سخنی با شما بازدیدکننده گرامی!؟

با سلام

در ابتدا از تمامی شما دوستان عزیزی که همواره  با من و این وبلاگ بودید و با بازدیدهای روزانه خودتان من را پشتیبانی کردید و در مواقعی با نظرات شیوا ی خود من را  در این کار یاری می رسانید کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم

امیدوارم توانسته باشم محیط خوبی برای وب گردی شما دوستان عزیز فراهم کرده باشم

اما لازم می دانم  نکاتی را با شما دوستان و بازدیدکنندگان گرامی در میان بگذارم:

1-  این وبلاگ مرجعی است از مطالب چندین وبسایت و وبلاگ برتر  که شما می توانید چکیده ای از بهترینها رو در این وبلاگ دیده و در صورت تمایل آن را دانلود کنید

2-  از تمامی دوستان عزیز خواهشمند است  است سوالاتی که در مورد نرم افزار های  می پرسند حتی الامکان نام آن نرم افزار را نیز یاداشت کنند تا من دیگر وقت خود را صرف پیدا کردن آن نظر و نوشته ی آن نکنم،دیگر اینکه  سوالاتی که درباره هر نوشته این وبلاگ دارید در زیر آن نوشته در قسمت کامنت(نظرات) مطرح کنید.

استثنا:شما می توانید تنها در مواردی که نوشته در صفحه اصلی وبلاگ نباشد در اولین کامنت سوال خود به علاوه نام آن را برای من ارسال کنید

3—در مورد پاسخ به این سوالات نیز عرض کنم که در همان محلی که شما کامنت گذاشته اید قرار می گیرد و یک کپی نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد

و در آخر اینکه سرمایه های این وبلاگ شما دوستان و بازدیدکنندگان گرامی هستید که از هر چیزی برای من مهمتر و گرانبهاتر است

به امید آنکه  توانسته باشم لحظات خوبی برای شما دوستان وبگرد محیا کرده باشم

با تشکر             

مدیریت وبلاگ راز و رمز کامپیوتر 

حسن شکوهی           

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ

با سلام

لینک هایی که برای پچ های بازی فیفا 2005 گذاشتید کار نمی کنند لطفا رسیدگی نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد