Folder Lock 5.6

:: Folder Lock 5.6 نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد برای قفل گذاری و مخفی کردن انواع فایل ها و پوشه ها ! ::

همگی ما در هارد سیستم  خود اطلاعاتی شخصی و محرمانه ای داریم که مایلیم که کسی جز ما امکان دسترسی و اجرا و نمایش ان فایلها و پوشه های محرمانه را نداشته باشد..سیستم عامل ویندوز و کمپانی مایکروسافت برای این مهم قابلیت Hide در مشخصات هرفایل و پوشه اضافه کرده است، ولی این قابلیت به سادگی برای همگان با اشکار کردن تمامی فایلهای Hidden شده قابل دسترسیست . Folder Lock نرم افزاری محبوب و مشهوری  در این زمینه از شرکت New Softwares میباشد که قابلیت به مخفی کردن هر نوع فایل و یا پوشه و عکس و متن و یا یا قفل، کد گذاری و ناخوانا کردن فایل ها را داراسات!بدین ترتیب  هیچ کس جز شما که هم پسورد وروردی نرم افزار را دارید و هم رمز عبور فایل کدگذاری شده، قادر به دسترسی به فایل های مذکور نخواهد بود!

فایل های مخفی شده توسط Folder Lock به هیچ وجه قابل ویرایش و تغییر نیستند، غیر قابل Delete هستند و از هر نوع ویروس و Trojan و ... در امنیت میباشند!

یکی از ایراد های بسیاری نرم افزار های رایج قفل گذاری و مخفی سازی فایلها در این است که این گونه نرم افزارها با ایجاد تغییر در فایل و ویندوز؛ فایل را تنها در همان محیط ویندوز از دیدگاه کاربر مخفی نگاه می دارد و کاربر در صورت استفاده از سیستم عامل دیگری مانند داس یا یک ویندوز دیگر به اسانی قادر به مشاهده ی اطلاعات محرمانه و اجرا و کپی آنهاست که نقص بسیار بزرگیست. Folder Lock این نقیصه را تا حد بالایی را رفع نموده و با گذاشتن کد و ایجاد تغییرات بر روی خود فایل، آن را در هر سیستم عامل و محیطی غیر قابل دسترسی می کند!

فایلهای کد گذاری شده در صورت انتفال (برای مثال کپی روی Cool Disk یا Floppy یا رایت روی CD ) نیز غیر خوانا و غیر قابل دسترسی خواهند بود!

سایر ویژگی های مفید این نرم افزار :

بی نیازی به در حال اجرا بودن آن که در صورت بسته شدن آن توسط کاربر و حتی از داخل محیط Task Manager نیز باز آثار کدگذاری آن از بین نمی رود.

هیچ اثری از خود در رجیستری ویندوز و Startup باقی نمی گذارد که شک بر انگیز باشد.

قادر به قفل گذاری بر روی کل سیستم عامل است .

بیش از 5 میلیون دانلود که نشان از محبوبیت بالای آن داشته است .

و ....

نسخه ی کامل اپلود شده ی نرم افزار Folder Lock 5,3,6 همراه با کرک و سریال با حجم حدود 4 مگابایت

 Download

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ

نرم افزار File Locker دانلود نمی شود زیرا در سایت راپید شیر پیام File Not Fond می دهد . خیلی این نرم افزار را احتیاج دارم زیرا بقیه نرم افزارهای مشابه همگی ترایال (یک ماهه) هستند .لطفا انرا ای میل نمایید بسیار ممنون خواهم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد