ثبت خاطرات روزانه در دفترچه خاطراتی امن

:: ثبت خاطرات روزانه در دفترچه خاطراتی امن , چند رسانه ای و بسیار زیبا با XMultimediaDiary 1.2 ::

همیشه ما دفترچه خاطرات را به عنوان کتابچه و یا یادداشتهایی که با خواندن و مرورشان به یاد خاطرات تلخ و شیرین گذشته می افتادیم نگاه می کردیم  . این یادداشت ها و خاطرات که برای هر شخص ارزش بسیار بالایی دارد میتوانند از دنیای واقعی وارد دنیای الکترنیک نیز بشوند و علاوه بر امنیت بالای نگه داریشان , از زیبایی ها و بیان احساسات واقعی تری برخوردار گردند .

شرکت XDeskSoft نرم افزار دفتر خاطرات و ثبت اطلاعات الکترونیکی زیبا , خلاق و بسیار مفیدی تحت عنوان XMultimediaDiary داراست که به شما امکان قبت خاطرات و اطلاعات را در محیطی چند رسانه ای و زیبا با امکانات متفاوت می دهد . بلی با استفاده از این دفترچه خاطرات زیبا تمامی امکانات زیبای صوتی و تصویری را به داخل خاطرات خود آورده و از روح تازگی آن لذت ببرید .

برهی ویژگی های کلیدی نرم افزار XMultimediaDiary :

Completely Support Multimedia information - پشتیبانی کامل فرمتها و اشیا چند رسانه ای در محیط دفترچه شما که به شما امکان اضافه کردن موسیقی , شکلک های زیبای متحرک , تصاویر گوناگون , فیلم ها و کلیپ ها, فیلم های زیبای فلش و افکتهای زیبای آن , لینک های مختلف و همچنین نشانه های مختلف زیبای وضعیت آب و هوا را می دهد .

Publish to MSN Spaces blog - توانایی انشار نوشته های شما بر روی بلاگ های وبسایت MSN و دراختیار عموم گذاردن آنها .

Shareable diary - دیگر ویژگی خوب خاطرات نوشته شده در این نرم افزار قابلیت انتشار آسان آنهاست که این نرم افزار با استفاده از Email Sender درونی خود به شما امکان فرستادن خاطرات زیبای خود را به ایمیل آدرس های گوناگون و جتی انتشار آنها به صورت یک صفحه ی زیبای HTML می دهد . ( مشاهده ی نمونه ی ساخته شده )

Secret & Secure - امنیت اطلاعات در این نرم افزار از ویژگی های خوب آن است که قبل از کار با آن هر کاربر می بایستی یک اکانت جدا گانه با پسورد شخصی بسازد تا فرد دیگری قادر به دسترسی به اطلاعات شخصی درون نرم افزار نباشد . گرفتن بک آپ و نسخه ی پشتیبان به صورت خودکار از دیگر ویژگی های این بخش است .

Quickly and easily search - دارای یک موتور جستجوی قوی درونی که امکان جستجوی خاطرات را بسیار آسان می کند .

Stylish interface - ظاهر زیبا و ویستا مانند .

و ......

 

XMultimediaDiary را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.2 را با حجم 3.7 مگابایت

کیجن نسخه ی 1.2 از نرم افزار :
http://crackserver.com/pages_cracks/XMultimediaDiary.v1.2.WinALL.incl.Keygen-NGEN.rar.htm

نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار XMultimediaDiary 1.2 همراه با کیجن مورد نیاز با حجم 3.8 مگابایت :

http://www.filelodge.com/files/room12/302454/XMultimediaDiary.v1.2.zip

پسورد : www.1dar1.com

موفق باشید Wink

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد