آیفون و آی پد خود را به دانلود منیجر مجهز کنید !


یکی از عیوب مرورگر پیش فرض iOS یعنی سافاری نداشتن Download Manager است. به طور کلی شما در سیستم عامل iOS عموما قادر به استریم زنده فایل ها هستید نه دانلودشان . یعنی برای مثال وقتی با یک فایل Mp3 برخورد می کنید و روی آن کلیک می کنید آن فایل بر خلاف سیستم عامل اندروید که روی دستگاه شما می تواند دانلود شود در حالت عادی قابل دانلود نیست. اما در این پست دو برنامه را خدمتتان معرفی خواهم کرد تا این با این مشکل برای همیشه خداحافظی کنید اولین برنامه برای کسانی که گوشی خود را جیل بریک کرده اند و دومین برنامه برای کسانی که گوشی خود را جیل بریک نکرده اند.


3250 1 idownloads plus download manager آیفون و آی پد خود را به دانلود منیجر مجهز کنید !

اولین اپلیکیشن دانلود منیجر که خدمتتان معرفی می کنم iDownload Plus نام دارد که تا مدتی پیش به قیمت حدودا ۳ دلار در اپ استور اپل به فروش می رفت و فروش خوبی هم داشت اما اخیرا مجانی شده و می توانید از آن استفاده کنید. طبعا چه افرادی که جیل بریک کرده و چه افرادی که جیل بریک نکرده اند می توانند این اپلیکیشن را دانلود کنند. روند کار این اپلیکیشن دقیقا مثل برنامه های دانلود منیجر کامپیوتر شماست. امکان دانلود سریع تر نسبت به حالت عادی، داشتن نوتیفیکیشن در زمان پایان دانلود، امکان اضافه کردن فایل دلخواه به دراپ باکستان، امکان به اشتراک گذاری فایل با دوستانتان از طریق وای فای و شبکه های اجتماعی از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است که می توانید از اینجا آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

safaridlmanios5 آیفون و آی پد خود را به دانلود منیجر مجهز کنید !

اما اگر دستگاه خود را جیل بریک کرده اید می توانید از یکی از معروف ترین توییک های سیدیا یعنی Safari Download Manager استفاده کنید. این توییک به مرورگر سافاری شما یک دانلود منیجر داخلی اضافه می کند که به راحتی می توانید با کلیک روی فایل دلخواهتان آن را در داخل سافاری دانلود نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد