:: مطلع شدن از آخرین اخبار روز توسط نرم افزار سخنگوی NewsAloud 1

 

در عصر ارتباطات و اطلاعات با خبر بودن از آخرین رویدادهای و اخبار روز جهان به یکی از ضروریات زندگی مبدل گشت است . در این بین اینترنت نیز یکی از قدرتمند ترین منابع برای اطلاع رسانیست . شما برای سود بردن از قدرت اینترنت در زمینه ی اخبار چه می کنید ؟ از طریق Email های خبری و گشت و گذار در سایتهای گوناگون ؟

شرکت نرم افزاری NextUp Technologies که به تولید نرم افزار های مفید سخنگو مشهور است , نرم افزار سخنگوی جدید دیگری تحت عنوان  NewsAloud عرضه کرده است که شما را از آخرین اخبار روز جهان آگاه می سازد .

بلی با این نرم افزار دیگر نیازی نیست تا شما خود به دنبال اخبار بگردید و وقت خود را صرف خواندن آنها کنید , NewsAloud این کار را برای شما انجام می دهد و با صدایی رسا برایتان می خواند !

دارای طبقه بندی های مختلفی برای گروههای گوناگون خبریست که به شما امکان انتخاب آنها را به همراه صدای مورد علاقه تان را می دهد .

 

NewsAloud را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.05 را با حجم 4.4 مگابایت

کرک نسخه ی 1.05 نرم افزار :
http://www.crackserver.com/0day_cracks/NewsAloud.v1.05.htm

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:46 ب.ظ

با عرض سلام وتبریک سال نو
بابا دمت گرم خیلی باحالی
من کلی با این وبلاگت حال می کنم.فقط امیدوارم زود به زود آپدیت کنی و نرم افزار های توپ بزاری تا باهاش حال کنم و هر روز موضوع جدیدی رو مطالعه کنم البته اگه وقت کنی.
ضمناْ اگه اون ترفندها و کلک ها ومیانبرارو بیشترکنی خیلی عالیه.
ولی نمی دونم چرا لینک دانلود بعضی از نرم افزارا کار نمی کنه وپیغام میده که صفحه یا لینک وجود نداره.مثل نرم افزار تهیه رزومه یا چند تا دیگه مثل اون نرم افزار شکلک ها که گفتی مثل همکارای ویندوزن.لینکا رو یه امتحانی بکن.
منتظر تعویض لینکا هستم.
خسته نباشی.
موفق باشی

مهیار یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://prk.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز امیدوارم که خوب باشی
با عرض تبریک به مناسبت سال نو
من مدیر وبلاگ پی آر کی و سایت www.ferfere.com هستم از وبلاگت لذت بردم و امیدوارم که موفق باشی به ما هم سری بزن
به امید دیدار

صمد سیستم جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ http://inf-samad.blogsky.com

سلام آقای عزیز وب لاگ خوبی داری
در وبلاگ تنها سعی نکن نرم افزار معرفی کنی ترفند بذار







برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد