DesktopX 3 themes

DesktopX allows to change completely your desktop, to add there elements necessary for you: convenient control panels, systems of monitoring, hours, etc. It is unique in own way the program, not looking even on a plenty of similar analogues. DesktopX Pro does not work by a principle of "shell-programs", and it is completely built in working area Windows.

Vista Bug


My Vision of a Vista


Windows 2010 Professio
 


Download Link:
DesktopX 3.1 Enterprise: Download
Russifier: Download
Vista Bug : Download
My Vision of a Vista : Download
Windows 2010 Professio : Download

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.persian-learn.com

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه سر زدی.
من خیلی هم تازه کار نیستم از نظر شما که ۲ ساله وبلاگ داری شاید به هر حال من با تبادل لینک موافقم و لینکتم به همون نام کزاشتم من رو به مان
پرتال تخصصی آموزش پارسی زبانان لینک کن

ممنون بای تا های

علی نجاری یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://Access-db.blogsky.com

من وبلاگ شما را در لینک های خودم گذاشتم خوشحال می شوم که وبلاگ من در لیست شما قرار بگیره
وبلاگ من را با نام کد های اکسس اضافه کنید

با تشکر
مدیر وبلاگ اکسس

عباس سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://bimazeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم حال شما خوب باشه
من وبلاگ شما را در لینک های خودم گذاشتم .
خوشحال می شوم که وبلاگ را در لیست خود قرار بدهید.

با آرزوی موفقیت. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد