تبلیغات درآمدزا در بلاگ شما



از www.adsbag.com بخوانید :
این وب سایت بخشی از سایت
کاسپین بلاگ می باشد که برای کمک به وبلاگ نویسان و صاحبان سایت هایی که می خواهند از طریق سایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنند راه اندازی شده است.هدف اصلی Adsbag.com فراهم آوردن بستری مناسب برای آگهی دهندگان و نمایش دهندگان می باشد که امیدواریم این بستر با استقبال شما عزیزان هرچه سریعتر فراهم شود. از مزایای Adsbag.com برای نمایش دهندگان پرداخت بالا برای هر کلیک و سقف پرداخت پایین می باشد.

امروز یکی از دستان جدید این سایت را معرفی کرد , کسب درآمد از اینترنت برای همه ی بلاگ نویسان یک دغدغه و اکثرآ یک آرزو هست , نمی دونم این سایت چقدر می تواند مفید باشد.

    قوانین این سیستم را هم بخوانید :
- وب سایت و یا وبلاگ باید عاری از هرگونه عکس و مطلب غیر اخلاقی باشد.
2- کدهای تبلیغات باید در 500 پیکسل ابتدایی صفحه قرار گیرد تا کاربران بتوانند بدون اسکرول کردن صفحه آن را ببینند.
3-کدهای تبلیغات تنها باید در وبلاگ و یا وب سایت و صفحات وابسته به آن قرار گیرند. نمایش کدها در صفحات دیگر سایتها ممنوع می باشد.
4- هر گونه تشویق کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات (مانند: برای حمایت از ما کلیک کنید، روی تبلیغات کلیک کنید و...) ممنوع می باشد.
5- هرگونه اقدامی جهت بالا بردن کاذب تعداد کلیک مخالف قوانین سایت می باشد.
6- پرداختها در 15ام هر ماه انجام می شود. قبل از رسیدن حساب کاربر به سقف پرداخت Adsbag.com به هیچ کاربری بدهکار نمی باشد.
چنانچه کاربری هر یک از این بندها را رعایت نکنند حساب او بدون هیچگونه اخطاری پاک خواهد شد و Adsbag.com هیچ بدهی به او ندارد.

ممکن است در آینده بندهایی به این قوانین اضافه شود. کاربران باید چند وقت یکبار به این صفحه مراجعه کنند.
این هم لیست قیمت ها

من امروز عضوش شدم و فعلآ باید منتظر تماس باشم . تا ببینیم چی میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.egf.blogfa.com

سلام اسم من به معنای باور قلبیه اسم قشنگم ایمان هستش من از شهری با برجهای بلند زیر رشته کوه البرزم شهر زیبایم تهران است خیلی کم به وبلاگ ها سر میزنم چون نمیدونی میون میلیونها وبلاگ گشتن چقدر سخته بالخره اتفاقا تونستم وبلاگتو ببنم خوبه خوشم اومد روش کار کردی دوست دارم یه محبت بکنی در حق من و هر زمان که اپ دیت شدی بهم بگی حتی ما میتونیم همدیگرو لینک کنیم خیلی دوست دارم و دوست دارم وبلاگتو بعنوان گلچین بهترین وبلاگها در دسترسم داشته باشم هر زمان اپ دیت کردی بگو تا بیام و بازم نظر بدم دوستدار تو کسی که نامش باور قلبیه ایمان

با سلام
امیدوارم شایسته ی این همه تقدیر باشم
با تشکر از شما دوست عزیز
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد