پیک‌نیک در فایرفاکس

حتما با پیک‌نیک آشنایی دارید! یک ویرایشگر آنلاین تصاویر که قابلیتهای تقریبا خوبی رو هم در اختیار کاربران قرار میده.پیک‌نیک یکی از محبوب‌ترین ویرایشگرهای آنلاین تصاویره که در مدت کم را‌ه‌اندازیش تونسته توجه خیلی‌ها رو جلب کنه.

اگر پیک‌نیک رو دوست دارید و همچنین عاشق فایرفاکس هستید ، پس همین حالا افزونه پیک‌نیک رو برای فایرفاکس نصب کنید.شما با کمک این افزونه قادر خواهید بود هر تصویری رو که در سایتی ببینید رو تنها با یک کلیک ساده به ویرایشگر پیک‌نیک منتقل کنید و روی اون کار کنید.

بعد از نصب این افزونه با کلیک‌راست روی هر تصویر و انتخاب Edit Image in Picnik اون تصویر رو در پیک‌نیک ویراش کنید و یا با انتخاب Send Page to Picnik یک اسکرین‌شات از صفحه تهیه و اون رو به راحتی هر چه تمام‌تر ویرایش کنید.

دانلود افزونه پیک نیک برای فایر فاکس

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.larmanet.com/

سلام آقای شکوهی
ما قبلا تبادل لینک کردیم هم لینک من تو سایت شماست هم لینک شما در سایت من
کار شما تو وبلاگتون تحصین برانگیزه
من بنر شما رو به مدت یک ماه تو سایتم قرار میدم و شما هم بنر من رو تو سایتتون قرار بدید. در صورتی که در لینک های ورودی سایتم تعداد بازدید از سایت شما بالا بود من تمدیدش میکنم
بازدید سایت من متغیر بستگی به روزهای هفته داره چون من فقط در یک موضوع (موبایل) فعالیت دارم
حدودا ۳۰۰۰ در روز و بالاترین بازدید سایتم ۱۰۰۰۰ تا بوده - این آمار متعلق به کنترل پنل مدیریت میهن بلاگه
با تشکر حسین مسلمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد