بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴


پیش نویس : این مقاله پیش از این نیز در هفته نامه عصرارتباط به چاپ رسیده است.  

best ios 7 jailbreak apps hero بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

اگر مقاله‌های قبلی ما را دنبال کرده باشید می‌دانید که تقریبا هر ۳ ماه یک بار به معرفی بهترین توییک‌های سیستم‌عامل اپل می‌پردازیم. اگر با مفهوم توییک آشنا نیستید باید بگوییم که توییک به افزونه‌هایی گفته می‌شود که کاربر یک آی‌دیوایس بعد از جیل‌بریک کردن دستگاه خود می‌تواند آن‌ها را به روی آی‌دیوایس خود نصب کرده و امکانات آن را بهبود ببخشد. معمولا توییک‌ها ضعف‌ها و محدودیت‌هایی که اپل یا آن را ایجاد کرده یا تلاشی برای رفع آن انجام نداده است، برطرف می‌کنند. پس لازمه‌ی نصب توییک این است که دستگاه شما جیل‌بریک باشد. اما در این مقاله به بررسی چند توییک بسیار محبوب آی او اس می‌پردازیم که دیگر کاملا با نسخه ۷ این سیستم‌عامل هماهنگ شده است. شما می‌توانید این توییک‌ها را همگی از سیدیا دریافت کنید.

bitesms iphone screens بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

۱ – Bite Sms : بایت اس ام اس را اگر محبو‌ب‌ترین توییک آی او اس ندانیم قطعا یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌گردد. این توییک که از قدیمی‌ترین افزونه‌های جیل‌بریک محسوب می‌شود امکانات سیستم پیام‌رسان و پیامک آی‌دیوایس شما را بهبود می‌بخشد. در واقع شما بعد از نصب این توییک می‌توانید به پیامک‌های خود بسیار راحت‌تر و سریع‌تر پاسخ دهید. شما به محض دریافت پیامک دیگر نیازی ندارید تا صفحه پیامک‌ها را باز کنید و می‌توانید فورا به آن پاسخ دهید. امکان تماس فوری و … از دیگر بخش های این افزونه جذاب است که به بخش پیامک‌های آی‌دیوایس شما سر و شکل دیگری می‌دهد.

activator بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

۲- Activator : اکتیویتور افزونه‌ای است که قابلیت کنترل همه بخش‌های آیفون را در اختیار شما قرار می‌دهد. فرض کنید دوست دارید با دو بار تاچ کردن نوار وضعیت بالای آی‌دیوایس بخش ارسال پیامک باز شود یا اینکه با کشیدن انگشت از یک سمت به سمت دیگر صفحه نمایش، دوربین گوشی فعال شود تمام اینها با اکتویتور ممکن می‌شود. بنابراین اگر از محدودیت‌های اپل در کنترل همه بخش‌های آی او اس خسته شده‌اید این توییک گزینه خوبی برای شما می‌تواند باشد.

switchspring iphone screens بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

۳- SwitchSpring : اگر با مفهوم ری‌اسپرینگ آشنا نیستید باید گفت تقریبا به مانند ریست کردن در کامپیوتر منتها این بار در iOS را Respring گویند. اما کار SwitchSpring تنها این نیست. شما با SwitchSpring می‌توانید به راحتی و به سرعت همه اپلیکیشن‌ها را می‌توانید ببندید. باز بودن تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها می‌تواند سرعت آی‌دیوایس شما را به صورت محسوسی کاهش دهد و این توییک به شما کمک می‌کند تا همه اپلیکیشن‌های باز را در کسری از ثانیه ببندید. پس اگر به سرعت دستگاه خود اهمیت می‌دهید SwitchSpring گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

swipeselection ios 7 iphone screens بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

۴- SwipeSelection Pro : این افزونه یک توییک تکمیلی بر روی کیبرد شما محسوب می‌گردد. با این افزونه ویرایش متن برای شما در آی او اس بسیار آسان‌تر می‌گردد. بنابراین اگر بر روی آیفون یا آی‌پد خود فعالیت تایپ زیادی دارید این افزونه گزینه خوبی برای شماست. بعد از نصب این افزونه شما می‌توانید محل تایپ کیبرد را با چپ و راست کردن انگشت روی کیبرد تغییر دهید. برای مثال دوست دارید در میانه متن‌‌ خود جمله‌ای را اضافه کنید و آن بخش را انتخاب می‌کنید. اما انتخاب شما دقیق نیست و کلمه کناری را تاچ می‌کنید. برای عقب بردن مکان‌نمای تایپ تنها کافیست بر روی کیبرد آی‌دیوایس به راست یا چپ لمس کنید تا به مکان مورد نظر خود در جمله برسید. امکان افزایش سرعت اسکرول به راست و چپ و افزایش حساسیت به انگشت‌ها از دیگر قابلیت‌های این توییک محسوب می‌گردد که اخیرا کاملا با آی او اس ۷ هماهنگ شده است.

ifile ios 7 iphone screens بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

۵- iFile : آی‌فایل را می‌توان از مهم‌ترین توییک‌های حیاتی بر روی آی‌ او اس دانست که اپل هنوز آن را به صورت رسمی در سیستم‌عامل خود قرار نداده است و همچنان افراد زیادی دستگاه خود را تنها برای داشتن یک سیستم مدیریت فایل قوی نظیر آی فایل جیل‌بریک می‌کنند. از آنجا که اپل امکان دسترسی به فایل‌های سیستمی را به کاربر نمی‌دهد بنابراین هیچ‌گاه بر روی آی‌دیوایس‌ها خبری از یک فایل منیجر نبوده است و کاربر برای مدیریت‌ فایل‌ها نیاز به جیل‌بریک داشته است. در آخرین نسخه از آی فایل که برای آی او اس ۷ هماهنگ‌سازی شده است شما می‌توانید علاوه بر دسترسی به همه بخش‌های آی‌دیوایس خود، امکان باز کردن فایل‌ها با پسوند‌های مختلف نظیر زیپ را خواهید داشت. بنابراین اگر دستگاه خود را جیل‌بریک کرده‌اید قطعا یکی از اولین نیازهای شما آی فایل خواهد بود که می‌توانید آن را از سیدیا دریافت کنید.

cccontrols iphone screens بهترین توییک های iOS در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

۵- CCControls : یکی از بخش‌هایی که در iOS7 اضافه گردید مرکز کنترل بود که کنترل‌های بخش‌های مختلف از سیستم‌عامل را به صورت سریع در اختیار شما قرار می‌داد. بخش‌هایی نظیر خاموش و روشن کردن وایرلس، بلوتوث، ایردرپ، چراغ قوه، ماشین حساب و … اما برای بسیاری از کاربران این بخش‌ها نیاز به تغییرات یا اضافه شدن خواهد داشت. اگر از کاربران قدیمی آیفون باشید قطعا با افزونه SBSetting آشنا هستید، افزونه‌ای که اگر آن نبود شاید مرکز کنترل فعلی iOS نیز وجود نداشت. CCControls را می‌توان نسخه‌ی بهبود یافته و هماهنگ شده با آی او اس ۷ ، اس‌بی ستینگز دانست. با این افزونه شما می‌توانید بخش‌های دیگری نظیر کنترل لوکیشن سرویس، اسکرین شات، تنظیمات و … و همینطور رنگ آن‌ها را تغییر داد. بنابراین اگر به تغییر دادن کنترل‌سنتر علاقه‌مند هستید CCControls بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

اما این‌ها تعدادی از توییک‌هایی بودند که در سه ماهه اخیر به روزرسانی شده‌اند و کاملا خود را با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اپل وفق داده‌اند. پیش از این توییک‌هایی دیگری نیز در این صفحه معرفی کرده بودیم که به شما کمک می‌کرد از دستگاه خود لذت بیشتری ببرید. افزونه‌هایی مثل Vitrual Home که یکی از بهترین افزونه‌ها برای آیفون ۵اس محسوب می‌گردد از این دست توییک‌ها محسوب می‌شود که پیش از این در عصرارتباط به آن پرداخته بودیم. اما باید دید چه تعداد از این توییک‌ها به صورت پیش‌فرض در سیستم‌عامل جدید اپل که حدودا ۶ ماه دیگر معرفی خواهد شد قرار خواهند گرفت و اپل تا چه حد نیاز کاربران به جیل‌بریک را مرتفع می‌سازد ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد