:: بسته ی امنیتی BitDefender Internet Security 9.0 نیز عرضه شد !

BitDefender نام ویروس کشی قدرتمند از شرکت Softwin است که به خاط سرعت بالا در شناسایی تعداد بالایی ویروس و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر ویروسکشهای برتر دنیا از محبوبیت بالایی بر خوردار شده است . اخیرا شرکت Softwin بسته ی نرم افزار قدرتمند امنیتی خود را نیز با نام BitDefender Internet Security عرضه نموده است که نیاز های امنیتی شما را در هنگام اتصال به اینترنت و ... تامین می نماید .با هم به بررسی ویژگی های مختلف این نرم افزار قدرتمند می پردازیم :

Antivirus : ویروس کش قدرتمند BitDenfender که با سرعت بالا قادر به شناسایی و نابود سازی تمامی خطرات سیستم شما می باشد و از ورود ویروسها به سیستم شما جلوگیری به عمل می آورد.

Firewall : دیوار آتش قدرتمند این بسته که از نفوذ دیگران به سیستم شما جلوگیری به عمل آورده و هیچ نرم افزاری اجاره ی آن را نمی دهد تا بدون اطلاع شما به اینترنت وصل شوند .

Antispam : این بخش به جلوگیری از ورود Spam ها وEmail های تبلیغاتی مزاحم به MailBox شما می پردازد .

Antispyware : ضد جاسوس قدرتمند این بسته که به با دیتابیس قدرتمندش به از فعالیت نرم افزارهای مخرب و ناشناس و تبلیغاتی بر روی سیستم شما جلوگیری به عمل می آورد .

Parental Control : همان کنترل والیدن می باشد که به شما امکان کنترل سایتها و نرم افزار هایی که فرزندانتان و یا افراد دیگر که از سیستم شما استفاده می کنند را می دهد . بدین ترتیب میتوانید نرم افزار های مختلف و یا وب سایتهای گوناگون را فیلتر نمایید .

BitDefender Internet Security را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 9.0 را با حجم 18.1 مگابایت 

کرک برنامه
دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام کسی از شما نظر نخواست که لاگ من زشت و...
لاگ من خصوصی از امروزم نظر دهیش رو می بندم تا خیالت راحت بشه.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام خوبی؟ وب لاگ پرباری داری . منتظر حضورت در دفتر عشق هستم.... میای؟ التماس دعا.....

مهدی =-=-=-دفتر عشق یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

ببخشید آدرس وب رو یادم رفت بنویسم. شاد باشی

آتنا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دلم می خواست خانه عشق مرا کسی خراب نمی کرد .... دلم می خواست که روزهای خوب هیچ وقت تمام نمی شد .... از همیشه تا هنز عاشق مانده ام ... « من مانده ام ملال و غمم رفته ای تو شاد ... با حالتی که بدتر از آن کس ندیده است ... ای تخته سنگ پیر گویا دگر فسانه به پایان رسیده است .... » افسانه ! دیگر دلم هیچ آهنگی نمی نوازد و من ، قندیل کوه واپس زده ای هستم که در ایستایی یک خیال همچنان چشم به راه خورشید نشسته ام ! یخ کرده از اضطراب تنهایی و پرواز خواهشهای دل ! تنها همین یک شعر برایم کافیست ..... من دیگر ساده تر از این نخواهم شد .... نسیم را در کوله پشتی خویش برایت آورده بودم ... طوفان از دستهای من گریزان است ... باورت نشد ... نمی دانم چرا ؟ .. و من در کوچ همچنان به دنبال رهایی سرگردان مانده ام و روح صاعقه زده من باورش نشد فرار چیست ؟! من نخواهم گریخت ... خواهم ماند ... خواهم سوخت و خاکستر حرفهای خویش را روزی آب خواهم کرد در دل سنگ ترین سنگهای روزگار ... همیشه با یادت .... جان شیفته را یدک خواهم کشید ......
به عاشقانه های من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد