Windows Key Enterprise Edition 7.9 build 2141

 
Windows Key is a program to reset Windows security if Administrator password, secure boot password or key disk is lost. Windows Key creates a special boot disk: CD, USB Flash Drive or a driver floppy. Loaded during the boot process, Windows Key instantly resets account passwords and Windows security settings.

برنامه ای برای پیدا کردن پسورد Administrator ویندوز و تغییر دادنش ! این نرم افزار تحت سیستم عامل داس کار میکند !

به درخواست آقا ابراهیم

 Download: 5.17 MB

نظرات 4 + ارسال نظر
tempfa چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://tempfa.com

من موافقم شما را در لینک دوستان بگذارم
دوست عزیز چند قالب اسکای میسازید در سایت ما بگذارید

ابراهیم پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ

با سلام و درود:
واقعا خوشحال شدم و از این نرم افزار لذت بردم. دستتون درد نکنه.

شهرام سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.sepehrian.tk

دوست عزیزم سلام

مرصی از وبلاگ پر محتوات

مشکل من اینکه این برنامه پیدا کردن پسورد رو چطوری

bootable کنم

اگه کمکم کنی ممنون میشم

شما می تونید این برنامه رو روی سی دی و یا فلاپی بریزید و در ابتدای ویندور نسبت به سیستمی که دارید باید کلید F8 رو فشارد دهید و در این قسمت باید یکی از گزینه های فلاپی یا سی دی رو انتخاب کنید
یا می تونید به steup سیستم خود رفته و تنظیمات بوت رو به صورت اتوماتیک کنید؟

فضلی سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام

خوبین؟


با تبادل لینک موافقین؟؟؟؟؟؟؟


من لینکتون کردم


موفق باشید



بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد