Internet Download Manager 5.04

:: Internet Download Manager 5.04 نسخه ی جدید دانلود منجر محبوب IDM با قابلیت دانلود یک وب سایت به صورت کامل ! ::

یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود های اینترنتی، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager یا همان IDM است که از محبوبیت و کارایی بسیار بالا و قابل قبولی در محیط ساده آشنای خود برخوردار است .

این ابزار محبوب و قدرتمند، ادعا دارد که سرعت دانلود فایلهای شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که اگرچه این ادعا کمی ناباورانه به نظر می رسد ولی در صورت کارکرد با این نرم افزار متوجه افزایش محسوس سرعت دانلود خواهید شد .

قابلیت پشتیبانی Resume و برای اکثر لینک هایی که این امکان را دارند و همچنین دانلود به صورت طبقه بندی شده، ظاهر گرافیکی و آشنای نرم افزار از ویژگی های خوب این نرم افزار است .

IDM هنگام دریافت یک فایل آن را به چندین و چند قسمت بنا به دلخواه شما تقسیم کرده تا به طور همزمان با دریافت فایلها از چند بخش گوناگون سرعت دریافت را به حد اکثر رسانده و از پهنای باند موجود بیشترین استفاده را ببرد .

توانایی پشتیبانی پروکسی سرور، سازگاری با انواع پروتوکل های FTP و HTTP، سازگاری خودکار با مرورگرهای مطرح دنیا مانند Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... ایجاد  تنظیمات برای شماره گیری و اتصال سر زمان معین، قطع ارتباط یا خاموش کردن سیستم سر ساعت معین، پس از اتمام دریافت فایلهای معین،پشتیبانی چندین زبان،پیش نمایش فایلهای فشرده ی Zip، داشتن بقه بندی های مختلف برای دانلود ها، محافظت از فایلهای دانلودی دربرابر ویروس ها،  از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .

برخی قابلیت های جدید نسخه ی 5.04 نرم افزار IDM :

سازگاری کامل با مرورگر بسیار محبوب FireFox .

پشتیبانی پروتوکل MMS .

قابلیت بسیار مناسب Site Grabber برای دریافت تمامی اطلاعات مورد نیاز یک وب سایت یا آدرس اینرتنت .برای مثال با تعیین و فیلتر گذاری قادرید تعیین کنید که تمام زیر مجموعه های یک ادرس اینترنت یا تمامی تصاویر یک گالری عکس و یا تمامی آهنگ های یک سایت موسیقی دانلود شود !

قابلیت دانلود کامل یک وب سایت و مرور آن به صورت آفلاین .

توانایی دریافت همزمان دو وب سایت به صورت کامل بر روی سیستم .

و ....

 

IDM را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 5.04 را با حجم 1.79 مگابایت

کرک نسخه ی 5.04.3 نرم افزار :
http://www21.fixdown.com/endown/aidm5043-2006-08-17.rar

نرم افزار را به طور کامل ببندید و فایل Patch.exe را در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار کپی کنید .سپس فایل پچ را اجرا کرده و بر روی گزینه ی GO کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود .
اگر باز هم از شما درخواست شماره سریال خواست آن را با هر نام کاربری و شماره سریالی( حداقل 23 کارکتر) رجیستر نمایید !
کرک تست شده و 100% کار می کند !

------------------------
نسخه ی کامل آپلود شده ی نرم افزار Internet Download Manager 5.04.3 همراه با کرک با حجم حدود 1.7 مگابایت :
http://rapidshare.de/files/29881309/internet_download_manager.rar

موفق باشید Wink !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد