Alive Business Organizer 1.0.0.321

:: انجام مدیریت الکترونیکی فعالیت های تجاری با Alive Business Organizer 1.0.0.321 ::

Alive Business Organizer نرم افزاری چند کاره به منظور انجام مدیریت های الکترونیکی اطلاعات شخصی مخصوصا تجاری شماست . این محصول شرکت Vitolabs برای شما بسیار مفید تر از یادداشت های مبهم گوناگون و به حافظه سپردن زمان پرداختی ها و دریافتی ها و قرار های مهم و ..... دیگر است . شما مجهز به یک Address Book کامل که دارای بیش از 50 مکان مختلف برای انواع جزییات فرد هست یا توانایی تعیین و ساخت رخدادهای گوناگون برای زمانهای مختلف و تنظیم بندی و آگاه سازی شما برای زمان معین می باشید .

از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار مدیریتی می توان به ماشین حساب درونی قدرتمند آن برای انجام محاسبات تجاری شما که دارای ویژگی های مختلف تبدیل واحد هامی باشد , تلفن درونی نرم افزار , دفترچه ی خاطرات خاطرات مناسب, پشتیبانی فرمتهای مختلف متنی مانند MS Word, Rich Text Format, HTML و بخش ویرایش تصاویر برای تبدیل فرمت و انجام ویرایش های لازم تصاویری ورودی که قادرید در بخش های مختلف نرم افزار به کاربرید اشاره نمود .

بنابر این با Alive Business Organizer دیگر قرار ها و رخداد های مهم تجاری خود را از دست نداده و یا اتفاقات مهم آن را فراموش نخواید کرد و تمام لحظات مدیریت و طبقه بندی شده و ثبت شده خواهد بود .

 

نسخه ی کامل نرم افزار Alive Business Organizer با حجم 4.8 مگابایت

نسخه ی کامل نرم افزار Alive Business Organizer 1.0.0.321 همراه با سریال صحیح :

http://rapidshare.de/files/12770245/Alive.Business.Organizer.1.0.0.321.zip.html

پسورد فایل زیپ : www.p30world.com
موفق باشید ! Wink

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد