معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !


بعد از خرید یک آیفون یا آی پد شما با طیف وسیعی از اپلیکیشن ها برخورد می کنید. معمولا انتخاب بهترین اپلیکیشن از بین این همه اپلیکیشن کار آسانی نیست. بهترین راه استفاده از تجربه دوستان و کسانی است که در این زمینه علاقه و تجربه دارند. در این پست به معرفی حدودا ۲۰ اپلیکیشن خواهیم پرداخت که از پرطرفدارترین اپلیکیشن های در دسته خود محسوب شده و اکثر کاربران آی دیوایس در مصارف روزانه بدان نیازمندند. پس اگر به اپلیکیشن ها علاقه مند هستید و دوست دارید آی دیوایس خود را مجهزتر از قبل نمایید با ما همراه باشید.  

1 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Mailbox و Sparrow

یکی از پرکاربردترین بخش های یک آی‌دیوایس ایمیل های آن است. ایمیل کلاینت آیفون ، خیلی ساده است و اگر شما نیاز به یک کلاینت قوی تر داشته باشید باید اپلیکیشن هایی که در این زمینه نوشته شده را دانلود کنید. Sparrow بهترین گزینه است اگر شما از جیمیل استفاده نمی کنید. Sparrow ساده ، شیک و یوزرفرندلی است و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به خوبی میل باکس خود را مدیریت کنید. اما اگر از جیمیل استفاده می کنید بهترین گزینه MailBox است.  میل باکس بسیار سریع و دوست داشتنی بوده و امکانات بسیار زیادی جهت خواندن و مرتب کردن ایمیل ها در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید برای ایمیل های جدید خود یادآور تعیین کرده و آن ها را به راحتی دسته بندی نمایید. خوشبختانه این اپلیکیشن رایگان نیز است.

+ صفحه دانلود Mailbox و Sparrow

2 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Fantastical

اگر اهل برنامه ریزی و ثبت وقایع در تقویم روزانه هستید Fantastical بهترین گزینه برای شما می تواند باشد. یک اپلیکیشن با طراحی دلنشین و امکانات بالا در اختیار شماست. امکان ثبت قرارها و اتفاقات و اضافه کردن جزئیات زیاد به آن از امکانات این اپلیکیشن است که به شما کمک می کند هیچ قراری با قرار دیگر تداخل پیدا نکرده و هیچ قراری را فراموش نکنید.

+ صفحه دانلود Fantastical

3 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Drafts

اگر اهل نوت نویسی و ثبت روزانه خاطرات باشید Drafts برای یادداشت های شما بهترین گزینه است. قابلیت خروجی گرفتن و فرستادن متون به دراپ باکس ، توییتر ، اورنوت و … از ویژگی های این اپلیکیشن می باشد که هم برای آی پد و هم برای آیفون طراحی شده است. طراحی و ظاهر Drafts بسیار ساده و سبک است و چیزی که در این اپلیکیشن بیشتر چشم شما را متوجه خود خواهد کرد فقط همان متونی است که خودتان از پیش نوشته اید.

+ صفحه دانلود  Drafts

4 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Orchestra

انجام یک برنامه ریزی منظم جهت انجام کارهای روزانه و نوشتن تسک ها و کارها سبب می شود آن کار بهتر و دقیق تر انجام کردد. Orchestra یک اپلیکیشن To-Do لیست برای شماست. در واقع شما کارهایی که هر روز باید انجام دهید را در آن ثبت کرده و در نهایت بعد از انجام هر کار تیک انجام شدن آن را می زنید. اینجور نه کاری را فراموش می کنید و نه بیخیال انجام دادن آن می شوید.

+صفحه دانلود Orchestra

5 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

If This Then That

بسیاری از ماها با سایت ifTTT آشنا هستید. این سایت که مخفف همین عبارت iF this Then That یا به فارسی اگر این پس آن است یک اپلیکیشن اتوماسیون است که شما برای آن تعیین می کنید چه کار بکند. مثلا اگر هوای تهران از ۴۵ درجه گرمتر شد از طرف من یک توییت با مضمون خیلی گرمه انجام بده ! یا اگر ایمیل با اتچمنت دریافت کردم آن فایل را خودت به دراپ باکس من انتقال بده. دامنه فعالیت iFTTT بسیار زیاد است. اما مدتی پیش اپلیکیشن این سایت نیز عرضه شد که کار شما برای برنامه ریزی را می تواند ساده تر از قبل نماید.

+صفحه دانلود If This Then That

6 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

InstapaperPocket و Readability

وب گردی و خواندن مطالب وبلاگ ها و سایت ها از بعد از نابودی گوگل ریدر کمی سخت تر شده است. گاهی با مطالب بلندی برخورد می کنیم که دوست داریم در آینده آن ها را روی تبلت یا گوشی خود مطالعه کنیم. سه اپلیکیشنInstapaperPocket و Readability بهترین گزینه ها در این زمینه هستند که با در اختیار قرار دادن یک کلاینت پی سی و موبایل مطالبی که دوست دارید در آینده بخوانید را روی هر دو دستگاه سینک می نمایند و آن را با فرمت موبایل یا تبلت به شما نمایش می دهند. تفاوت عمده این سه اپلیکیشن در اینترفیس آن هاست که باید دید کدام را مطابق سلیقه خود ترجیح می دهید.

+ صفحه دانلود InstapaperPocket و Readability

7 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Chrome

اگر از طرفداران کروم باشید هیچگاه هیچ مرورگر دیگری جای این مرورگر را برای شما پر نخواهد کرد. پس اگر با سافاری در آیفون و آی پد میانه خوبی ندارید می توانید از کروم استفاده کرده و از امکانات آن بهره ببرید. شاید مهم ترین امکان آن را بتوان سینک بودن تب ها در کامپیوتر و گوشی و تبلتان دانست. بدین ترتیب تب های باز شما در کروم در همه این دستگاه ها قابل رویت است.

صفحه دانلود Chrome

8 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Imo Instant Messenger

اگر جزو کسانی محسوب می شوید که همیشه چراغ های مسنجر و جی تاکشان روشن هستند IMO یک مسنجر مناسب برای شماست. قابلیت آنلاین شدن همزمان در  Google Talk, MSN, AIM, Steam و تعداد دیگری از سایت ها از ویژگی های این اپلیکیشن محسوب می گردد. طراحی IMO در مجموع ساده و شیک بوده و همیشه در پشت صحنه، شما را آنلاین نگه می‌دارد.

+صفحه دانلود  Imo Instant Messenger

9 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Google Maps

بعید است کسی در اینترنت فعالیت داشته باشد و حداقل یک بار با گوگل مپ سر کار و نداشته باشد. همه ما برای پیدا کردن مسیرهای ناشناخته از گوگل مپز استفاده می کنیم. بعد از حذف نقشه گوگل از سیستم عامل اپل ، گوگل اپ گوگل مپز را به صورت مجزا منتشر کرد و چندی پیش با آپدیت نسخه اولیه آن را مجهزتر از پیش کرد. در سیستم عاملی که نقشه اپل مثل یک اسباب بازی می ماند حضور گوگل مپز بسیار ضروریست.

+ صفحه دانلود Google Maps

10 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Find My iPhone

یکی از فوبیاهای یک فرد می تواند دزیده شدن یا گم شدن آیفون و یا آی‌پدش باشد. Find My iPhone از ضروری ترین اپلیکیشن های یک آی دیوایس است که به شما کمک می کند نگران دزدیده شدن یا گم شدن آیفون و آی پدتان نباشید و همیشه مکان آن را روی نقشه دنبال کنید.

11 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Dropbox

استفاده از فضاهای ابری روز به روز بیش از قبل رواج یافته است. دراپ باکس را می توان از پیشگامان فضای ابری یا کلود دانست. شما می توانید در دراپ باکس عکس ها و مطالب خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و یا یک پروژه را به صورت گروهی جلو ببرید. اپلیکیشن دراپ باکس نیز برای آیفون و آی پد تهیه شده که برای کسانی که در این سایت عضو هستند یک اپلیکیشن بسیار مفید خواهد بود. اگر هنوز در دراپ باکس عضو نیستید همین الان عضو شده و از اپلیکیشن آن استفاده کنید.

+ صفحه دانلود Dropbox

12 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Plex

پلکس در واقع یک اپلیکیشن بسیار کارا برای انتقال تصاویر از کامپیوتر شما به آی‌دیوایس‌های شماست. دیگر با داشتن پلکس نیاز نیست برای مشاهده سریال محبوب خود آن را با دردسر به آی‌پدتان انتقال دهید. بلکه با نصب این اپلیکیشن می توانید به راحتی مدیای روی کامپیوترتان را روی تبلت یا گوشی خود مشاهده نمایید.

+ صفحه دانلود Plex

13 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

PlayerXtreme HD

محدودیت های اپل باعث شده است که تعداد محدودی از فرمت ها توسط ویدیو پلیر پیش فرض آی دیوایس قابل پخش باشد. PlayerXtreme HD یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه پخش فیلم های شماست که به شما کمک می کند به راحتی از طریق وای-فای فیلم خود را به آی دیوایس‌تان انتقال داده و بدون نگرانی درباره فرمت یا کیفیت آن به راحتی آن را پخش نمایید.

+ صفحه دانلود PlayerXtreme HD

14 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Kindle یا iBooks

خیلی از افراد آی پد را به هدف کتابخوانی آن تهیه می کنند. خیلی از افراد دیگر هم همیشه بین آی پد و کیندل مردد می شوند. اما دو اپلیکیشن iBooks و Kindle به شما کمک می کند یک کتابخانه بزرگ در دیوایس خود داشته باشید. شما می توانید به راحتی با این دو اپلیکیشن کتاب های پی دی اف یا ای پاب خود را نیز مطالعه نمایید.

+ صفحه دانلود Kindle یا iBooks

15 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

Camera+

بی شک Camera+ را می توان بهترین اپلیکیشن عکاسی آیفون و آی پد دانست. افکت های بسیار زیاد و قابلیت فوکوس چند نقطه ای و … باعث می شود عکس های شما بیش از پیش حرفه ای به نظر برسد. Camera+ بهترین جایگزین برای اپلیکیشن Camera پیش فرض آیفون و آی پد می تواند باشد.

+ صفحه دانلود Camera+

16 معرفی پکیجی از ضروری‌ترین اپ‌های روزانه آیفون و آی‌پد در ۲۰۱۳ !

IMDb

اگر اهل دیدن فیلم و سریال هستید قطعا با IMdb آشنایی دارید. دایره المعارف جامع اطلاعات فیلم و سریال های دنیا که به شما کمک می کند قبل از دیدن یک فیلم یا سریال نسبت به آن اطلاعات بیشتری پیدا کنید. اپلیکیشن آیفون و آی پد این سایت نیز در خود دیدنی‌ست که آن را از دست ندید.

+ صفحه دانلود IMDb

این ها تعدادی از اپلیکیشن های روزمره پر استفاده بودند که می تواند آیفون و آی پاد و آی پد شما را دوست داشتنی تر از قبل نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد