Directory Opus 8.2

:: Directory Opus 8.2 فایل منجری قدرتمند و با امکانات برای جایگزینی Windows Explorer ! ::

در هر سیستم عاملی برای گشت و گزار میان فایلهای موجود و رفتن به بخش های مختلف بخشی تحت File Manager یا مدیریت تمامی فایلها وجود دارد که به کاربر امکان گشت و گذار سریع را در سیستم خود می دهد . سیست عامل ویندوز نیز از گذشته تا به حال بخشی تحت عنوان Windows Explorer را دارا بوده که همگی کاربران با این فایل منجر مفید آشنایی دارند . ولی این بخش از ویندوز نیز مانند تمامی بخشهای کمکی دیگر نمی تواند به صورت کاملا تخصصی تمامی نیازهای کاربران در این باره را رفع نماید . بنابراین یک فایل منجر قدرتمند و حرفه ای و با امکانات می تواند بازده و کارایی را تا حد بالایی افزایش دهد !

Directory Opus 8.0 نرم افزار قدرتمندی از شرکت  GPSoftware و جایگزین و مکملی عالی برای Windows Explorer سیستم عاملی ویندوز است . شما به آسانی قادر به گشت و گذار در سیستم خود می باشید و از ابزارهای کمکی بسیاری برای انجام سریع کارهای خود سسود میبرید . بهره بری از FTP Client, بهره بری از نرم افزارهای بازکننده فایل های فشرده ی , بهره بری از ابزارهای پخش کننده ی تصاویر, محیط کاملا قابل تغییر و ... گوشیه ای از ویژگی ها و ابزارهای درونی این نرم افزار مفید است .

برخی از ویژگی های نرم افزار Directory Opus 8.0 :

طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز : این نرم افزار به صورت تخصصی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده و با نسخه های  95, 98, ME و 2000, XP و 2003 سازگاری کامل دارد .

ظاهر بسیار آشنا و دوستنانه ی محیط نرم افزار : برخلاف بسیاری فایل منجر های موجود, Directory Opus از نظر محیط و کارکرد بسیار شبیه Windows Explorer است با این تفاوت که امکان و کارایی بسیار بالاتری دارد .

منوهای کاملا قابل تنظیم و توانایی تنظیم HotKey : پشتیبانی تعداد نامحدودی تولبار و در هر نقطه ی پنجره ی محیط نرم افزار و همچنین قبلیت تنظیم HotKey برای هر فایل و نرم افزار و دستوری .

پشتیبانی FTP و ZIP به صورت کامل :  قابلیت دسترسی به فایل های فشرده و وب سایتهای FTP به اسانی از داخل محیط نرم افزار .

سازگاری با فرمتهای رایج تصویری و صوتی : این نرم افزار قابلیت نمایش و پیش نمایش انواع فرمتهای تصویری و صوتی را در درون خود و با یک کلیک ساده داراست .

مجهز به نمایش دهنده ی دورنی قدرتمند برای انواع فرمتهای متنی و ...: این نرم افزار قابلیت باز گشایی و نمایش درون بسیاری از فرمتهای رایج و ضروری را داراست . از این جمله بمی توان به بازگشایی انواع فرمتهای متنی رایج مانند Word , Exccel و ... و همچنین قابلیت استفاده از پلاگین های مختلف برای بازگشایی تعداد بیشتری فرمت اشاره کرد  .

بخش جستجو و Search بسیار قدرتمند درونی : این بخش از نرم افزار به شما امکان جستجوی سریع میان تمامی فایلهای سیستم و هارد با استفاده از کمترین اطلاعات و جزییات می دهد !

و ....Directory Opus 8.0 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 8.2.2.3 را با حجم 7.7 مگابایت

کرک نسخه ی 8.2.2.3 نرم افزار :
http://www21.fixdown.com/endown/ph_8223b-2006-07-28.rar

فایل Patch.exe را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار کپی کنید و سپس آن را یک بار اجرا نمایید و بر روی گزینه ی Patch کلیک کنید تا تمامی محدودیت های نرم افزار از بین برود !
نکته :
1 : هنگام اجرای Patch نرم افزار باید کاملا بسته باشد !
2 : پس از انجام عملیات فایل Patch.exe را از داخل پوشه ی نرم افزار پاک کنید !
کرک تست شده و 100% کار می کند .
موفق باشید Wink

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد