۵۰ گیگ فضای رایگان!

ADrive یک سایت تازه تاسیس‌ه که به شما 50 گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره فایلهاتون روی وب میده.این سایت که هنوز در مرحله بتا(Beta) قرار داره کاملا رایگان و هنوز سرویس برتر(Premium)ش راه نیفتاده.راحتی کاربرد و همچنین امکان به اشتراک گذاشتن فایل‌ها از مزایای این سایت به حساب میاد.

در کل میشه مزایای این سایت رو به شرح زیر ذکر کرد:

  • ذخیره،اشتراک و مدیریت 50 گیگابایت فضای تحت وب
  • مدیریت آسان فایل‌ها
  • عدم وجود محدودیت در حجم فایل‌ها برای آپلود
  • قابلیت دانلود و پشتیبانی از نرم‌افزارهای مدیریت دانلود
  • رایگان بودن تمام امکانات سایت

همینطور که میبینید این سایت امکانات خوبی رو در دسترس کاربران قرار میده و استفاده اون برای همه(به دعوت‌نامه نیازی نیست!) آزاده.

ورود به سایت ADrive

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.arinoos.com

سلام
من با (( رجوع به دفتر شعر قدیمی)) آپ کردم ممنون می شم اگه سر بزنی.
به نظر من هیچ چیز در دنیا مجانی نیست. و این که این فضا مدتی بعد فروشی می شود و فایل های آبلود شده فرمت می شوند.چه بسیار از این اتفاقات را دیده ام.
ولی سایت www.4shared.com را به همه توصیه می کنم که ۴ گیگابایت فضا در اختیار شما قرار می ده و همچنین فایل ها رو پاک نمی کنه.

مصطفی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 ب.ظ http://isis.blogsky.com

سلام حسن اقا
خوبی؟
آقا من نمی دونم ما چرا با هم تبادل لینک نکردیم تا حالا...
من وبلاگت رو لینک می کنم با عنوان راز و رمز کامپیوتر.
تو هم اگه خواستی با عنوان (مرجع کتاب های الکترونیکی ، دانلود رایگان ، ترفند) وبلاگ منو لینک کن !!!
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد