از فعالیت هایی که با کامپیوترتان انجام می دهید یک آمار دقیق بگیر

در اینکه اینترنت و کامپیوتر یک چیزی توی مایه های همان ذغال و منقل هستند که شکی نیست! مثال عینی اش اینکه بر اساس تحقیقاتی که در ولایت کفر و استکبار (آمریکا) شده است 65 درصد اهالی ولایت مذکور گفته اند زمانی که با کامپیوترشان می گذرانند بیشتر از زمانی است که صرف همسرشان می کنند! (چه خوب :-) اما حالا با این تفاسیر می توانید از خودتان بپرسید وقتی پشت کامپیوترتان می نشینید چه می کنید؟ یا چگونه وقتتان میگذرد؟ به صورت مفید می گذرد یا هدر می رود؟ بیشتر از چه نرم افزارهایی استفاده می کنید؟ چه سایتها و وبلاگهایی را بیشتر سر می زنید و مطالعه می کنید؟



به همه ی این سئوالات با یک ابزار رایگان با عنوان RescueTime که اطلاعاتی آماری از فعالیت های شما با کامپیوترتان تهیه می کند می توانید پاسخی دقیق بدهید. این ابزار بدون اینکه برای شما مزاحمتی ایجاد کند همه ی فعالیتهای شما را پشت کامپیوترتان تحت نظر میگیرد و بعد با رعایت حریم خصوصی شما هر 30 دقیقه یکبار اطلاعات آماری که تهیه کرده است را بر روی وب سایت مخصوص اش ارسال می نماید. بدین صورت شما می توانید آماری از فعالیت هایی که روی کامپیوترتان حالا چه توسط شخص خودتان یا چه توسط شخص دیگری صورت گرفته است را در هر لحظه و از هر کجا بر روی اینترنت مشاهده کنید و آن را برای خود آنالیز کنید.

این امکان هم در نظر گرفته شده که استفاده شما از برخی نرم افزارها و همین طور مراجعه تان به برخی از سایت ها در آمار نهایی لیست نشود. اگر هم نگران اطلاعاتی هستید که RescueTime از کامپیوتر شما به سایتش ارسال میکند می توانید Log های این نرم افزار در آدرس های زیر روی کامپیوترتان چک کنید.

Windows XP:
C:Documents and Settings<username>Local SettingsApplication DataRescueTime.comlogspending

Windows Vista:
C:Users<username>AppDataLocalRescueTime.comlogspending

پ.ن.1: والا ما خودمان این را نصب کردیم ببینیم به چی بیشتر معتادیم! یحتمل آمار را بعدا میگذاریم این وسط شما هم درش تفحص کنید!
پ.ن.2: راستی یکبار مد شده بود ملت از ذهن یکدیگر چارت رسم می کردند، این هم بد وسیله ای نیست برای همان کار فقط یک چیزهایی کم دارد! (چقدر علامت تعجب!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد