با TvShowTime زمان پخش سریال ها را از دست ندهید

اگر شما هم از طرفداران سریال های روز دنیا باشید و آن ها را دنبال کنید مطمئنا علاقه مندید بلافاصله بعد از پخش آخرین اپیزود آن را دانلود و تماشا کنید. اما اگر یک سریال بین حرفه ای باشید و تعداد زیادی از سریال ها را دنبال کنید نیاز به یک اپلیکیشن دارید تا به صورت منظم به شما خبر دهد هر سریال چه زمانی پخش می شود. در این پست به معرفی یک اپلیکیشن رایگان به همین منظور با یک رابط کاربری عالی  خواهیم پرداخت.

showtime

TvShow Time اپلیکیشن نسبتا کم حجم و در عین حال ساده و شیکی هست که قفسه ای از سریال ها را در اختیار شما قرار می دهد و شما کافیست سریال های مورد علاقه خود را در انتخاب و در آن قفسه قرار دهید تا تمامی آمار سریال مذکور به همراه تاریخ قسمت های پخش نشده و پخش شده و خلاصه داستان آن سریال را در اختیارتان قرار دهد.

بعد از انتخاب سریال های مورد علاقه خود در تب To Come روز و تاریخ نمایش قسمت هایی که تا به حال ندیده اید را مشاهده خواهید نمود و با تاچ کردن هر قسمت خلاصه ای از آن قسمت را می توانید ببینید. در بخش های دیگر این اپلیکیشن می توانید سریالهایی که دوستانتان دنبال می کنند را نیز مشاهده و پیشنهادهای این اپلیکیشن برای دیدن سریال های جدید را انتخاب نمایید. این اپلیکیشن رایگان بوده و فعلا برای آی دیوایس هایی نظیر آی پد ، آیفون و آی پاد منتشر شده که می توانید از اینجا دانلود نمایید.

+ نسخه اندروید همین اپلیکیشن را نیز می توانید از اینجا دانلود نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد