Antenna Web Design Studio v2.7.0.132

:: Antenna Web Design Studio v2.7.0.132 نرم افزاری برای طراحی وب سایت به صورت حرفه ای ::

طراحی وب سایت امروزه یکی از کارهایی می باشد که در زمینه مشاغل کامپیوتری به عنوان یک کار پردرآمد محسوب می شود ، اما کسب درآمد خوب در هرکاری مستلزم حرفه ای بودن در آن زمینه می باشد. طراحی سایت به صورت حرفه ای کاریست که برای فراگیری آن باید مدت زمان زیادی را صرف نمود تا به تکنیک ها و روش های مربوط به آن آشنا شد. طراحان حرفه ای وب سایت با کد نویسی به زبان های مختلف برنامه نویسی وب و استفاده از ویرایشگرهای حرفه ای برای این کار اقدام به طراحی و ساخت صفحات وب می نمایند. طراحی صفحات وب همان گونه که به عنوان یک شغل محسوب می شود برای بسیاری از کاربران نیز می تواند به عنوان سرگرمی ای مورد علاقه باشد. امروزه افراد زیادی را می توان یافت که اقدام به طراحی وب سایت ها به صورت شخصی می نمایند و در واقع اقدام به راه اندازی یک وب سایت شخصی با مضامین مختلف می کنند. این گونه طراحی ها معمولا از درجات کیفی بسیار پایینی نسب به وب سایت هایی می باشند که به صورت حرفه ای طراحی شده اند و این به دلیل اطلاعات و دانش کم در زمینه برنامه نویسی وب می باشد. امروزه نرم افزارهای زیادی برای تمامی سطوح از کاربران تولید شده است که به کمک آن ها می توان بدون نیاز به زبان های برنامه نویسی و دانش زیاد در این زمینه اقدام به ساخت وب سایت هایی نمود که دارای کیفیت بالایی در ضمینه طراحی باشند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری آشنا خواهیم ساخت که به وسیله آن طراحی وب سایت به صورت چند مرحله مجزا و با آسانی انجام می شود.

 

 

Antenna Web Design Studio نرم افزاری می باشد که کاربر به کمک آن می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت صفحات وب حرفه ای به هرماه آلبوم های عکس دیجیتالی و زیبا نمود. با کمک این نرم افزار کاربر هیچ نیازی به دانش برنامه نویسی و زبان های مربوطه مانند HTML و یا PHP نداشته و به کمک امکانات و ابزار این نرم افزار و همچنین استفاده از قالب های زیبا و آماده اقدام به طراحی صفحات وب در سطح حرفه ای نماید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- دارای ویرایشگر با ابزار پیشرفته و استفاده آسان به صورت کاملا گرافیکی

- قابلیت قرار دادن اجزا مختلف همانند عکس ، نوشته ، کلید ها ، فرم ها و ... در صفحات با چند کلیک

- توانایی ساخت آلبوم های عکس بر روی صفحات

- قابلیت قرار دادن فایل های صوتی و تصویری

- توانایی ذخیره سازی پروژه در حال اجرا به صورت یک فایل و ادامه طراحی در زمان دلخواه

- قابلیت قرار دادن کدهای HTML صفحات

- قابلیت انتشار صفحات وب بر روی اینترنت به کمک ابزار انتشار نرم افزار

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 2.7.0.132 را با حجم 4.59 مگابایت

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جلال یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ http://part-time.blogsky.com

سلام آقا حسن
از بازدید شما متشکرم و درباره اون نظرتون هم باید بگم، شما لطف داری. چون طراحی وبلاگ من بسیار ساده و ابتداییه. البته من فقط فضایی رو ایجاد کردم تا فقط مطالب ترجمه شده رو در اون قرار بدم.
/
درباره وبلاگ شما، اون چیزی که از همه بیشتر توجه من رو جلب کرد طراجی زیبای وبلاگ شماست.
اما چقدر بهتر می شد اگر سعی می کردید خودتون مطالب رو ترجمه کنید و از منابع فارسی نمی گرفتید. البته این رو هم بگم که بسیار از وب سایت های معتبر هم به این روش کار می کنند مثل: iritn.com . اما به نظر من مهم منحصر به فرد بودن و یا تک بودن مطالب هست. و 100 درصد بازدید کننده بیشتر راضی خواهد بود و مطلب نوشته شده برایش جالبتر.
/
یه پیشنهاد دیگه هم دارم به عنوان یه دوست. سعی کنید تا حد امکان نرم افزارهای کم حجمتری رو معرفی کنید چون در کشور ما اکثرا از مودم دایل آپ استفاده میکنن، از جمله خودم و امکان دانلود فایل های حجیم مشکل یا بیشتر اوقات نشدنیه.
من از این بعضی از نرم افزارها رو از این وب سایت برداشت می کنم، چون اگر نرم افزاری که می خوام در این سایت باشه، دیگه مجبور نیستم دنبال کرک یا سریالش بگردم، به دلیل اینکه 100 در صد رایگانه.
آدرس بخش نرم افزارهای رایگان:
http://www.snapfiles.com/freeware

---
من مطالب وبلاگم رو دیر آپدیت می کنم، اما خوشحال میشم گاه گاهی از وبلاگم بازدید کنی (:

shapalotca پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ق.ظ

Download full crack

http://rapidshare.com/files/41254982/Antenna_Web_Design_Studio_v2.7.0.132.rar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد