چگونه مرورگر پیش فرض آیفون و آی‌پد را تغییر دهیم؟

همانطور که می دانید دیروز گوگل، مرورگر مشهور خود یعنی کروم را برای آی دیوایس ها نظیر آی پاد، آیفون و آی پد عرض کرد. همانطور که می دانیم اپل محدودیت های فراوانی برای افراد و برنامه نویسانی گذاشته که قصد انتشار مرورگر برای آی دیوایس ها دارند.

گوگل بعد از انتشار کروم گفته است براساس قوانینی که اپل در اپ استور وضع کرده است به ما اجازه استفاده از موتور جاوا اسکریپت سریع مخصوص کروم داده نخواهد شد و ما مثل بقیه برنامه نویسان تنها برای رندر صفحات وب اجازه استفاده از موتور طراحی شده خاص اپل که مخصوص برنامه نویسان است خواهیم داشت و حتی دسترسی به نیترو جاوا اسکریپتی که برای خود سافاری نیز استفاده می شود نیز به ما داده نخواهد شد. با این حال تجربه شخصی که با کروم داشتم وب گردی با کروم روی آی پد بسیار لذت بخش تر از سافاری بود. اما برای تغییر مرورگر پیش فرض به روی یک آی دیوایس چه باید کرد ؟

طبعا با این محدودیت های اپل در این زمینه شما نیاز دارید که دستگاه خود را جیل بریک کنید. اگر دستگاه شما جیل بریک هست سیدیا را باز کرده و در بخش Manage و Source ، سورس زیر را اد کنید :

rpetri.ch/repo
بعد از اضافه کردن این سورس در بخش جست و جو توییک browserChooser را جست و جو و نصب کنید. اکنون در بخش تنظیمات گوشی شما می توانید مرورگر پیش فرض آی دیوایس خود را تغییر دهید
نظرات 1 + ارسال نظر
سیامک جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
ممنون بابت مطلب خوبتون

سلام
سیامک جان هدف من رضایت شما از این وبلاگ هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد