FreePortScanner 2.5

:: FreePortScanner 2.5 ابزاری برای برقراری امنیت و نفوذ ::

امروزه افرادی که در زمینه امنیت شبکه و محافظت سرور ها فعالیت می کنند در اولین اقدام به بررسی پرت های سرور می کنند تا پرت هایی که در وضعیت نامشخص به سر می برند را مسدود کرده تا از نفوذ هکر ها و خرابکار های اینترتی جلوگیری کنند. - port در ساده ترین تعریف ، محلی است که داده‌ها وارد یا از آن خارج می‌ شوند و برنامه ها برای اجرای دستورها و ارتباط سخت افزاری و نرم افزاری از پرت ها استفاده می کنند. برای شناسایی درگاه ها ( Port ) نیاز به نرم افزارهایی با نام Scaner می باشد.

 این نرم افزارها تمامی پرت ها را چک می کنند و در صورت وجود پرت های باز آن ها را گزارش می دهند. scaner ها امروزه همان طور که به عنوان ابزاری برای حفظ امنیت به کار می روند در دست هکران اینترنتی می توانند ابزاری بسیار مخرب بشمار آیند،زیرا آنها با جستجوی پرت های باز یک سرور و کشف آنها همانند مدیران امنیتی سرور می توانند با شناسایی و نفوذ از طریق پرت ها موجب خسارات و مشکلاتی شوند.از این رو این نوع scanner ها هم در جهت های مفید و هم در جهت های غیر مفید زیان آور استفاده می شوند.

 

 

 

FreePortScanner 2.5 یکی از scanner های است که به شما در زمینه امنیت و حتی نفوذ کمک می کند. این برنامه با شناسایی پرت های باز از طریق عملیات پویش بر روی IP یک سرور پرت های باز را شناسایی و شماره آن ها را در اختیار شما می گذارد.

شما در این برنامه IP سرور مورد نظر را وارد می کنید و با کلیک بر روی دکمه scan عملیات شناسایی پرت ها آغاز می شود. همچنین شما در این برنامه و در قسمت TCP Port می توانید پرت های مورد نظر را برای جستجو مشخص نمایید، به این صورت که پرت ها را با یک علامت " , " از یک دیگر جدا می کنید. مانند: 23,57,80,139

همچنین این برنامه این قابلیت را دارا می باشد تا کاربرد هر پرت را بیان کند. به عنوان مثال پرت 3306 برای MySQL به کار می رود و برنامه بعد از شناسایی پرت کاربرد آن را مطرح می کند.

 

 

 

  دانلود کنید نسخه  2.5 را با حجم 500 کیلوبایت

نظرات 6 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
ســلام هـــمراه مهــربونم
دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید ...
در آخرین روز از ماه دی ماه که واسه من تنـــهاتـرین ماه پرکاری محسوب شد جا داره که یه تشکر ویژه از محضر شریفتون داشته باشم بابت حضور گرمتون در کلبه محقرم
امیدوارم که بازم مثل همیشه سعادت این رو داشته باشم که از حضور شما در وبلاگم بهره مند بشم
از این رو خوشحال میشم که هر از گاهی به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفیض کنید
شاید با آغاز ماه محرم یه خورده کم کار بشم اما محبت همراهای خوبی مثل شما رو فراموش نمیکنم
به امید خدا اگه عمری باشه بعد از پشت سر گذاشتن این ماه پرفیض مجددا پر کار میشم و هر روز شاهد به روز شدن وبلاگم خواهید بود
اگه از روز آغازین این ماه تغییراتی در نوشته ها و موزیک و عکس های طراحی شده حقیر می بینید تعجب نکنید !!!
چرا که به حرمت این ماه اعتقاد دارم و سخت پابند ارزش های دینی هستم
لذا منتظر پست جدید من در اولین روز این ماه باشید
خب بازم مثل اینکه بی خوابی امشبمون باعث شد سر شما رو درد بیارم
و اینک حسن ختام کلامم با حافظ عزیزم که می فرماید :
هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود
هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
یــا عـــــلی مددی
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

با سلام
از شما دوست عزیز نیز تشکر می کنیم به خاطر وبلاگ زیبایی که دارید امیدوارم که همیشه در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید

محسن شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://tarikh.persiangig.com

سلام. من به وبلاگ شما لینک دادم. لطفا اگه مایلید شما هم به من لینک بدین.
لینک سایت من هست: http://tarikh.persiangig.com
با عنوان: گاهشمار تاریخ ایران و جهان

مانی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ق.ظ http://royayezendegiyeman.blogsky.com

سلام. من تو وبلاگم یه مسابقه خاطره نویسی راه انداختم. واسه تون مقدور هست تو پست تون آدرس پست مسابقه من رو بگذارین که آدمهای بیشتری بتونن توش شرکت کنن؟
منثظر نظرتونم و خوشحال میشم.
http://royayezendegiyeman.blogsky.com/?PostID=292

احمد دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://lamerdgame.blogsky.com

سلام.خوبی.ببین حسن میشه SWF هم استفاده کرد؟من نتونستم از فیلهای فلش تو وبلاگم استفاده کنم.تو کفش موندو عزیز.اگه میشه کمک بده.مرسی.موفق باشی.
برنامه هات هم خیلی توپه.بای.

حبیب چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://nasimeshomal.blogsky.com/

سلام حسن آقا
یلدا بازی دوست داری؟

سید علی هاشمی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.nakhoda12.blogfa.com

حسن ورژن برنامه ها رو ببر بالا(البته بعضی ها)
به این دلیل که من خودم پورت اسکنر ورژن ۲.۷ رو دارم ولی تو ۲.۵ رو گذاشتی
خیلی ممنون از توجه جناب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد