GroupShot، اپلیکیشنی بی‌نظیر برای گرفتن عکس‌های گروهی !

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواستید عکسی دسته جمعی بگیرید اما بعد از گرفتن چند عکس متوجه شدید در هر عکس یکی از افراد حالت ایده آل خود را ندارد و در واقع شما یک عکس واحد که در آن همه افراد عکس از خود راضی باشند نداشته اید. اپلیکیشنی که در این پست خدمتتان معرفی می کنم یک اپلیکیشن فوق العاده است که به شما کمک می کند از بین چند عکس مختلف گروهی یک عکس ایده آل داشته باشید که در آن همه افراد همانجوری هستند که می خواهند !

فرض کنید با دوستانتان یا خانواده به یک گردش رفته اید و قصد گرفتن یک عکس دسته جمعی می کنید. معمولا در عکس های دسته جمعی عکاس چند عکس متوالی میگیرد تا بهترین آن انتخاب شود. حال در هر عکس یکی از افراد حالت ایده آل خود را ندارد. برای مثال پلک زده یا نگاهش به جایی جز لنز دوربین بوده و …

برای مثال ما در عکس اول مورد زیر را داریم :

عکس های دیگر از این لحظه را در سمت راست مشاهده می کنید. یکی از عکس ها پدر در حال نگاه کردن به فرزندش است اما مادر و فرزند در وضعیت مناسبی قرار دارند. اپلیکیشن Groupshot که در بالا تصویر آن را مشاهده می کنید کمک می کند بخشی از تصویر اولیه را با تصاویر دیگری که از این لحظه دارید جایگزین کرده تا یک عکس ایده آل داشته باشید.

حال کافی‌ست بخشی از عکس را که می خواهیم با عکس های دیگر جایگزین کرده را در این اپلیکیشن تاچ کرده و آن را انتخاب کنیم. بعد از آن از ستون سمت راست عکسی که می خواهیم مادر و فرزند در آن جایگزین شوند را انتخاب می کنیم.

نتیجه کار فوق العاده است. حال ما عکسی داریم که در بین عکس هایمان نبوده و همه افراد در عکس حالت ایده آل خود را دارند. GroupShot  به صورت هوشمند و بسیار دقیق جوری عکس ها را با تصاویرمان جایگزین می کند که بعید است بتوانید تشخیص دهید این عکس در واقع وجود خارجی نداشته است.

اگر شما هم عکس های دسته جمعی زیادی می ‌گیرید و یک آی دیوایس مثل آیفون ، آی پاد و آی پد دارید GroupShot تجربه شیرینی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن را می توانید از اینجا دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
عصرارتباط پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://asrertebat.ir

لطفا به سایت ما لینک دهید
با سلام فناوری اطلاعات عصرارتباط در نظر دارد به منظور گسترش اسلام ناب محمدی اقدام به راه اندازی سایتهای رایگان ویژه هیات مذهبی حسینیه ها و مراکز فرهنگی نماید لذا خواشمند است شما با لینک به سایت ما ما را در این مهم یاری رسانید
هم وطن شما هم در گسترش اسلام نقش ایفا نمایید .
http://asrertebat.ir/portal/index.php/our-services/free
آدرس شرکت :مشهد بلوار خیام 46 چهارراه دوم سمت چپ نبش خیبر 5
تلفن :
05117237274
05117289061
05117631691
تلفکس:
05117631691
http://asrertebat.ir/portal/index.php/our-services/free

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد