پخش فیلم‌های روی کامپیوتر شما به صورت وایرلس روی آیفون و آی پد!


اگر از دارندگان یک آی دیوایس مثل آی پاد، آی‌پد و آیفون باشید می دانید که انتقال فیلم و کلیپ به این دستگاه ها به دلیل محدودیت های اپل گاه کار سختی‌ست خصوصا آنکه دستگاه شما جیل بریک نباشد.جدای از این مسئله محدودیت حجم و فضا روی این دستگاه ها باعث می شود شما نخواهید فضای باقی مانده را به وسیله فیلم های موجود اشغال کنید. در این پست نرم افزاری را خدمتتان معرفی می کنم که می توانید به وسیله آن به صورت وایرلس فیلم های خود را روی آی پاد ، آیفون و آی پد خود پخش کنید.


Air Video را می توان یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها برای استریم تصاویر روی آی دیوایس ها نام برد. این اپلیکیشن با استفاده از تکنولوژی UPNP در شبکه وایرلس شما تصاویر را به روی دستگاه مقصد شما ارسال می کند. نکته جالب این اپلیکیشن پخش فیلم بدون ذره ای تاخیر و لگ و با کیفیت بالا روی دستگاه شماست. این اپلیکیشن فایل های AVI, DivX, MKV را روی کامپیوتر شما شناسایی و قابلیت پخش آن را دارا می باشد. این در حالیست که پلیر آی دیوایس ها تنها فرمت هایی که توسط آیتونز شناسایی و تبدیل می شود را می تواند پخش نماید.

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا ، از اینجا نسخه مخصوص مک یا ویندوز را دانلود و به روی کامپیوتر خود نصب نمایید. بعد از نصب فولدری را که می خواهید فیلم های درون آن پخش شود را انتخاب و  سپس اپلیکیشن  را از اینجا دانلود نمایید. قیمت این اپلیکیشن ۲.۹۹$ است که شما می توانید قبل از خرید از نسخه رایگان آن در اینجا برای نمایش تعداد محدودتری از فیلم های خود استفاده نمایید.

+ اگر نیاز به خرید اپلیکیشن دارید می توانید از این پست برای دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد