بیشترین عمر باتری تبلت مربوط به کدام تبلت است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خوره های فناوری و افراد معمول بعد از خرید یک گجت مثل اسمارت‌فون‌ها یا تبلت‌ها باتری آن است. مسلما داشتن یک باتری قوی برای یک وسیله قابل حمل از مهم ترین مشخصه ها است که همه افراد قبل از خرید یک گجت آن را مدنظر قرار می‌دهند. در این پست یک اینفوگرافیک مقایسه ای باتری تبلت‌های ۷ و ۱۰ اینچی قرار می دهیم که به شما کمک می کند متوجه شوید کدام تبلت باتری قوی تری داشته و انتخاب خود را آسان تر نمایید.

این بررسی توسط which.co.uk انجام شده و اطلاعات آن بعد از پخش فیلم‌، مرور وب توسط WiFi و ۳G مورد بررسی قرار گرفته است. برای اینکه این نتایج منصفانه و عادلانه باشد روشنایی صفحه نمایش همه تبلت ها را روی ۲۰۰ nit که سطح روشنایی معمول در طول روز است قرار داده ایم. بنابراین همه تبلت ها در موقعیت یکسان بوده اند.

در بخش صفحه نمایش تبلت ها در دو بخش مورد آزمایش قرار گرفته اند. دسته اول تبلت های ۷.۹ اینچی و کوچکتر و دسته بعدی تبلت های ۹.۴ اینچی و بزرگتر.

بهترین تبلت های ۱۰ اینچی از لحاظ عمر باتری :‌

همانطور که در تصویر بالا مشخص است در تبلت های ۱۰ اینچی آی پد نیو به همراه صفحه نمایش رتینا حرف اول را می زند. این مقایسه بر اساس مرور وب روی WiFi انجام شده و اعداد تعداد دقایقی هست که با تبلت کار شده تا باتری آن به پایان برسد. همانطور که مشاهده می کنید رتبه اول مربوط به آی پد نیو ، رتبه دوم آی پد ۲ و رتبه سوم و چهارم مربوط به تبلت های سونی و سامسونگ است. در رده های بعدی سرفیس مایکروسافت با میانگین ۵۰۱ دقیقه قرار داد و در درتبه بعد نیز تبلت جدید ۱۰ اینچی گوگل قرار گرفته که با ۴۸۸ دقیقه وب گردی رتبه ششم را کسب کرده است.اما شاید بدترین نتیجه برای تبلت ایسوس باشد که نسبت به تبلت های دیگر این گروه وزن بیشتر و سایز بزرگتری داشته و تنها ۳۳۵ دقیقه وبگردی مداوم می توان با آن داشت.میانگین دوام باتری تبلت های ۱۰ اینچی مورد آزمایش ۴۵۱ دقیقه بوده است.

اما حال در بخش تبلت های ۷ اینچی بهترین دوام باتری مربوط به کدام تبلت است؟ 

اما بهترین تبلت ۷ اینچی نیز همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید آی‌پد مینی است. آی پد مینی با ۷۸۳ دقیقه دوام باتری در مرور وب روی WiFi توانسته در بین بهترین تبلت های ۷ اینچی بازار رتبه اول را کسب کند. در رده دوم تبلت آمازون یا کیندل فایر اچ دی قرار دارد که با اختلاف نسبتا زیاد نسبت به آی پد مینی با ۵۹۱ دقیقه در رتبه دوم قرار گرفته است. اما در رتبه سوم تبلت پرطرفدار گوگل یعنی نکسوس ۷ قرار گرفته که اختلاف نسبتا با کمی با آمازون داشته است و شما می توانید با آن ۵۵۰ دقیقه یعنی به طور میانگین ۹ ساعت و ده دقیقه روی وایفای وب گردی کنید. اما در رده های بعدی نیز کیندل فایر و سامسونگ گلکسی تب ۷ اینچی قرار گرفته است. میانگین عمر باتری تبلت های ۷ اینچی در این آزمایش ۴۷۸ دقیقه بوده است.

این نتایج نشان می‌دهد حداقل تبلت های اپل در بخش دوام باتری از دیگر رقبای خود موفقیت بیشتری را کسب کرده اند و اگر دوام باتری برای شما اولویت اول است می توانید مطابق همین اینفوگرافیک تبلت خود را انتخاب نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد