:: طراحی و خلق AutoRun و پروژه های مالتی مدیا با Autorun Magick

 

امروزه دیگر کمتر CD یا DVD ای مطرحی بدست شما می رسد که بدون اجرا کننده ی خودکار یا Autorun باشد . به عبارتی داشتن یک Autorun زیبا برای بر قراری ارتباط کاربر با CD/DVD به کار شما ارج و اعتبار خاصی می بخشد .

نرم افزارهای متعددی برای طراحی و ساخت این پروژه های چند رسانه ای پر طرفدار در سایت معرفی کرده ایم .

شرکت PhotoActions نیز محصولی قدرتمند با نام Autorun Magick Studio عرضه نموده است که قادر به ساخت اینگونه Autorun ها و پروژه های مالتی مدیا و SlideShow های تصویری و Presentation ها در محیطی حرفه ایست .

شما برای ساخت پروژه هی خود نیاز به دانستن هیچ زبان برنامه نویسی ندارید و در محیط Visual نرم افزار و با استفاده از ابزار گوناگون طراحی آن کارهای گرافیکی خود را انجام و دستورات مالتی مدیا را به آن می دهید .

این نرم افزار برای یاد دادن روش کار و آسانی کار شما Template های آماده ای را در اختیار شما قرار می دهد تا از روی انها به آسانی به ساخت پروژه های خود بپردازید .

ویژگی های اصلی نرم افزار Autorun Magick Studio :

منوهای چند صفحه ای : این نرم افزار شما را به ساخت یک صفحه ی Autorun تنها برای معرفی محدود نمی سازد و شما امکان ساختن صدها صفحه ی گوناگون چند رسانه ای و مرتبط ساختن آنها به یک دیگر را دارید .

Object های مختلف و کارا : تمامی Object ها میتوانند برای حلات مختلف از لخاظ رنگ و شکل و شمایل و ... تعریف شوند برای مثال هنگامی که موس بر روی گزینه و یا دکمه ای قرار گیر تصویر آن تغییر یابد و یا رنگش عوض شود و ...

Object های چند رسانه ای : این نرم افزار همراه با خود Object های Multimedia گوناگونی مانند Web Browser, Macromedia Flash و ..... را داراست .

سازگاری با تمامی ویندوز های 32 بیتی :

فایل اجرایی و اتوران طراحی و ساخته شده توسط این نرم افزار در محیط تمامی ویندوز ها مانند Windows 95, Windows 98, Windows NT 4.0, Windows 2000 and Windows XP سازگار است .

پشتیبانی چند زبانی نرم افزار : شما قادر به انتخاب هر کدام از زبانهای آماده ی نرم افزار هستید و حتی قادر به اضافه کردن زبانهای جدید با دانلود پک مخصوص آن زبان از سایت سازنده ی نرم افزار می باشید .

ظاهر آشنا و آسان نرم افزار و مجهز بودن به تمپلات های گوناگون برای سادگی کار .

و .....

 

نسخه ی کامل نرم افزار Autorun Magick Studio 2.2.2

نسخه ی کامل نرم افزار Autorun Magick Studio 2.2.2 با حجم حدود 3.4 مگابایت :

http://rapidshare.de/files/13025504/AutorunMagick.Studio.v2.2.2.www.P30World.com.zip.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد