معرفی سایت ایران اپز، اپ استوری برای اندرویدی ها


رپورتاژ  : یکی از معتبر ترین منابع انتشار برنامه های اندرویدی در سراسر دنیا بهره گیری از اپ استور ها می باشند. اپ استورها با استفاده از زیرساخت خود سعی بر ارائه خدماتی دارند تا نیاز کاربران را در هر کجای دنیا نسبت به دریافت اپلیکیشن های تلفن همراه مرتفع نمایند. در این میان در کشور ایران نیز اپ استور های اندرویدی به فعالیت می پردازند که هرکدام قوانین و شیوه های خاصی را در برخورد با کاربران و توسعه دهندگان و همچنین ارائه سرویس های خود دنبال می نمایند. عمر این اپ ساتور ها در کشور از چهار سال گذشته تا به امروز ادامه داشته است. در برخی از موارد دیده شده است که اپ استور های داخلی با توجه به سیاست هایی که بعضا می توان از آن به سیاست های خودخواهانه نیز نام برد در انتشار برنامه ها و ارائه سرویس های خود و یا در برخورد با توسعه دهندگان و ارائه پشتیبانی های لازم به طور مناسب و آنگونه که شایسته کاربران داخلی می باشد برخورد نمی نمایند.  

اما ظاهرا به ورود روز افزون تلفن های هوشمند به بازار داخلی و افزایش کاربران اندرویدی اپ استور جدیدی نیز پا به این عرصه گذاشته که نوع و کیفیت ارائه خدمات آن سبب شده است تا تعاریف زیادی از آن را در گوشه و کنار شنیده شود.

2 معرفی سایت ایران اپز، اپ استوری برای اندرویدی ها

ایران اپس، اپ استوری هوشمند و به روز

اپ استور اندرویدی ایران اپس از شب یلدا سال گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است و اتفاقاتی که در این اپ استور شکل گرفته است سبب شده این اپ استور در مدت زمان کوتاه تقریبا شش ماهه با رشد قابل توجهی مواجه گردد. استقبال بش از نیم میلیون کاربر در مدت زمانی پنج ماهه سبب شده تا این موضوع مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

رابط کاربری سبک و موفق

در اولین نکته ای که پس از دریافت ایران اپس با آن مواجه خواهید شد، سبک بودن این اپ استور و رابط کاربری آن است که با بهره گیری از رنگ هایی ملایم و سبک علاوه بر اینکه پردازنده تلفن هوشمند شما را اشغال نمی نماید بتوانید به سادگی در میان هزاران برنامه اندرویدی در دسته بندی های متنوع و ایرانیزه شده به جستجو برنامه های دلخواه خود بپردازید.

3 1 معرفی سایت ایران اپز، اپ استوری برای اندرویدی ها

هزاران هزار برنامه اندرویدی در یک اکوسیستم

موضوعی که در این اپ استور بسیار مشهود است، تعداد بسیار بالای برنامه های اندرویدی می باشد، به گونه ای که عملا برنامه اندرویدی نیست که شما به آن نیاز داشته باشید و در ایران اپس به آن دست پیدا نکنید. تعداد بسیار بالای برنامه های اندرویدی این اپ استور عملا شما را از استقاده از گوگل پلی نیز بی نیاز می نماید.

به روزترین اپ استور 

ایران اپس در مقایسه و بررسی آن با دیگر اپ استور ها در ارائه به روز رسانی ها و آپدیت برنامه ها عملا بسیار سریعتر عمل می نماید، مقایسه بسیار ساده آن تست ساده ایست که در مشاهده تعداد برنامه های آماده به روز رسانی در این اپ استور با دیگر اپ استور های داخلی می توان مشاهده نمود. شاید به توان گفت ایران اپس حتی از گوگل هم زودتر برنامه ها را برای آپدیت به شما پیشنهاد می دهد!

روش های گوناگون در پرداخت

یکی از موضوعاتی که کاربران ایرانی با آن مواجه می باشند بحث پرداخت هزینه برنامه هایی است که به صورت غیر رایگان عرضه شده اند. ایران اپس با ارائه سرویس کیف پول همراه سعی نموده است تا خدمات خود را در جهت تسهیل فرآیند های خرید نیز گسترش دهد و به طور خلاصه، تنها کافیست حساب کاربری خود را در ایران اپس یک بار شارژ نمایید و بعد از آن به راحتی از کیف پول ایران اپس بدون وارد نمودن مجدد اطلاعات کارت به خرید بپردازید. البته سرویس پرداخت آنلاین ایران اپس نیز فرآیند خرید برنامه های مورد نیاز غیر رایگان را نیز تسهیل نموده است. گفته می شود به زودی سرویس های پرداخت از طریق USSD و پرداخت از طریق قبض تلفن نیز به ایران اپس اضافه خواهد شد.

سرویس پرداخت درون برنامه ای با کیفیتی همانند گوگل پلی

سرویس پرداخت درون برنامه ای ایران اپس به توسعه دهندگان ایرانی این امکان را می دهد تا نسبت به طراحی و تولید اپلیکیشن هایی اقدام نمایند که درون آن یک جریان خرید و فروش نیز وجود دارد. استفاده از این سرویس ها بسیار آسان و مفهومی بوده و البته این اپ استور سعی نموده تا در بخش پنل توسعه دهندگان با ارائه مثال هایی و در سه گام، توسعه دهندگان را در هماهنگ سازی این سرویس با اپلیکیشن خود یاری نماید. همچنین یکی از ویژگی های منحصر بهفر این سرویس که برای اولین بار توسط این اپ استور منتشر شده است، امکان درج اپلیکیشن دارای سرویس پرداخت درون برنامه ای و تست برنامه در داخل پنل توسعه دهندگان می باشد، بدین صورت توسعه دهنده قبل از آنکه برنامه خود را منتشر نماید می تواند به راحتی به تست و آزمایش عملکرد برنامه خود بپردازد. همچنین سرویس پرداخت درون برنامه ای ایران اپس درارای ماژول جدیدی می باشد که توسط آن تولید کنندگان بازی های تلفن همراه نیز می توانند با استفاده از قابلیت پرداخت درون برنامه ای ( خرید سکه در داخل بازی و … ) به برنامه خود اضافه نمایند.

2 معرفی سایت ایران اپز، اپ استوری برای اندرویدی ها

پنل توسعه دهنده منظم و بسیار دقیق

بخش پنل توسعه دهندگان این اپ استور به گونه ای طراحی شده است که به طور دقیق اطلاعاتی را در اختیار توسعه دهنده قرار دهد که بتواند در تصمیم گیری های بعدی جهت ارائه به روز رسانی برنامه های خود اقدام نماید. اطلاعاتی از قبیل اینکه برنامه تولیدی چه تعداد نصب فعال دارد و چه تعداد اقدام به حذف برنامه نموده اند و تمامی این آمارها در حالت های مختلفی از نمودارها نمایش داده می شوند.

دپارتمان پشتیبانی بدون تعطیلی

ایران اپس تنها اپ ستور اندرویدی کشور می باشد که دارای دپارتمان پشتیبانی می باشد که در بیست و چهار ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته و تمام سال آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران و توسعه دهندگان می باشد. در بررسی های صورت گرفته و از نکات قابل توجه می تون به برخورد بسیار مناسب بخش پشتیبانی که هم به صورت تلفنی و ایمیل کاربران را راهنمایی می نمایند اشاره نمود. اتفاقی که در کمتر سروی ایرانی می توان مشاهده نمود و به گفته مدیران ایران اپس، شعار همیشه حق با مشتری است را زنده نگاه داشته اند.

در پایان لازم به ذکر است که میران ایران اپس برنامه های بسیار وسیع تری را برای این اپ استور در نظر گرفته اند که البته در این میان پذیرای نظرات تمامی کاربران و علاقه مندان نیز می باشند.

ایران اپس را می توانید از آدرس iranapps.ir برای تلفن هوشمند اندرویدی خود دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد