:: GetSmile 1.9010 کلکسیونی از 1600 شکلک بامزه

 

در دنیای اینترنت تنها راه رایج نمایش احساسات و عواطف استفاده از شکلک های کوچک و بامزه معروف به Smiley می باشد . خواه شما در حال نوشتن نامه باشید , خواه نوشتن مطلبی برای وبلاگ , شرکت در فروم ها و یا نرم افزارهای چت , دستسرسی به تعداد بالایی از این شکلک ها کار شما را بسیار راحت تر و ارتباط شما را تا بامزه تر می سازد .

GetSmile نرم افزاری جدید و و کلکسوینی زیبا از شرکت Sofrayt میباشد که به شما امکان مدیریت و قرار دادن زیباترین شکلک ها را در محیط های مختلف اینترنتی تنها با یک کلیک می دهد .

برخی ویژگی های نرم افزار GetSmile :

سازگار با اکثر Webmail های معروف و رایج مانند Hotmail , YahooMail ! , Gmail و ...

سازگار با اکثر نرم افزارهای Email Client معروف و رایج مانند Eudora 5.0,6.0,IncrediMail,Mozilla Mail, Outlook 97, 98, 2000, 2003, XP و ..... دارا بودن بیش از 1600 شکلک بامزه که بیش از 700 عدد از آنها سازگار و مخصوص نرم افزار MSN Messenger می باشند ! تمامی این شکلک ها طبقه بندی شده و به آسانی قابل دسترسی می باشند .

توانایی اضافه نمودن انیمیشن های و سایر تصاویر جاب و دلخواه خود به این کلکسیون .

توانایی ساخت امضا برای Email شما با ترکیب متن و Smiley .

این نرم افزار هیچ نرم افزار اضافی همراه خود ندارد ! مانند toolbar ها و searchbar ها و سایر نرم افزارهای تبلیغتاتی ناخواسته و مضر .

برای استفاده از تصاویر و Smiley های زیبای این نرم افزار در محیط MSN نیازی به نصب هیچ نرم افزاری نیست به آسانی قابل پخش می باشند .

نسخه ی کامل از نرم افزار

لینک نسخه ی کامل 1.3030 از نرم افزار : http://rapidshare.de/files/10659375/GetSmile_1.3030.zip.html
برای دانلود بر روی گزینه ی Free در پایین صفجه کلیک کنید و سپس منتظر باشید تا ثانیه شمار به صفر برسد و تصویر ظاهر گردد , عدد ظاهر شده رو وارد کنید تا صفحه ی دانلود ظاهر شود.
ممنون از دوستانی که ایراد رو گزارش دادند .
با تشکر از مجتبی عزیز به خاطر لینک دانلود Wink .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد