با Findery خاطرات خود را در مکان‌هایی که رفتید مشاهده و ثبت کنید !

ثبت خاطرات و وقایع یکی از کارهای هیجان انگیزی است که هر فرد می تواند انجام دهد. خیلی از افراد خاطراتشون را در شبکه های اجتماعی ثبت می کنند. اما شاید با خودتان بارها به این فکر کردید که چه خوب بود در کنار عکس هایی که از یک مکان می گیرید حس خودتان را در آن لحظه در کنار آن عکس ثبت کنید. یا حتی محل عکس هایی که قبلا گرفته اید را روی نقشه مشاهده کنید و ببینید دیگران در آن نقطه چه خاطراتی داشته و چه عکس هایی گرفته اند. این فکر دیروز، امروز در قالب یک اپلیکیشن موبایل محقق شده که در این پست آن را معرفی می کنیم.

  

findery با Findery خاطرات خود را در مکان‌هایی که رفتید مشاهده و ثبت کنید !

Findery اپلیکیشنی است مبتنی بر ثبت خاطرات شما در گذشته ، حال و حتی آینده بر روی اماکن دلخواه ! شاید در همین یک جمله بخش زیادی از کارهایی که این اپلیکیشن انجام می دهد را متوجه شده اید. اپلیکیشنی که ایده آن را برای اولین بار توسط یک تیم ایرانی شنیدم که بر روی اپلیکیشن Placetory کار می کردند و دقیقا شعار انتخابی آنها هم شبیه این اپ بود، اما به نظر می آید دولوپرهای این اپلیکیشن از تیم ایرانی سریعتر این اپ را پیاده سازی کرده اند. حالا به کارایی این اپ بپردازیم، فرض کنید به رستورانی رفته اید و عکسی از غذای خود می گیرید. شما می توانید عکس را در کنار متن خود ثبت کرده و خاطره خود را به صورت پابلیک یا خصوصی منتشر کنید. شما می توانید حتی متن هایی در آینده منتشر کنید. مثلا در یک زمین خالی ایستاده و متنی را ثبت کنید که این جایی که الان ایستاده ام سه سال بعد خانه من خواهد بود و در آینده به این خاطره برگردید و ببینید چه قدر این آرزو محقق شده است.  شما می توانید خاطرات و لحظات دیگران در مکان های مختلف هم مرور کنید. مثلا به ورزشگاه آزادی رفته اید و می بینید عکسی از گل ایمون زاید ثبت شده و ثبت کننده خاطره، از خاطره زدن ۳ گل ایمون زاید در ۱۰ دقیقه به استقلال نوشته و در آن لحظه آن را به اشتراک گذاشته است.

Findery اپلیکیشن هیجان انگیزی است که آن را برای آی‌دیوایس ها می توانید از اینجا دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
فروش پنل اس ام اس یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.zqz.ir/793287

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید http://www.zqz.ir/793287 با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد