین بعد از نصب این نرم افزار، گزینه هایی برای قفل کردن و باز کردن فایل ها ، به منوی راست کلیک ویندوز شما اضافه خواهد کرد که عملیات رمز نگاری و باز کردن فایل های شما را آسان تر و سریع تر خواهد ساخت .
از قابلیت های مهم این نرم افزار میشه به موارد زیر اشاره کرد :
قابلیت مخفی کردن و محافظت از فایل ها و پوشه ها تنها با چند کلیک ساده ، محافظت از خود برنامه توسط یک پسورد اصلی ، پشتیبانی کامل از قابلیت Drag and Drop ، قابلیت ذخیره سازی کلیه اتفاقات ( به عنوان مثال چنانچه فردی پی در پی پسورد های مختلف رو برای دسترسی به فایل های محافظت شده تست کنه ، این نرم افزار تمام پسورد های غلط رو براتون ذخیره میکنه و میتونید با دیدن پسورد های حدس زده توسط دیگران به امنیت پسورد خودتون پس ببرید و بدونید که طرف چقدر به پسورد اصلی نزدیک شده! ) . نیاز به پسورد در هنگام پاک شدن نرم افزار و ...
توجه : این نرم افزار بر روی تمام ویندوز ها کار میکنه ! توجه : در هنگام نصب این نرم افزار به پیغام هایی که داده میشه توجه کنید!
دانلود File Securer v3.70 با حجم 1.30 مگابایت

 

ساخت درایو های متعدد Hard توسط

Extra Drive Creator Professional 4.1

دوست داردد که تعداد درایو های هارد را زیاد کنید؟ نیازی نیست که حتما در پارتیشن بندی Hard خود تغییر ایجاد نمایید چون نرم افزار Extra Drive Creator Professional نرم افزاری کوچک و در عین حال قدرتمند میباشد که برای شما درایو های دیگری ولی تحت درایو های فعلی با توانایی های مختلف به وجود میاره.در کل این نرم افزار قدرتمند 5 نوع درایو مجازی می سازد
1. Crypted Drive(درایو های محرمانه):  این درایو محلی برای نگه داشتن اطلاعات مهم و محرمانه ی شما میباشد و از سیستم الگوریتمی جدیدی برای محافظت استفاده میکنه تا کسی نتونه به اطلاعات محرمانه شما دست پیدا کنه! وقتی روی این درایو کلیک کنید از شما پسورد برای عبور میخواهد و در صورت دادن پسورد شما وارد این درایو میشوید.
2.Virtual CD-ROM(درایو
CD مجازی): این بخش برای گرفتن ISO-Image از CD های و آنهایی که میخواهیم از درون هارد اجرا کنیم میباشد ! انواع بازیهایی که برای اجرا به CD نیاز دارند رو میتوانید در این بخش اجرا کنید !
3
,4:File to Drive & Folder Drive ( برای قرار دادن فایلها و پوشه ها درون درایو): این بخش با ساختن یک درایو دیگر شما رو در تقسیم بندی هاردتون کمک میکنه ! مثلا شما دوست دارید درایو 40 گیگاباتی شما به 2 درایو 20 گیگابایتی تقسیم شود , نیازی نیست که حتما توسط پارتیشن بندی این کار صورت گیرد , این نرم افزار به طور مجازی آن کار را برای ما انجام میدهد !
5.RAM Drive( درایو اطلاعات RAM) : این بخش منحصر به فرد از نرم افزار تمامی اطلاعات رفته در RAM کامپیوتر را نشان میدهد و در خود نگاه میدارد و ما میتوتنیم از اونها استفاده کنیم!! ولی با ReStart شدن سیستم این اطلاعات پاک و اطلاعات جدید ذخیره میشود !

دانلود کنید نسخه ی 4.1 رو با حجم 467 کیلوبایت

 

پسورد گذاری روی نرم افزارهای گوناگون توسط

Password Door 6.1.13    

نرم افزارهای زیادی بر روی کامپیوتر شما نصب هستند از قبیل MS-Office, WinZip, Windows Media Player, RealOne Player, AcdSee, Outlook Express و بسیاری دیگر, اکثر آنها به گونه ای می باشند که هر کس میتواند از آنها استفاده کند و به اطلاعات موجود در آنها دسترسی و یا از آن برای انجام کارهای شخصی استفاده کند. شاید شما دوست ندارید با نرم افزاری که متعلق به شماست و خود شما خریداری و نصب کردید کس دیگری استفاده کند! Password Door محصول شرکت TopLang نرم افزاری برای گذاشتن پسورد روی نرم افزارهای مختلف است به گونه ای با اجرا شدن نرم افزار صفحه ی درخواست پسورد ظاهر شود و شما تنها با وارد کردن کلمه عبور صحیح بتوانید وارد محیط نرم افزارها شوید‌! این نرم افزار به آسانی هر نرم افزاری رو میتونه قفل گذاری کنه بدون ایجاد کوچکترین اختلالی در خود برنامه‌! خود نرم افزار هم Password protected میباشد
دانلود کنید نسخه ی 6.1.13 را با حجم 473 کیلوبایت
 

 : کنترل کامل بر روی هارد و سایر حافظه های جانبی توسط !

    Disk Watchman 1.7.151

Disk Watchman محصولی از سری نرم افزارهای کمپانی MetaProducts , نرم افزاری برای داشتن کنترل کامل بر روی  درایو های هارد دیسک , حافظه های جدا شدنی مانند CoolDisk و ... و درایوهای شبکه میباشد. این نرم افزار به شما  کمک میکند که حافظه ی این درایو ها را زیر نظر بگیرید  ونشان میدهد که چه مقدار فضا اشغال شده و یا خالی است  , همچنین قادر است زمانهایی که سیستم با کمبود فضا مواجه بود را ضبط کند تا شما فکری برای مشکل بیاندیشید, سیستم Notification و اطلاع رسانی نرم افزار به شما اعلام خطر کمی حافظه را میکند که  در هر جایی که باشید , توسط E-Mail و ICQ یا صدا و آهنگ و سایر امکانات مطلع شوید.  توانایی های دیگری مانند گرفتن Backup و پاک نمودن فایلهای زاید و اضافی را از درایو ها داراست. روی هم رفته اگر کنترل وضعیت هارد دیسک برای شما در ساعات مختلف ضروری است میتونید از این محصول استفاده کنید.
دانلود کنید نسخه ی 1.7.151 رو با حجم 1 مگابایت
 

 نرم افزاری برای ساخت و مدیریت چند دسکتاپ

ManageDesk v2.30.17    

ManageDesk نرم افزاری هست که با در اختیار قرار دادن امکانات جدید ، سرعت کار با کامپیوتر رو براتون افزایش میده و میتونید متفاوت از قبل با کامپیوتر کار کنید.در واقع این نرم افزار شامل ابزار هایی است که باعث افزایش سودمندی و بهره وری از کامپیوتر میشه. شما به کمک این نرم افزار میتونید دسکتاپی مجازی بسازید و نرم افزار خودتون رو در اون به اجرا در بیارید . همچنین میتونید برای محافظت از دسکتاپ های ساخته شده ، پسورد تعیین کنید تا کسی به غیر از شما نتونه به اونها و برنامه های در حال اجرای اون دسکتاپ دسترسی داشته باشه! همچنین میتونید به وسیله قابلیت hotkeys برای هر نرم افزار یک کلید ترکیبی بسازید تا دسترسی شما به نرم افزار ها آسون تر و سریع تر باشه. از قابلیت های دیگه این نرم افزار میشه به یک ابزار مدیریت حافظه قدرتمند برای افزایش کارایی سیستم ، یک ابزار مدیریت پروسه ها و مشاهده DLL های جاری ، ابزاری برای اجرای اتومات برنامه ها در دسکتاپ های مورد نظر و ... اشاره کرد!
ManageDesk با ساختن چندین و چند دسکتاپ برای شما ، از به هم ریختگی محیط کاری شما جلوگیری میکنه.از اونجا که کار این نرم افزار مشخص هست از توضیح اضافه در مورد اون صرفنظر میکنیم

دانلود ManageDesk v2.30.17 با حجم 1.40 مگابایت
 
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد