Vista Smoker Pro

:: Vista Smoker Pro نرم افزاری برای افزایش قابلیت ها و بهبود اوضاع ویندوز ویستا ! ::

هر سیستم عاملی برای کارایی بهتر و بالاتر، نیاز است تا پس از مدتی توسط نرم افزارهای کاربردی ویژه ای تحت عملیات Tweaking یا Optimization قرار گیرد و از این طریق به بهبود اوضاع بخش های مختلف و کارهایی آن کمک کند. پیشتر نرم افزار های متعددی برای سیستم عامل ویستا تحت عنوان Tweaking عرضه شد همچون TweakXp و ... که امکانات و قابلیت های متعددی به ویندوز اکس پی می دهد .

Vista Smoker Pro نام نرم افزار جدیدی منحصر ویندوز ویستا و برای افزودن قابلیت های طبیعی ویندوز ویستاست که نسخه جدید و منحصر ویستا نرم افزار سابق XP Smoker Pro است . Vista Smoker Pro به شما امکان ایجاد تغییرات مختلفی در رجیستری ویندوز ویستا، و افزایش خودکار و بهبود اوضاع و ایراد های ویندوز در زمینه افزایش سرعت تنها با چند کلیک ساده است . این ابزار با ایجاد تغییر در صد ها تنظیمات مخفی ویندوز و همچنین بخش های امنیتی سیستم عامل ویستا توان و افزایش کارایی آن را به صورت محسوسی افزایش می دهد .

دارا بودن ابزارهای مختلفی برای پاکسازی ویندوز ویستا و نسخه های مختلف آن و همچنین User Account های مختلف آن از دیگر قابلیت های این نرم افزار است .

Vista Smoker Pro را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه 1.1 را با حجم 3.7 مگابایت

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://cariran.blogsky.com

سلام .. من لینک وبلاگ شما رو قرار دادم شما هم هر وقت گذاشتی خبر بدی ممنون می شم ..موفق باشید..!!

مانی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.alein.blogsky.com

سلام
وب لاگ من فیلتر شده البته در شهرستانها . من به آدرس www.alein.blogsky.com اسباب کشی کردم خوشحال میشم به من سر بزنی و تو لیست دوستات لینک جدید من رو وارد کنی یا یه جورایی به بقیه هم خبر بدی.. ممنونم.(رویای زندگی من)
مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد