+Camera، اپلیکیشنی عالی برای عکاسی با آیفون و آی‌پاد‌ !


اگر شما هم از دارندگان یک آی دیوایس مثل آیفون و آی پاد و آی پد باشید مسلما دوست دارید با دوربین دستگاه خود بهترین عکس ها را بگیرید. اپلیکیشن های زیادی برای آیفون نوشته شده که شما را با چند کلیک به یک عکاس حرفه ای تبدیل کرده و عکس شما را حرفه ای می کند. اما در بین اپلیکیشن هایی که من تا به حال کار کردم اپلیکیشن +Camera قوی تر از بقیه بوده که در این پست آن را خدمت شما معرفی می کنم.



اپلیکیشن +Camera، اپلیکیشنی است که شما می توانید حتی از آن به عنوان جایگزین برنامه Camera آیفون از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن تا به الان بیش از ۷ میلیون نسخه فروش داشته و جزو ۵۰ اپلیکیشن برتر سال ۲۰۱۱ نیز بوده است.


camera+


اما نکته ای که این اپلیکیشن را متمایز می سازد ویژگی های آن نظیر :‌ فوکوس بسیار دقیق،‌ افکت های حرفه ای که به عکس های شما جلوه ای زیبا می بخشند، داشتن یک گالری داخلی ، داشتن قابلیت تایمر و تشخیص اتوماتیک وضعیت نور، داشتن کادرها و قاب های زیاد برای عکس شما ، قابلیت زوم قوی تر نسبت به اپلیکیشن اصلی گوشی و قابلیت به اشتراک گذاری راحت عکس با دوستانتان از ویژگی های این اپ است.

اگر دستگاه خود را جیل بریک نکردید و اپلیکیشن های خود را خریداری می کنید این اپلیکیشن از توصیه های من برای خرید است که می توانید آن را از اینجا خریداری کنید.  برای دیدن ویژگی های بیشتر این اپلیکیشن از سایت این برنامه دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد