یک فلش جالب

tapsait


بازی فلش جالبیست...

حجم:۸۱۹ کیلوبایت

دانلود

Nero Burning ROM 6.6.0.14

تعداد دانلود 1:tapsaitاینم آخرین ورژن از برنامه رایت نرو که یه سری bufer ها و چیزهایی دیگه ای به این اضافه شده یعنی update شده

حجم:۳۲.۳ مگابایت

دانلود

پسورد:1A23-0009-4030-2346-1530-3578

1A23-0009-4030-2312-8687-0363

1A23-0809-4030-2312-3978-9154

comand & concoured : general, full
 

این هم یه بازی خفن دیگه. ما هی بازی میذاریم ولی باز بگید بازی بذار. بابا این همه بازی. دیگه شاکی نشید بگید بازی نمیذاریم ها. (توجه : برای دانلود این بازی باید پس از ورود به FTP داده شده بر روی تمام لینکها کلیک کرده و آنها را دانلود نمایید و رد یک جا همه آنها را ذخیره کنید و در آخربا اجرای فایل های با پسوند RAR اقدام به اجرای فایل دانلود شده نمایید)



Download

 

C & C Generals & Zero Hour
 

بازی توپ و خیلی هیجانی اگر میخواهید حتما اینو بگیرید .تا ببینید چه تفنگهای جدید و باحالی داره و همچنین دشمنانتون هم باهوش هستند و مثل بازیهایی نیستش که چشم بسته هم بتونید برنده بشید. پس اگر میخواهید موقع بازی هیجان داشته باشید این بازی را دانلود کنید.




حجم : یک سیدی کامل
Download


Prepare to unleash the absolute latest in modern weapons technology against the world’s most powerful Generals in Command & Conquer™ Generals Zero Hour. In the next era of military strategy and might, you’ll need to command a more technologically advanced arsenal to defeat new, more powerful enemies. The first expansion pack for the critically acclaimed Command & Conquer™ Generals challenges players to square off against the world’s most elite commanders for battlefield domination. Even the most experienced C&C Generals veteran must learn new strategies and tactics to take full advantage of -- and learn to defend against -- the next generation of the world’s most lethal weapons. With new units, structures, and upgrades, as well as the all-new Generals Challenge Mode, Zero Hour delivers all the firepower you’ll need in your quest to become the ultimate modern warfare General.

Fifa 2005

 
توضیحات:

این هم بازی فیفا ۲۰۰۵ ٬ برای نصب بازی باید بعد از دانلود فایل ها انها رو به کمک alcohol به درایو مجازی تبدیل کرده و یا به کمک nero بر روی سی دی نصب کنید. همچنین یه پچ هم برای اضافه کردن تیم های عربی و ایران به فیفا ۲۰۰۵ ساخته شده که اون رو هم برای دانلود گذاشتم. برای اضافه کردن پچ بازی فیفا رو کامل نصب کرده٬ اگر هم بر روی سیستم نصب هست پاک و دوباره نصب کنید.(توجه داشته باشید که فایل های فیفا در پوشه My DocumentsFIFA 2005 هم باید به طور کامل از روی هارد حذف بشن) در غیر این صورت ممکنه در هنگام بازی به مشکل برخورد کرده و از بازی خاج شوید. پس از نصب فیفا٬ فایل پچ را باز کرده و ۳ فایل اجرایی داخل آن را نصب کنید( فایل ها باید در پوشه EA SPORTSFIFA 2005data نصب بشند) سپس وارد EA SPORTSFIFA 2005data شده و فایل ASIA ZONE را اجرا کنید. بعد از باز کردن فایل ها از شما برای ساخت مجدد فایل های zdata سوال میشه که باید گزینه build data را انتخاب کنید٬ بعد ساخته شدن فایل ها تمامی پنجره ها را بسته و از نسخه جدید که توسط جوانان ایرانی ساخته شده لذت ببرید.

"در فیفا ۲۰۰۵ امکان ساخت بازیکن با مشخصاتی که خودتون میدید وجود داره گرافیک زیبایی داره سرعت خوبی هم داره"

 Crack                       پسورد: www.takdownload.com
 Download
 Patch

Couter-Strike Full no steam 1.7 + Update v1.9

 
"آخرین نسخه کانتر ۱.۷ کامل با پتچ وکدهای تغلب با سرعت بالا و رزلوشن فول"

Counter v1.7 + Full Patch + Cheats & Serials

Ceats     Zipfil    Patch 1.9     Download Counter v1.7

Need for Speed Underground 2 v1.2 patch

 
Patch ساخته شده برای بازی Need for Speed Underground 2 که اشکالات این بازی را برطرف میکند.



حجم: ۸.۲۲ مگابایت


دانلود

This v1.2 patch for Need for Speed Underground 2 fixes several bugs and a performance issue on nVidia 6800 cards.

کنترل ومدیریت تماسهای تلفنی توسط*نرم افزار* [دانلود نرم افزار]

 

استفاده از کامپیوتر به عنوان نرم افزاری کمکی برای کنترل و تحت نظر داشتن مکالمات منزل طرح و ایده ی جالبی است که بسیاری از کاربران علاقه مند انجام این کار می باشند . Advanced Call Recorder محصولی از شرکت Rayslab نرم افزاری با توانایی های مناسب برای کنترل تلفن منزل شما می باشد .


این نرم افزار قادر است مکالمات تلفنی شما را با یک کلیک درون کامپیوتر ذخیره کند
, مهم نیست مکالمه چقدر به طول انجامد , Advanced Call Recorder تا آنجایی که هارد دیسک شما فضا دارد , مکالمه را ضبط و درون حافظه ذخیره می نماید ! ویژگی دیگر این نرم افزار ، برداشتن تلفن در صورتی که بیش از حد تعیین شده کسی به تلفن پاسخ ندهد است , بلی این نرم افزار نقش منشی را بازی کردی و به تلفن شما پاسخ میدهد و پیام را دریافت و برایتان ذخیره می نماید !
ویژگی دیگر
Advanced Call Recorder نشان دادن شماره های شخص تماس گیرنده و ذخیره نمودن مکالمه ها با همان شماره تلفن است , بلی این نرم افزار به سیستم ID Caller مجهز است و شماره ها را برای شما نشان می دهد . میتوانید برای هر شماره نامی را مشخص نمایید تا به جای شماره نام شخص ظاهر شود !
این نرم افزار با ویندوزهای
98, ME, and Windows NT, 2000 and XP سازگاری کامل دارد !

Advanced Call Recorder را میتوانید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی 1.5 را با حجم 1.0 مگابایت

این هم یاهومسنجر فارسی [دانلود نرم افزار]

 

دانلود  (نسخه فارسی) حجم ۳.۰۹ مگابایت


بازی مرغ [بازی]

این هم یک بازی جالب و کم حجم که باید تو این بازی باید جهان رو از چنگ مرغها در بیارید.همچنین می تونید امتیازاتتون رو با مراجعه به سایت سازنده به اسم خودتون ثبت کنید.

    حجم 3.11مگابایت

Download