Yahoo! Messenger ۸.۰

:: نسخه 8.0 نهایی از پیام رسان قدرتمند و محبوب کمپانی Yahoo! با امکناتی جدید عرضه شد ! ::

Yahoo! Messenger به عنوان یکی از پرطرفدار ترین و قدرتمندترین نرم افزار های گفتگوی اینترنتی رایج در دنیا در کشورما از طرفداران بی شماری برخوردار است و می شود گفت بیش از 90% سیستم ها به این نرم افزار مجهز می باشند و به گونه ای اکثر علاقمندان منتظر ارائه ی نسخه ی جدیدتر و با امکاناتی از این نرم افزار رایگان و بسیار قدرتمند ارتباطی دنیا هستند .

سرانجام پس از گذشت چندین ماه از عرضه ی نسخه ی آزمایشی 8.0 نرم افزار Yahoo! Messenger کمپانی Yahoo! چند روزیست که نسخه ی نهایی این نرم افزار نیز عرضه کرده است که ایرادهای احتمالی آن همگی رفع شده است .

برخی از ویژگی های جدید نرم افزار Yahoo! Messenger 8.0 :

Contact Search Bar : روش نوین جستجوی تمامی لیست دوستان و مشخصات آنها برای یافتن شخص مورد نظر که با تایپ حرف اول اسم یا عدد اول شماره تلفن تمامی اسامی یا شماره های آن چنینی نمایش داده می شوند .

PC-to-Phone Calls : ایجاد تماس از کامپیوتر شخصی به موبایل و یا تلفن شخصی در سرتاسر دنیا با تنها دقیقه ای یک سنت .

Phone-to-PC Calls: قابلیت تعیین شماره ی شخصی برای سیستم شما بنابراین دوستانتان می توانند از هرکجای دنیا به سیستم شما و Yahoo! Messenger شما تماس گیرند !

IM with friends on Windows Live (MSN) Messenger : قابلیت چت از داخل نرم افزار Yahoo! Messenger و ایجاد ارتباط با تمامی کاربران کمپانی MSN و پیغام رسان محبوب آن شرکت !

Plug-ins : قابلیت اقزودن پلاگین های مختلف و یا ساختن و پخش پلاگین ها برای افزودن فعالیت های مورد نیاز خود به محیط فراگیر نرم افزار  Yahoo! Messenger .

و .....

 

یکی دیگر از مشکلات رایج طرفداران نرم افزار یاهو با آخرین نسخه های ارائه شده ی این شرکت افزایش چشمگیر میزان تبلیغات در داخل محیط نرم افزار بوده که در پاره اوقات آزار دهنده به شمار می رود تا جایی که نرم افزار قدرتمند و مطرح کمپانی Yahoo! در بسیاری از سایتهای نرم افزار مطرح جهان به عنوان "Adware" یا همان نرم افزار تبلیغاتی شناخته شده است .

برای رفع این مشکل می بایستی کلید های تبلیغاتی این نرم افزار را از داخل رجیستری ویندوز حذف نموده که شما عزیزان به راحتی می توانید با دریافت نرم افزار Y.AddsRemover تبلیغات غیر ضروری یاهو را حذف و از نمایششان جلوگیری به عمل آورید .

Yahoo! Messenger 8.0 Final را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 8.0.0.683 را با حجم 9.57 مگابایت

نرم افزار Yahoo.AddsRemover را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.0 را با حجم 0.4 مگابایت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد