۱۰ نرم‌افزار امنیتی رایگان برتر

۱- Comodo Firewall: اول از همه باید یک فایروال درست و حسابی بریزیم. من خودم فایروال های زیادی مثلComodo Firewall Icon Logo Zone Alarm و BlackICE رو امتحان کرده‌ام ولی به نظرم Comodo واقعآ بی نظیره. البته اگر کمی در اینترنت هم جستجو کنید می‌بینید که Comodo فعلآ حسابی جای Zone Alarm را گرفته و به شدت در حال گسترش است.

دریافت (31.34MB) - سایت سازنده

۲- AVG Free Antivirus: اگر هنوز دنبال کرک Norton و McAfee می‌گردید باید بدانید سرتان حسابی کلاهAVG logo رفته چون AVG بهترین سرویس آنتی ویروس را برای استفاده شخصی مفت و مجانی در اختیار شما می‌گذارد. خیلی هم خوب و راحت به روز رسانی می‌شود.

- آنتی ویروس AVG

دریافت (33.15MB) - سایت سازنده

۳-Spybot Search&Destroy: یکی از بهترین نرم افزار های رایگان نابودسازی جاسوس ها که اخیرآ شمار کاربران آن بسیار بالا رفته است.Spybot Search And Destroy Icon Logo

دریافت (9.27MB) - سایت سازنده

۴-Spyware Blaster: یک ضدجاسوس خیلی مفید که مرورگر شما را در برابر هزاران جاسوس ایمن نگه می‌دارد.Spyware Blaster Logo Icon بدون افت سرعت ، بدون دردسر!

دریافت (2.55MB) - سایت سازنده

۵-Spyware Terminator: یک ضدجاسوس قوی دیگر که ساختار ساده‌ی محیط آن بسیار دوست داشتنی است وSpyware Terminator Logo Icon جزو نرم افزار هایی است که در مدت زمانی نسبتآ کم کاربران زیادی را شیفته‌ی خود کرده است.

دریافت (9.37MB) - سایت سازنده

۶-Trend Micro Hijack This: یک ضدجاسوس و فایل های مخرب واقعآ قدرتمند و کم حجم که در اصل مثل سایر ضدجاسوس ها فایل ها را اسکن نمی‌کند بلکه ساختار ویندوز را بررسی می‌کند و گزارش کاملی از آن به شما می‌دهد کهHijack This Icon Logo با آنالیز کردن آن می‌توانید جاسوس هایی که خیلی از برنامه ها آنها را پیدا نمی‌کنند و یا برنامه های مزاحم را حذف کنید.

دریافت (793KB) - سایت سازنده

۷-CCleaner: این برنامه ردپاهای شما را به طور کامل از بین می‌برد و باعث افزایش امنیت اطلاعات شخصی شما یاCCleaner Logo Icon کارهایی که انجام می‌دهید می‌شود.

دریافت (2.61MB) - سایت سازنده

۸-TrueCrypt: نرم‌افزاری بسیار قدرمتند و در عین حال رایگان در زمینه قفل گذاری بر روی فایل ها.True Crypt Icon Logo

دریافت (2.31MB) - سایت سازنده

۹-AOL Active Security Monitor: این نرم افزار مفید وضعیت کلی امنیت سیستم شما را بررسی می‌کند و پیشنهاد های بسیار خوبی در زمینه امنیت به شما می‌دهد. حجمش زیاد نیست ولی اگر سرعتتان پایین است دانلود این برنامهAol Active Security Monitor Logo Icon زیاد حیاتی نیست.

دریافت (2.73MB) -سایت سازنده

۱۰-Ad-Aware: از حق نگذریم واقعآ یک ضدجاسوس درجه یک است و به نظر من از نظر دقت بهترین ضد‌جاسوس است. فقط یک مشکل دارد و آن هم این است که حافظه‌ی زیادی از RAM را بطور همیشگی اشغال می‌کند و باعث کندیAd-Aware Logo Icon سیستم می‌شود اما اگر از سخت افزار های قدرتمندی استفاده می‌کنید حتمآ نصبش کنید.

دریافت (20.37MB) - سایت سازنده

به نظرتان حیف نیست آدم این همه امکانات خوب و رایگان را ول کند و بیاید با هزار بد بختی برای ریختن یک آنتی ویروس صد جور ویروس دیگر (کرک) بگیرد؟ و هر هفته هم به این در و آن در بزند که سریال جدید پیدا کند؟ و آن برنامه نویس بیچاره که ساعت ها از عمرشو صرف نوشتن برنامه غیر رایگان کرده هیچ پولی توی جیبش نرود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد