NOD32 2.70.16 Final

:: مقابله با ویروس های کامپیوتری توسط نرم افزار قدرتمند NOD32 2.70.16 Final ::

هر روزه  بر تعداد ویروس های کامپیوتری در شبکه اینترنت افزوده می شود. ویروس ها همیشه دارای اهداف مخربی هستند و به قصد ایجاد ضرر برای کاربران نوشته می شوند که همیشه خسارات ناشی از این ضرر ها بسیار سنگین و در برخی موارد غیر قابل جبران است. به عنوان مثال ویروسی که در کامپیوتر تمامی عکس هایی که با فرمت JPG هستند را پاک کند، ممکن است برای کاربران عادی تعدادی عکس پاک شود و دارای ارزش زیادی برایشان نباشد اما فرض کنید یک عکاس حرفه ای تمام عکس هایش را درون کامپیوتر خود ذخیره کرده باشد ! آن وقت چه ؟ و بسیاری موارد دیگر که به راحتی قابل تصور می باشد.

از این رو و برای رفع مشکلات ناشی از ویروس ها شکرت های بزرگ نرم افزاری برای تولید نرم افزارهای ضد ویروس  به وجود آمده اند و هر روزه در حال گسترش و تکامل می باشند. یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه شرکت می باشد که تولید کننده نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس است.

 

NOD32 Antivirus نرم افزار ضد ویروسی است که به شما برای رفع مشکلات در زمینه کشف ، جلوگیری و پاک کردن ویروس ها به شما معرفی می کنیم.

این ضد ویروس از امکانات زیادی نسبت به دیگر آنتی ویروس ها در زمینه سفارشی کردن برنامه با تنظیمات دلخواه برخوردار است.از مزیت های این آنتی ویروس می توان به نظارت بر سیستم و فایل ها اشاره کرد. همچنین NOD32 در تمامی مدت نظارت وظیفه کنترل حافظه را نیز بر عهده دارد به هیچ ویروسی اجازه بارگذاری در آن را نمی دهد.

NOD32 دارای چند بخش اصلی برای کنترل و محافظت از سیستم می باشد که در زیر هر کدام از آن ها را با توضیحاتی مختصر میبینید:

Antivirus MONitor (AMON)

- این قسمت همیشه در حال چک کردن سیستم و کنترل و نظارت بر روی فایل ها ، هارد و حافظه می باشد تا از ورود و اجرای ویروس ها جلوگیری کند.

NOD32 :

- در این قسمت شما می توانید به صورت دستی تعداد فایل و پوشه و یا کل هارد خود را برای یافتن ویروس ها جستجو کنید.

Internet MONitor (IMON)

- شما می توانید در تنظیمات برنامه تعیین کنید تا در هر زمانی که شما قصد دانلود فایلی را از اینترنت دارید ، آن فایل قبل از دانلود توسط Nod32 از لحاظ ویروس یابی چک شود در صورت تمیز بودن فایل آن را دانلود کنید.

E-mail MONitor (EMON)

- این قسمت مربوط به کنترل نامه های دریافتی و ارسالی شما توسط نرم افزار outlook می باشد. به عنوان مثال اگر شما قصد ارسال نامه ای را دارید و آن نامه ویروسی باشد برنامه امضایی که شما آن را در قسمت تنظیمات EMON آماده کرده اید به انتهای نامه اضافه می کند. حتی شما به Nod32 می توانید این اختیار بدهید تا نامه های دریافتی را نیز ویرایش کند و امضای از پیش تعیین شده را در آن قرار دهد.

Document MONitor (DMON)

- Nod32 توانایی جستجو در سند های متنی را نیز دارا می باشد. این قسمت به منظور کنترل بر روی فایل های برنامه Microsoft Office طراحی شده است.

 

 

    Download

FreePortScanner 2.5

:: FreePortScanner 2.5 ابزاری برای برقراری امنیت و نفوذ ::

امروزه افرادی که در زمینه امنیت شبکه و محافظت سرور ها فعالیت می کنند در اولین اقدام به بررسی پرت های سرور می کنند تا پرت هایی که در وضعیت نامشخص به سر می برند را مسدود کرده تا از نفوذ هکر ها و خرابکار های اینترتی جلوگیری کنند. - port در ساده ترین تعریف ، محلی است که داده‌ها وارد یا از آن خارج می‌ شوند و برنامه ها برای اجرای دستورها و ارتباط سخت افزاری و نرم افزاری از پرت ها استفاده می کنند. برای شناسایی درگاه ها ( Port ) نیاز به نرم افزارهایی با نام Scaner می باشد.

 این نرم افزارها تمامی پرت ها را چک می کنند و در صورت وجود پرت های باز آن ها را گزارش می دهند. scaner ها امروزه همان طور که به عنوان ابزاری برای حفظ امنیت به کار می روند در دست هکران اینترنتی می توانند ابزاری بسیار مخرب بشمار آیند،زیرا آنها با جستجوی پرت های باز یک سرور و کشف آنها همانند مدیران امنیتی سرور می توانند با شناسایی و نفوذ از طریق پرت ها موجب خسارات و مشکلاتی شوند.از این رو این نوع scanner ها هم در جهت های مفید و هم در جهت های غیر مفید زیان آور استفاده می شوند.

 

 

 

FreePortScanner 2.5 یکی از scanner های است که به شما در زمینه امنیت و حتی نفوذ کمک می کند. این برنامه با شناسایی پرت های باز از طریق عملیات پویش بر روی IP یک سرور پرت های باز را شناسایی و شماره آن ها را در اختیار شما می گذارد.

شما در این برنامه IP سرور مورد نظر را وارد می کنید و با کلیک بر روی دکمه scan عملیات شناسایی پرت ها آغاز می شود. همچنین شما در این برنامه و در قسمت TCP Port می توانید پرت های مورد نظر را برای جستجو مشخص نمایید، به این صورت که پرت ها را با یک علامت " , " از یک دیگر جدا می کنید. مانند: 23,57,80,139

همچنین این برنامه این قابلیت را دارا می باشد تا کاربرد هر پرت را بیان کند. به عنوان مثال پرت 3306 برای MySQL به کار می رود و برنامه بعد از شناسایی پرت کاربرد آن را مطرح می کند.

 

 

 

  دانلود کنید نسخه  2.5 را با حجم 500 کیلوبایت

عذرخواهی از شما بازدیدکننده گرامی!!

با سلام

دوستان عزیز:

در پی تماس های مکرر شما دوستان عزیز مبنی بر سنگین بودن قالب این وبلاگ و در نتیجه دیر بالا آمدن این وبلاگ و در پاره ای مواقع باز نشدن صفحه اصلی این وبلاگ تصمیم گرفتیم که قالبی نو را مورد آزمایش قرار دهیم که این قالب زیبا و در عین حال ساده است این قالب مراحل پایانی را طی می کند و به محض آماده شدن این قالب را جایگزین قالب فعلی می کنیم به امید آنکه از این پس بازدید کنندگان گرامی بدون هیچ مشکلی بتوانند از مطالب این وبلاگ استفاده کنند 

در اینجا از دوست عزیزمون حمیدرضا که ما را در آماده شدن این قالب همکاری کردند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم

از تمامی دوستان عزیز که با نظرات خود ما را در هر چه بهتر شدن این وبلاگ کمک می کنند کمال تشکر را دارم

در پایان از تمامی بازدیدکنندگان گرامی که در این چند وقت اخیر به دلیل مشکلات ذکر شده نتوانستند از وبلاگ ما دیدن کنند از این دوستان می خواهم که ما را ببخشند

به امید آن روزی که تمامی بازدیدکننگان از این وبلاگ راضی باشند

             با تشکر                                

مدیریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر 

Zoner Panorama Maker v1.0

 Www.Shekoohi.Blogsky.ComZoner Panorama Maker based on a wizard that helps you make panoramas easily. One great advantage of Zoner Panorama Maker is the fully automatic composition process: the program finds the shared points in the individual shots and joins them precisely on its own wherever possible. You can also, of course, manually correct the individual joinings if needed.
Assemble Your Panoramas Automatically...

VThe automatic composition process makes it easy to work with even shots that were taken at a slant, so you can feel free to take the panorama’s source shots by hand. When you’re finished, the program will also propose an ideal cropping, so the whole process of assembling the panorama is generally little more than a few clicks.
نرم افزاری قوی به منظور ترکیب عکس ها و ساخت کلیپی از انها
 
 
 
 
 
 
5.99 MB
Www.Shekoohi.Blogsky.Com

مستر کارت رایگان را با ما تجربه کنید!

با ما فرصت را از دست ندهید؟!

ما به شما کمک می کنیم تا شما صاحب یه master card‌ رایگان بشوید!!!!!

                          

 

شرکت favocard  یکی از ارائه کنندگان مسترکارت هستش : ارائه مستر کارت رو به طور رایگان انجام می دهد ویژگی این کارت به شرح زیر هست:

1- شما می توانید به وسیله این کارت به خرید و فروش اینترنتی به پردازید

2- به وسیله این کارت می توانید از دستگاه های خودپرداز(ATM POS بانک ها در سراسر جهان استفاده کنید و به نقل و انتقال پول بپردازید (البته جزء ایران این امکان بیشتر زمانی بدرد می خورد که سفر خارج کشور داشته باشید.

3-برای برداشت و واریز پول هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

4-در تمامی کشورها قابل استفاده هستش و هیچ کشوری تحریم نیست (از جمله ایران

5- برای هر شخصی که شما معرفی کنید 5 دلار به حساب شما به عنوان هدیه واریز می شود .

6-دارای امنیت بالایی هست و از پروتکل گرانقیمت SSL استفاده می کند.

7- اعتبار کارت 3 سال هست که بعد از این مدت می تونید به طور رایگان کارت خود را 3 سال دیگه تمدید کنید.(تمدید رایگان تنها متعلق به کسانی هست که به طور رایگان حساب باز کرده اند یعنی من وشما!!!!)

8- یک کارت اعتباری فیزیکی که نام شما روی آن حک شده به آدرس شما ارسال می شه البته هزینه پست آن 15 دلار هست که از حساب شما کسر می شه و شما اگر 3 نفر عضو بگیرید می تونید این هزینه پست رو بدست بیاورید.

9-سازگاری با سایت های ایگولد ، پی پال ، money bookers ، Webmoney ، domestic bank transfer

خوب چه طور بود دیگه از این بهتر چی می خوای ؟؟؟؟؟ ثبت نام تو این سایت و افتتاح حساب بیشتر از چند دقیقه وقت نمی بره پس بهتر است عجله کنید و توجه کنید که دیگه از این فرصت هایی نصیبتان نخواهد شد.

در ضمن بعد از تکمیل ثبت نام شما نمی توانید همان لحظه وارد حساب خود شوید چون ابتدا باید به تایید مدیریت برسید که از چند ساعت تا 1 روز طول می کشد

شما می تونید با کلیک روی تصویر زیر وارد سایت شده و مراحل ثبت نام رو طی کنید تا شما هم در عرض چند دقیقه صاحب یک مسترکارت شوید.

فقط توجه کنید در هنگام ثبت نام داخل فیلدTax ID or SSN چیزی ننویسید (چون مخصوص آمریکایی ها هستش 

Aston 1.9.3.1

Www.Shekoohi.Blogsky.Com
Aston Shell is a flexible and powerful Desktop replacement application, which lets you save your computer's resources while giving your Desktop a unique look. Aston completely replaces your old Desktop with a new one, providing numerous additional features and saving computer resources for more necessary tasks. By installing Aston, you acquire a lot more than just a fancy look, you get a more efficient way of using your computer. Aston looks similar to the Desktop you're already familiar with, but its components offer much more functionality: -Toolbars (side panels on the left and on the right sides of the screen) offers easy access to the documents, applications and web links you need the most. -Multi-state Taskbar buttons let you know exactly if a certain window is active or minimized (they are also adapted to the width of the Taskbar and are thus easier to manage: no precious screen space is wasted.) -Aston Quick launch Panel can be as small as a single button: you get easy access to your shortcuts without turning the Taskbar into a garbage dump. -You can hide and restore System Tray icons with a single click or a keystroke. -Keep your Desktop clean: use the Panel plug-in to organize your files without turning the Desktop into a dumping ground. -Desktop icons can be of any size, any form (thanks to alpha-blending) and can be animated as well. Standard limitations are gone! -Aston Disks and the Recycle Bin let you visually monitor their fill states. -Multi-monitor support. -A built-in Hotkey Manager makes your work with Aston even more pleasant and effective. Whether you have a five year old PC or a powerful high-end system, Aston is always the right choice. Aston, running with its most feature packed eye candy Themes, usually consumes about half the RAM that Windows XP Desktop normally needs and gives you much more in return. Aston is already known to be one of the most stable Windows shells ever.

 

اگر از محیط خسته کننده ویندوز خودتون خسته شده اید ! چاره کار اینجاست شما با استفاده از این برنامه براحتی تحولی در ویندوز خود ایجاد کنید.


5.14 MB
Www.Shekoohi.Blogsky.Com

No1 Flash Slideshow v2.2

:: ساخت آلبوم های عکس یه صورت اسلاید توسط No1 Flash Slideshow v2.2 ::

طراحان وب سایت ها امروزه به دنبال بهترین راه برای پایین آوردن حجم صفحات وب خود می باشند. یکی از مهمترین عواملی که حجم صفحات وب را بالا برده و باعث کند شدن عملیات بار گذاری در در وب می شود عکس ها می باشند.
یکی از بهترین راه ها برای رفع این مشکل ایجاد slideshow در وب سایت برای نمایش عکس ها می باشد تا تصاویر در یک فایل تصویری که قابلیت نشان دادن چند عکس را در یک فایل می باشد را نیز دارا است ! slideshow همچنین در ایجاد آلبوم های عکس نیز بسیار کاربرد است. به عنوان مثال از چند عکس که توسط دوربین های دیجیتال خانگی گرفته می شود می توان آلبوم تصاویر به همراه موسیقی برای دوستان و خانواده تهیه کرد.
Flash Slideshow نرم افزاری است که به شما امکان ساخت slideshow به صورت فایل های فلش ( SWF ) را می دهد و به طراحان وب توانایی ایجاد slideshow برای تصاویر را می دهد. 97% مرورگر های اینترنتی توانایی پشتیبانی از فایل های فلش را دارا می باشند که این موضوع یک امتیاز برای این نوع تصاویر اسلاید می باشد.
برخی از ویژگی های برنامه No1 Flash Slideshow :
- سهولت استفاده. بدین شکل که تنها کافیست عکس های مورد نظر برای ساخت آلبوم را در یک پوشه قرار داده و با معرفی پوشه مورد نظر ، برنامه امکان ساخت فایل فلش و صفحات وب را از صریق خروجی برنامه در اختیار شما قرار می دهد.
- این برنامه نیاز به برنامه نویسی فلش نداشته و یک کاربر معمولی هم به راحتی قادر به ساخت آلبومی از تصاویر به صورت SWF می باشد.

- امکان ذخیره سازی به صورت HTML
- پشتیبانی از فرمت عکس های JPEG
- امکان تغییر اندازه عکس ها ( Resize ) و نمایش آن ها در اندازه فایل تصویری شما
- قابلیت اجرای فایل ها در کامپیوتر برای پیش نمایش و رفع مشکلات احتمالی

سیستم مورد نیاز برای این برنامه:
- ویندوز 98/ME/2000/NT/XP/2003 Server
- 64 مگابایت حافظه
- 30 مگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک
- Macromedia Flash Player 5 به بالا

  دانلود کنید نسخه 2.2 را با حجم 1.30 مگابایت

crack

تست شده !

موفق باشید Wink

WindowBlinds v5.10 Enhanced

Windows Blinds به کاربران ویندوز اجازه میده تا خودشون رو از شکل و شمایل همیشگی و تکراری سیستم عامل مورد استفادشون خلاص کنن! کاربران با استفاده از Visual Style های ساخته شده برای این برنامه میتونن شکل و شمایل Title bars, borders, Task bar, Start button, Start menu, Progress animations, Toolbar icons, Explorer Views رو عوض کنن.




نکته فنی: این برنامه از معدود برنامه هایی هست (در زمینه Desktop Enhancements) که بدون جایگزینی فایلهای DLL اصلی  (ارجینال) ویندوز کارهاشو انجام میده.

دانلود