Yahoo! Messenger v8.1.0.415

 Yahoo! Messenger v8.1.0.415 نسخه جدید محبوبترین ابزار گفتگوی اینترنتی | سازگار با ویندوز ویستا
همگی ما نرم افزار یاهو مسنجر را می شناسیم ! نرم افزاری معروف از کمپانی بزرگ اینترنتی YAHOO که امروزه دارای شهرت فراوانی می باشد و هرکس که اینترنت را می شناسد ، آن را نیز می شناسد. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از مشهورترین برنامه های گفتگوی اینترنتی می باشد که به کمک آن کاربران اینترنتی قادر خواهند بود تا از هر کجای دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. این نرم افزار از امکانات مختلفی برای سرگرمی و همچنین از ابزارهای گوناگونی برای راحتی کاربران استفاده می کند. به کمک این ابزارها کاربران قادر خواهند بود تا با یکدیگر از روش های مختلفی گفتگو نمایند. می توانند با یکدیگر از طریق میکروفون صحبت کرده و یا به کمک دوربین های کوچک اینترنتی ( WebCam ) یکدیگر را مشاهده نمایند. همچنین کاربران می توانند به کمک ابزار اتقال فایل اقدام به در و بدل اطلاعات با یکدیگر نمایند.

این نرم افزار پرطرفدار در کشور ما نیز به یکی از مشهورترین ابزارهای گفتگو و دوست یابی تبدیل شده است و حتی در بسیاری موارد از این ابزار برای مشورت در امور مختلف  با دوستانی که در دیگر شهرها زندگی می کنند استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار محبوب می توان به قسمت سرگرمی های آن اشاره نمود. در این برنامه شما همیشه افرادی را از نقاط مختلف جهان می یابید که آماده بازی با شما می باشند و بدین وسیله می توانید از سرگرمی های مختلف و بازی های Online اینترنتی نیز استفاده نمایید.

 

نسخه جدید این نرم افزار به تازگی برای کاربران این برنامه گفتگو پرطرفدار آماده شده است که سازگاری کامل با ویندوز ویستا نیز دارد! ما نیز بر طبق وظیفه آن را برای شما قرار می دهیم. برای دانلود این نرم افزار می توانید به وب سایت رسمی شرکت یاهو برای این نرم افزار یعنی http://messenger.yahoo.com مراجعه کنید تا به صورا ONline اقدام به نصب برنامه نمایید و یا با کلیک بر روی ادامه مطلب لینک فایل نصب برنامه را مشاهده و از طریق آن برنامه را دانلود نمایید.

  دانلود کنید نسخه 8.1.0.415 را با حجم 9.95 مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

با درود فراوان:
۱)آیا نرم افزاری وجود دارد که پسورد فایلهای rar
را پیدا کند.؟
۲)آیا نرم افزاری وجود دارد که پسوردهای ویندوز را در حالت user پیدا کنه؟
ممنون میشم


-------------------------------------------------------------
با سلام و درود:
ضمن تشکر از وب سایت مفیدتون.فایل۱۱ تیر ماه Mozilla Firefox 2.0.0.4به صورت rar
بوده و پسورد دارد.پسورد آن چیه؟
با تشکر

سلام
۱-بله چنین نرم افزار هایی وجود داره ولی متاسفانه زما زیادی برای پیدا کردن پسورد صرف خواهد شد
۲-وجود داره اما باید یه سرچی بکنید(من لینک دانلودش رو ندارم)
۳-پسورد فایل:www.mixiran.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد