Ashampoo ClipFinder 1.12

 Ashampoo ClipFinder 1.12 ابزاری برای یافتن کلیپ های مورد نظر از وب سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویریامروزه سایت های بسیاری را می توان در اینترنت یافت که اقدم به ارائه خدمات مختلف سرگرمی برای کاربران می نمایند. این وب سایت با قرار دادن ویژگی های مختلف و ارائه خدمات گوناگون وسیله سرگرمی کاربران را فراهم می کنند. در میان این وب سایت ها می توان به سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اشاره نمود. این وب سایت ها با قرار دادن ویژگی آپلود و نمایش فایل های تصویری یکی از بهترین سرگرمی های موجود برای کاربران را فراهم می کنند. از این دسته سایت های می توان به وب سایت هایی همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video و ... اشاره نمود. در این وب سایت ها شما می توانید حتی کلیپ های تصویری خوانندگان مورد نظر خود را نیز بیابید. به دلیل گستردگی کلیپ های موجود در این وب سایت ها عملیات جستجو کاری بسیار مشکل می باشد. برای جستجو در این وب سایت های نرم افزارهایی را می توان یافت که به شما در این زمینه یاری می رسانند.

در این مطلب شما را با نرم افزاری آشنا می سازیم.

 

ClipFinder نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا در میان وب سایت های ارائه دهنده کلیپ های تصویری اقدام به جستجو و یافتن کلیپ مورد نظر خود نمایید. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت قدرتمند نرم افزاری Ashampoo می باشد که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نرم افزارهای کاربردی مختلف سیستم می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر اساس نام کلیپ مورد نظر خود را در میان وب سایت های مختلف همچون YouTube, VideU, MyVideo, ClipFish, Google Video, sevenload, Dailymotion  و ...  بیابید.

همچنین به کمک این نرم افزار قادر به ذخیره سازی کلیپ ها در کامپیوتر خود می باشید و می توانید در زمانی که به اینترنت متصل نیستید نیز تصاویر کلیپ ها را تماشا کنید.

این نرم افزار کاملا رایگان می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 1.12 را با حجم 2.27 مگابایت 

serial: ACFIA0-770076-000140

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد