workspacesdesign، گالری از شیک‌ترین میزِ کارها !

داشتن یک میز کار مرتب و شیک باعث می شود که کارهای شما سریع تر انجام شده و روحیه شما برای انجام کارها مثبت تر شود. سایتی که در این پست خدمتتان معرفی می کنم گالری از میزکارهای گوناگون با ایده های مختلف برای پی سی و مک هست که می توانید از آنها الگو گرفته و در میز کار خود پیاده سازی کنید.


workspacesdesign سایت ساده ای است که بیشتر به یک گالری عکس شباهت دارد اما این گالری تنها شامل میزکارهای مختلف می شود. هر میز کار امتیاز مخصوص به خودش را دارد و می توانید نظرات دیگران درباره آن میزکار را نیز مطالعه کنید. ضمنا شما می توانید میز کار خود را نیز برای دیگران آپلود کرده تا دیگران نیز از میز کار شما ایده بگیرند. اگر دوست دارید میز کار شیکی داشته باشید دیدن workspacesdesign را به شما توصیه می کنم.

با PersonasWeb شخصیت خود در اینترنت را بیشتر بشناسید !

در حین وب‌گردی‌هایم با سایت جالبی رو به رو شدم که یک پروژه دانشجوی یکی از دانشجویان دانشگاه MIT بود. این سایت با استفاده از یک الگوریتم نسبتا پیچیده شخصیت شما در اینترنت و فعالیت هایتان را به شکل جالبی طیف سنجی می کند.


personasWeb در صفحه اول خود تنها نام و نام خانوادگی شما را می گیرد و بعد از آن شما شاهد این خواهید بود که بیشترین فعالیت های شما در اینترنت شامل چه موضوعاتی بوده است. به نظر می آید این فعالیت و آنالیز بر اساس جست و جوی نام شما در اینترنت و در بین شبکه های اجتماعی و سایت ها بوده و جالب اینکه بعد از دیدن پاسخ احتمالا به این نتیجه می رسید که این سایت چه طور با این دقت شما را از روی اسم‌تان آنالیز کرده است. اگر دوست دارید خودتان را بیشتر بشناسید به اینجا رفته و اسمتان را وارد کنید تا نتایج را ببینید.