Smart Flash Recovery 3.4

:: بازیابی اطلاعا پاک شده از Flash Disk ها و حافظه های دیجیتال توسط نرم افزار کوچک و رایگان Smart Flash Recovery 3.4 ::

Smart Flash Recoveryاستفاده از حافظه های جانبی دیجیتالی یا همان Flash Disk ها در قیاس با چند سال گذشته چندین برابر شده و افراد بسیاری از نیازهای روزمره حمل و نقل اطلاعات مهم خود را از این طریق رفع می نمایند. تصور کنید که شما سهوا یا عمدا اطلاعات مهمی را از روی Flash Disk یا CoolDisk یا Memory Card خود حذف کرده اید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا دیگر امیدی به بازگشت فایلهای مهم و حیاتی از دست رفته از حافظه دیسک Flash شما نیست ؟

Smart Flash Recovery نرم افزاری ابزاری کوچک و بسیار مفید و در عین حال کاملا رایگان یا از شرکت نرم افزاری Smart PC Solutions است که محصولات و ابزارهای کمکی ساده و متعددی را برای سیستم عامل ویندوز عرضه کرده است . Smart Flash Recovery به آسانی و تنها با چند کلیک Smart Flash Recoveryساده به کاربر آماتور خود اجازه جستجو و بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع حافظه های دیجیتالی همچون Flash Drive ها،  USB Drive ها، دوربین های دیجیتالی ، Memory Stick ها، PC Card ها ، Multimedia cardها و Secure Digital Card ها را می دهد.

نرم افزار قابلیت باز یابی انواع فرمتهای رایج همچون فرمتهای متنی به خصوص فرمتهای Microsoft Office، انواع فرمتهای تصویری، انواع فرمتهای ویدیویی، فرمتهای صوتی و فرمتهای فایلهای فشرده را داراست .

آخرین ویرایش عرضه شده از Flash Recovery با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد !

Smart Flash Recovery را می توانید از اینجا :

BitDefender Standard Edition دانلود کنید نسخه ی 3.4 را با حجم حدود 0.8 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد