BlazingTools Secure Office v1.1.0.0 RC4

 BlazingTools Secure Office v1.1.0.0 RC4 نرم افزاری برای نظارت بر امور انجام شده بر روی سیستم
امروزه متاسفانه مراقبت از کارمندان و کنترل آن ها در محل کار یکی از مواردی شده که در بیشتر ادارات و شرکت ها به یکی از موارد ثابت تبدیل شده است . این کار به دلایل مختلفی انجام می شود که از مهمترین آن ها می توان به جلوگیری از انجام امور شخصی در محل کار می باشد. از آنجا که امروزه در بیشتر مراکز دولتی و غیر دولتی سیستم های کامپیوتری به شبکه اینترنت متصل می باشند دردسر ها نیز بیشتر شده است. برای مراقبت از کارمندان و سیستم ها می توان از نرم افزارهای مختلف زیادی استفاده نمود که به کمک آن ها می توان بر امور انجام شده توسط کاربران سیستم آگاهی یافت.

در این مطلب یکی از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

 

Secure Office  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله ابزار موجود در آن می توان بر تمامی امور انجام شده بر روی یک سیستم نظارت نمود. این نرم افزار این اختیار را به مدیر خود می دهد تا از انجام کارهای مختلف انجام شده توسط کاربر سیستم به صورت کامل آگاهی یابد. از این دسته اعمال می توان به سایت های مشاهده شده در مرورگرها ، مشاهده قسمت های بازدید شده توسط کاربر ، عکسبرداری از محیط کاری کاربر به صورت برنامه ریزی شده و در زمان بندی های تعیین شده و ... . این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری BlazingTools می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای مختلف کاربردی و امنیتی و ضد امنیتی فعالیت می کند و تا کنون چندین محصول دیگر از این شرکت را به شما معرفی نموده ایم.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت کنترل کاربران مختلف

- ارائه گزارش از فعالیت های مختلف کاربران

- توانایی ارائه گزارش از وب سایت های بازدید شده در مرورگر توسط کاربر

- قابلیت عکسبرداری از صفحه نمایش و محیط کار کاربر در زمان بندی های مشخص شده

- ارائه لیست از نرم افزارهای اجرا شده توسط کاربر

 و ... .

 لینک دانلود نسخه کامل از رپید شیر

منبع:p30world.com

PC Tools AntiVirus v3.6.0.34

 PC Tools AntiVirus v3.6.0.34 نرم افزاری برای نابودی و مبارزه با ویروس ها
مبارزه با برنامه های جاسوسی و ویروس ها امروزه یکی از مهمترین مسائل مربوط به امور کامپیوتری می باشد و کاربران همیشه برای این موضوع زمانی را اختصاص می دهند. استفده از نرم افزارهای ضد ویروس امروزه یکی از بهترین روش ها برای مقابله با ویروس ها و برنامه های جاسوسی می باشد. اهمیت بسیار بالای این موضوع در حدی می باشد که بسیاری از شرکت های نرم افزاری امروزه برای ساخت این نرم افزارها بودجه ای را اختصاص می دهند. نرم افزارهای ضد ویروس مختلف با امکانات متعددی که در اختیار کاربران قرار می دهند جایگاه خود را در میان کاربران باز می کنند.

در این مطلب یکی از این نرم افزارهای ضد ویروس را به شما معرفی می کنیم.

 

PC Tools AntiVirus نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به مبارزه با ویروس ها و برنامه های جاسوسی خواهند بود و بدین شکل دیگر نرم افزارهای آلوده در سیستم باعث بروز مشکلات نخواهد شد. این نرم افزار با نظارت بر سیستم و برنامه های در حال اجرا در حافظه و همچنین چک کردن فایل های موجود در Startup توانایی کنترل کاملی را برای کاربران محیا می کنند. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت PC Tools می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- کنترل دقیق بر سیستم به صورت مداوم

- نظارت بر فایل ها و برنامه های در حال اجرا در حافظه

- فابلیت نابودی فایلهای آلوده و ویروس ها

- توانایی پاکسازی برنامه های جاسوسی

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 3.6.0.34 را با حجم 12.03 مگابایت 

منبع:p30world.com

Lock My PC 4.5.1.671

آیا می خواهید کامپیوتر خودتون را قفل کنی؟ تا در دسترس کسی دیگر نباشد.
پس نرم افزار Lock My PC را به شما پیشنهاد می کنم.




بعد از قفل کردن کامپیوتر توسط این نرم افزار،کسی نمیتونه به کامپیوتر و اطلاعات اون دسترسی داشته باشه ،مگر اینکه رمز تعریف شده رو وارد کنه.




ویژگی های این نرم افزار :
- ماوس در حین استفاده از نرم افزار غیر فعال می شود
- شما میتوانید CD/DVD ROM های خودتون را در هنگام اجرای نرم افزار قفل کنید !
- قفل کردن کامپیوتر قبل از صفحه خوش آمد گویی (welcome/logon screen )
- کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del را میتوانید در حین استفاده از نرم افزارغیر فعال کنید
- شما میتونید به راحتی کامپیوتر خودتون رو با یه کلید میان بر یا مستقیما از system tray قفل کنید
- در هنگام قفل شدن کامپیوتر, یک تصویر اختصاصی را به نرم افزار معرفی کرده و حتی میتوانید شفافیت اون تصویر را تعیین کنید !
- و ..............

 حجم فایل: 1.42 مگابایت
دانلود

منبع:takdownload.com

WindowBlinds 6.004 Enhanced Full

آیا ظاهر ویندوز برایتان تکراری و خسته کننده شده است. با windowBlinds احساس و نگاه خود را به ویندوز XP تغییر دهید.
WindowBlins محصول کمپانی stardock که به کاربران ویندوز این قابلیت را می دهد که ظاهر ویندوز خود را به وسیله Visual Style ها یا همان Skin ها کاملا سفارشی کنند. کاربران به وسیله این برنامه قادر به تغییر دادن اکثر اجزای ویندوز هستند از جمله : نوار ابزار، پنجره ها، دکمه ها، Iconها، انیمیشن های ویندوز و ... یا حتی می توانند ظاهر ویندوز خود را به دیگر سیستم عامل ها مانند : Linux و MAC تبدیل کنند.Windowblinds تنها نرم افزاری است که این تغییرات را بدون تغییردر فایل های اصلی ویندوز انجام می دهد.
این نرم افزار حتی قادر به تغییر دادن خط فرمان (command prompt) ویندوز نیز می باشد.
قابلیت ها نرم افزار WindowBlinds 6.004 Enhanced Full :
- Excellent application compatibility : سازگاری بالا با ویندوز. کمپانی Stardock سالهای زیادی است که برای سازگاری هر چه بیشتر برنامه خود با سیستم عامل ویندوز تلاش می کند. از کمپانی های بزرگی که از محصولات این شرکت (از جمله WindowBlinds) خریداری کرده اند می توان به : Microsoft, Nintendo, nVidia, ATI اشاره کرد !
- Top Notch Performance : این نرم افزار از قدرت و تنظیمات کارت گرافیک ها برای شتاب دادن و بالابردن کیفیت Visual Style های خود استفاده می کند.
- WindowBlinds can change the color of any visual style on the fly : آیا Visual Style ی که دانلود کرده اید خوش رنگ نیست یا رنگ آن را نمی پسندید ؟ به وسیله این قابلیت قادر خواهید بود به سرعت رنگ Visual Style ها را به رنگ دلخواهتان تغییر دهید
- دسترسی راحت کاربران به تنظیمات و Visual Style های برنامه و دسته بندی آنها
- استفاده از ویژگی Hyperpaint برای تنظیم کارت گرافیک برای بهینه سازی و تسریع حرکت پنجره ها در ویندوز
- دارای Stardock Skincast برای اضافه کردن یا دانلود کردن انواع Visual Style ها
- قابلیت تعویض خودکار Wallpaper های ویندوز در ساعات معین در طول روز
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- پشتیبانی از ویندوز ویستا

طریقه فعالسازی :
- قبل از نصب نرم افزار به پوشه SID رفته و NewSID.exe را اجرا کنید. سپس SID سیستم خودتون رو به S-1-5-21-1491950412-2009852829-4049741679 تغییر دهید. منتظر بمانید تا تغییر SID پایان یافته سپس سیستم را Restart کنید.
2 - پس از بالا آمدن ویندوز WindowBlinds6_public.exe را نصب کنید. پس از نصب سیستم خود را به هیچ عنوان Restart نکنید.
3 - WindowBlinds6PublicPatch_DaytoDie.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.
4 - فایل های sig6.bin و wbsys.dll را نیز در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.
5- کامپیوتر را Restart کنید.
6- نرم افزار کرک شد اما Skin های داخل نرم افزار هنوز کار نمی کنند، برای رفع این مشکل windowblinds600_enhanced.exe را نصب نمایید.
7- کامپیوتر را Restart کنید.
توجه : تنها در صورتی می توانید نرم افزار را کرک کنید که تمامی مراحل کرک را به درستی انجام دهید. در مرحله تغییر SID سیستم دقت کنید تا قبل از پایان نیافتن کار، از برنامه مربوطه خارج نشوید

 

WindowBlinds is a one-of-a-kind utility that allows Windows users to completely change the look and feel of the Windows interface by applying a new skin. There are thousands of different skins to choose from that are freely downloadable from the WindowBlinds website.

A WindowBlinds skin can make Windows look like an alternative operating system, like their favorite sports or car brand, or something completely new. Because WindowBlinds uses the latest hardware acceleration features of modern video cards, WindowBlinds won't slow down your computer and uses very little memory.

WindowBlinds is safe and easy to use. It doesn't alter any system files and users can switch between the default Windows look and feel and a custom WindowBlinds skin with the click of a button. In addition, WindowBlinds has been tested to ensure it works with Windows Vista, so you know it is compatible, reliable,, and more secure.



Download Link 33 MB

Flash clock collection

یک سری جالب از ساعت هایی که با فلش درست شده.برای استفاده در سایت و یا وبلاگ

Flash clock collection to put on your websites...blog and even for fun......Enjoy.



Download Link 2.55 MB 

3D Icons

 

 

این هم یک پک آیکون برای شما دوستان عزیز

Download

Expression web

سلام دوستان این پست را اختصاص می دهم به اینکه برنامه Expression web چیست ? و چه کاربرد هایی دارد و اصلا برای چه کاری از آن استفاده می شود.

به جای اینکه برای طراحی صفحات وب بشینیم یک طومار Html تایپ کنیم با این برنامه که می توان براحتیه Microsoft Word با آن کار کرد صفحات وب خود را درست کنیم البته یادگیری زبان Html باعث می شود که صفحات وب خود را حرفه ای تر طراحی کنیم این را نگفتم که دیگه قسمت آموزش Html سایت را نخوانید خوب این برنامه یکی از برنامه های جدید شرکت مایکروسافت است اگر دقت کرده باشید دیگر برنامه Front Page ساخته نمی شود و به جای آن برنامه Expression web آمده است که تفاوت چندانی با برنامه Front Page ندارد ولی یکی از قابلیت های بسیار خوب آن این است که می توانید به راحتی در آن کد های CSS را تایپ کنید که تا بحال هیچ برنامه ای را ندیده بودم که این قابلیت را داشته باشد اینطور که با نوشتن مثلا T لیستی ظاهر می شود و در آن تمام کد هایی که حرف اولشان T است را نشان می دهد مثلا شما می توانید به راحتی این کد را بنویسید Font-Family:Tahoma;a ولی در Front Page باید تمام این کد ها را خودمان تایپ می کردیم که ضمن خستگی باعث می شد که بعضی از کد ها را اشتباه تایپ کنیم ولی در قسمت CSS این برنامه غلط یاب هم دارد که خیلی بدرد می خورد.

خوب حالا به آموزش این برنامه بپردازیم . از اونجای که من خودم تازه شروع به کارکردن با این برنامه پرداختم ، اطلاع زیادی از این برنامه ندارم و هر مطلبی را که در مورد این برنامه آموختم سریعا در اختیار شما قرار خواهم داد.

اول می رویم سراغ نوشتن فارسی از راست به چپ،بعد از اینکه برنامه را اجرا کردید روی صفحه سفید کلیک راست کرده و روی گزینه Page Properties کلیک کنید حالا یک پنجره ظاهر می شود از قسمت General یک لیست است به نام Page Direction آن لیست را باز کنید و روی گزینه Right-to-left کلیک کنید.حتما می گویید احتیاجی به این کار نیست خوب از قسمت align این کار رو می کنیم و از سمت راست می نویسیم ولی باید بگم که اگر این کار را نکنید اگر بخواهید وسط جمله انگلیسی تایپ کنید دچار مشکل می شوید

خوب حالا می رویم سراغ تغییر رنگ و فونت مثلا شما تایپ می کنید آرش فتاحی بعد می خواهید رنگ و فونت آن را تغییر دهید شما می توانید این کار را از منوی بالای صفجه انجام دهید یا این که نوشته خود را های لایت کنید و روی آن کلیک راست کرده و گزینه Font را انتخاب کنید.

 برای درج عکس هم روی گزینه Insert در بالای برنامه کلیک کنید و بعد موس را روی گزینه Picture نگه دارید بعد روی From File کلیک کنید هم اکنون پنجره ای ظاهر می شود که می توانید آدرس عکس را در آن تایپ کنید.

 برای ساخت لینک باید روی نوشته یا عکس خود کلیک راست کرده و گزینه Hyperlink را انتخاب کنید،پنجره ای ظاهر می شود که شما می توانید آدرس را در آن تایپ کنید لینک دانلود هم به همین شکل می توانید بسازید.( برای لینک کردن نوشته ابتدا باید آن را های لایت کنید.)