با Wifi Camera به صورت وایرلس با آی‌دیوایس خود عکاسی کنید !

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در جمعی بودید و دوست داشتید یک عکس دسته جمعی بگیرید اما مجبور شدید یکی از افراد را برای گرفتن عکس از تصویر حذف کنید یا اینکه دوست داشتید وقتی آی دیوایستان در حال گرفتن عکس است تصویر صفحه نمایش آن را مشاهده کنید

تا همه افراد در عکس در جای مناسب ایستاده باشند. اپلیکیشنی که در این پست خدمتتان معرفی می کنم با اتصال دو آی دیوایس به هم مثلا دو آیفون ، یک آیفون یک آی پد ، یک آی پاد یک آیفون و … یکی را به ریموت کنترل دیگری تبدیل می کند و شما می توانید تصویر دوربین دیگری را مشاهده و آن را کنترل کنید.

برای این کار کافیست اپلیکیشن کم حجم و رایگان Wifi Camera را از اینجا دانلود کنید و روی هر دو دستگاه مذکور نصب کنید. بعد از آن برای اتصال دو آی دیوایس به هم تنها کافیست بلوتوث هر دو روشن باشد یا اینکه هر دو به یک شبکه وایرلس متصل باشند. بعد از آن اسم دستگاه در صفحه اول برنامه می بینید و با انتخاب دستگاه مذکور دوربین آن دستگاه را روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید. نکته مثبت این اپلیکیشن این است که کیفیت تصاویری که شما می بینید بالا نیست و این باعث می شود حتی زمانی که از طریق بلوتوث دو دستگاه به هم متصل هستند تصاویر بدون تاخیر دیده شود. حال برای مثال وقتی در جمع دوستانه ای هستید که چند نفر آیفون یا آی دیوایس های دیگر نظیر آی پاد و آی پد دارند دیگر نگران حذف یکی از افراد برای گرفتن عکس و حتی انتقال عکس ندارید چون با این اپلیکیشن علاوه بر گرفتن عکس به صورت وایرلس بعد از انجام عملیات، آن عکس در آلبوم هر دو گوشی موجود خواهد بود. Wifi Camera می تواند تجربه جالبی در عکاسی های آینده شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد