CloneDVD Mobile 1.0

:: تبدیل فیلم های DVD به فرمتهای مورد نیاز ویدیو پلیر های همراه و تماشای آنها در راه و در هر مکانی با CloneDVD Mobile 1.0 ::

استفاده بیش از پیش سری جدید تلفن های همراه که قابلیت پخش فیلم و فرمتهای تصویری خاصی را دارند و همچنین استفاده ی روز افزون از دستگاه های Video Player همراه که به تازگی عرضه شده اند مانند PSP از شرکت SONY و iPod کمپانی Apple و iAudio X5 و یا Creative Labs ZEN Vision و بسیاری محصولات مشابه شرکت ها , نیاز تبدیل فرمتهای رایج به فرمتهای مورد استفاده ی این سخت افزارهای جدید را نمایان ساخته است . در این بین شرکت نرم افزاری  SlySoft که با تولید نرم افزار های قدرتمند CloneCD و AnyDVD به شهرت بالایی دست یافته نیز از قافله عقب نمانده و با تولید نرم افزاری تحت عنوان CloneDVD Mobile بسیاری از نیازهای کاربران در این زمینه را پاسخگو شده است .

CloneDVD Mobile قادر به تبدیل فیلم های DVD با کیفیت شما به فرمتهای رایج مورد استفاده در این ویدیو پلیر های نام برده ی همراه در زمانی بسیار کوتاه است !

علاوه بر آن به آسانی برای شما فیلم های با کیفیت DVD تان را به فرمتهای رایج و کم حجم DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل می نماید .

بنابراین با استفاده از CloneDVD Mobile میتوانید با تبدیل فیلم ها و یا سریالهای تلویزیونی به این فرمتهای سخت افزار های پبیر قابل حمل , در راه و یا درون ماشین به تماشای فیلم های و کلیپ های مورد علاقه ی خود بنشینید .

سایر ویژگی های نرم افزار CloneDVD Mobile :

کیفیت بالای موتور تبدیل تصاویر نرم افزار .

پشتیبانی دی وی دی های فیلم multi-angle .

کاملا اختیاری بودن سایز نهایی فیلم ! شما با تعیین سایز نهایی که نرم افزار میزان کیفیت تبدیل را مشناسانید .

آسانی استفاده از نرم افزار

و ......

این محصول با ویندوزهای 2000 وXP  سازگاری کامل دارد .

CloneDVD Mobile را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.0.7.1 را با حجم 9.8 مگابایت

کرک نسخه ی 1.0.7.1 نرم افزار :
http://crackdb.com/get_72626_CloneDVD.Mobile.v1.0.7.1.Crk_crack.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد