Phone Recorder Plus 1.0

:: Phone Recorder Plus 1.0 نرم افزاری فوق العاده برای تبدیل کامپیوتر به یک تلفن مجهز با ویژگی VoiceMail ! ::

Phone Record Plus نام نرم افزار مفید و قدرتمند دیگری از سری محصولات شرکت Teley در زمینه ی تلفن است که با کمک این نرم افزار کاربر قادر به تبدیل سیستم خود به یک تلفن مجهز و همه کاره با امکانات بسیار و متنوع خواهد بود !

این نرم افزار قادر به ذخیره ی ساعت ها مکالمات تلفنی شما و ذخیره آنها به صورت فرمت های صوتی بر روی سیستم است ! به علاوه دارای وایژگی منحصر به فرد VoiceMail است که شما قادر خواهید بود هر جای دنیا که هستید از پیام های تلفنی خود اگاه شوید‌.

 در ادامه به بررسی ویژگی های برتر این نرم افزار قدرتمند می پردازیم .

Phone Recorder - قابلیت ضبط و ذخیره ی تمامی مکالمات تلفنی  از طریق Voice Modem شما !

Let Third Party Listen The Call - بسیاری از نرم افزار های ضبط مکلمات تلفنی تنها به ضبط می پردازند و قابلیت استراق سمع را به کاربر نمی دهند !

Phone Record Plus قادر است به طور همزمان هم مکالمه را ضبط نماید و هم شخص سوم به استراق سمع و گوش دادن به مکالمه بپردازد.

Full Answering Machine - منشی تلفنی قدرتمند و کامل برای سیستم شما که تمامی امکانات یک منشی تلفنی حرفه ای را به شما می دهد !

Professional Calls Log - این نرم افزار تمامی تماسهای دریافتی, خروجی و تماسهای ناموفق را برای شما همراه با جزییات تاریخی آنها برایتان درج و ذخیره می نماید !

The Calls List - لیست و دفترچه تلفن قدرتمند نرم افزار که قادر به طبقه بندی مناسب برای گروههای مختلف است .

The Events - هنگام دریافت تماس, هم شماره و هم نام شخص شماره گیرنده بر روی مونیتور نمایش داده می شود , به علاوه شما قادر خواهید بود برای شخص تماس گیرنده تصویری انتخاب کنید تا این نرم افزار هنگام تماس وی تصویرش را برایتان به نمایش گذارد !

Manual Call Control - ویژگی بسیار مفید این نرم افزار که به شما انتخاب کامل را می دهد تا هنگام دریافت یک تماس هر چه می خواهید انجام دهید !

به ضبط آن بپردازید, به تماس پاسخ دهید, منشی فعال شود و یا اینکه آن را رها کنید تا برای خود تماس گیرد !

Professional Voice Mail Box - دیگر ویژگی بسیار مفید این نرم افزار که به شما امکان گوش دادن به تماس ها و حتی حذف ان ها را از راه دور با یک تلفن دیگر می دهد !

Personal Web-Site - ویژگی دیگر قدرتمند و منحصر به فرد نرم افزار اینترنت سرور آن است که با ساخت یک وبسایت در آن به شما امکان خواندن,‌ویرایش, حذف و تغییر در تنظیمات نرم افزار را تنها از طریق یک مرورگر اینترنت می دهد‌!

Forwarding details of incoming calls to your e-mail - این ویژگی جالب همانطور که از نامش پیداست امکان Forward و فرستادن جزییات و تماسها را به Email شما بلافاصله پس از دریافت دارد .

Cut the silence section - بریدن خودکار بخش سکوت تماس و نامفید آن دیگر ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار است !

Caller ID Features - پشتیبانی Caller ID برای نمایش شماره های اشخاص تماس گیرنده !

Create greeting with the Speaker or Text To Speech - ساخت پیام برای پیغام گیر با صدای خود و پخش آن هنگام دریافت تماس همراه با قابلیت ‏Text-To-Speech برای خواندن متون .

و بسیاری ویژگی های مفید دیگر .......

 

Phone Record Plus برای اجرا تنها نیاز به سیستم عامل های ویندوز 98/Me/NT/2000/XP/2003 , یک Voice Modem , کارت صوت و نرم افزار Text-To-Speech برای خواندن متون دارد !

نسخه ی کامل اپلود شده ی نرم افزار Phone Record Plus 1.0.3.0 همراه با کرک و به صورت Full با حجم حدود 2.3 مگابایت

نسخه ی کامل اپلود شده ی نرم افزار Phone Record Plus 1.0.3.0 همراه با کرک و به صورت Full با حجم حدود 2.3 مگابایت :
http://rapidshare.de/files/22665014/Phone_Recorder_Plus.rar

یا

http://rapidshare.de/files/23091235/Phone_Recorder_Plus_V1.0.3.0_Full.rar

موفق باشید Wink

نظرات 1 + ارسال نظر
هخامنش دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد