گوپاس، سمساری آنلاین برای فایل‌های مورد نیاز شما !


رپورتاژ : آیا انبوهی از فایل ها را در کامپیوتر خود دارید که بی استفاده در حال خاک خوردن هستند؟ تا به حال فکر کردید میشه از این فایل ها کسب درآمد هم کرد؟ حتما سمساری می دانید چه جور جایی‌ست. جایی که افراد کالاهای دست دوم‌شان را برای فروش قرار می دهند تا افرادی که به آن وسیله نیاز دارند با قیمت پایین تر آن را تهیه کنند. در واقع کالای دست دوم را دور نمی اندازند بلکه آن را می فروشند. اما ایده ای جالب توسط یک ایرانی پیاده شده که فایل های الکترونیکی خود را می توانید در آنجا بفروشید یا فایل های دیگران را خریداری کنید. مثالی می زنم تا بیشتر با این ایده جالب آشنا شوید . فرض کنید شما یک جزوه نویس متبحر هستید که دوستانتان در دانشگاه همیشه از جزوات درسی شما استفاده می کنند. آیا به این فکر کردید که این جزوه را برای فروش قرار داده تا با قیمتی پایین هم دیگران از جزوه شما استفاده کنند هم خود درآمدی کسب کنید؟ در ادامه با معرفی این سایت همراه باشید.  

Goopas 1 گوپاس، سمساری آنلاین برای فایل‌های مورد نیاز شما !

 گوپاس که در واقع میشه گفت یک جورایی سمساری فایل های الکترونیکی است، این سایت تازه تاسیس می با. شما می توانید فایل‌های خود را  که البته قوانین کپی رایت را رعایت می کنند در این وب سایت به فروش برسانید. از ویژگی های این سایت این است که شما محدودیتی برای فروش تعداد زیاد از محصول خود ندارید. شما هر تعداد فایل که دوست داشته باشید و مطابق با قوانین این سایت باشد می توانید برای فروش قرار دهید. مهمتر از این مورد این است که شما فایل های خود را یک بار نمیفروشید، فایل شما میتونه برای همیشه در گوپاس قرار گیرد و هزاران هزار بار فروش رود که البته هر بار منفعت این فروش به شما خواهد رسید. فایل های شما می تونند موارد ساده ای مثل یک پروژه دانشگاهی، پروژه کارآموزی، یک مقاله، یک قالب رزومه کاری، یک کد برنامه نویسی، یک عکس زیبا و هر نوع فایلی که دلتون میخواهد باشد  در صورتی که خودتون هم نیازمند فایلی باشید می توانید به سادگی از درآمد کسب شده یا با استفاده از یکی از کارت های عضو شتاب اقدام به خرید فایل‌ دلخواهتان نمایید.

شاید الان وقت آن رسیده که نگاهی به هارد خود بیندازید و چیزهایی که فکر می کنید به درد دیگران می خورد و در گوشه کامپیوترتان خاک می خورد را برای فروش در گوپاس  قرار دهید و هم خود سود ببرید و هم این منفعت را با دیگران که نیازمند فایل های شما هستند برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد