Nitro PDF Professional 4.9 نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و ویرایش

 

Nitro PDF Professional , محصولی از کمپانی ARTS PDF , نرم افزاری حرفه ای و با کیفیت در زمینه ساخت و ویرایش انواع فایلهای PDF است . این محصول  هم از لحاظ خلق ساده و بسیار آسان فایلها , هم از لحاظ تامین امنیت فایلهای PDF و هم از لحاظ ویژگی های بالای ویرایشی نیازهای شما را در زمینه ی ساخت PDF های حرفه ای رفع می نماید .

برخی ویژگی های اصلی نرم افزار Nitro PDF Professional :

ویژگی های خلق و تبدیل نرم افزار : برای خلق فایلهای PDF توسط این نرم افزار تنها کافیست که فرمتهای مختلف مورد نیاز خود را به درون آیکون این نرم افزار Dra&Drop نمایید ! بلی با این عمل ساده ، شما می توانید فرمتهای Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG را به آسانی به PDF تبدیل نمایید (این نرم افزار یک Toolbar مخصوص تبدیل فرمت به نرم افزار MSOffice اضافه می نماید) . ویژگی ترکیب کردن فایلهای PDF و Batch Conversion برای تبدیل همزمان بسیاری از فرمتها از دیگر ویژگی های این بخش است .

ویژگی های ویرایشی نرم افزار : قادر به انجام انواع ویرایش های تصویری , متنی و اضافه و کم کردن Object هاست . همچنین با استفاده از ویژگی Watermarking نرم افزار قادر به حفظ کپی رایت صفحات PDF خود می باشید .

ویژگی های امنیتی نرم افزار : قادر به پسورد گذاری شما با استفاده از سیستم های کدگذاری40-bit و 128-bit است .

ویژگی خوب جستجوی نرم افزار : و جستوی کامل و با امکانات فایلهای PDF و ساخت Index برای جستجوی آسان از ویژگی های بخش جستجوی نرم افزار است .

از دیگر ویژگی های خوب نرم افزار میتوان به ویژگی Print با کیفیت و حرفه ای فایلها , ویژگی اضافه نمودن صوت به فایل PDF و ویژگی اضافه نمودن Stamp اشاره نمود .

 

نسخه ی کامل 4.9 نرم افزار با حجم 22 مگابایت

دانلود نسخه کامل :
دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد