Zite، مجله‌ای دوست‌داشتنی بر اساس سلایق شما روی تبلت و گوشی‌تان!


اپلیکیشن های مجله ای زیادی برای تبلت ها و گوشی های هوشمند نوشته شده است. از فلیپ بورد که یکی از محبوب ترین آن هاست تا گوگل کارنتز و … اما به شخصه من تنها به یک گزینه از این دسته علاقه مندم و آن اپی نیست جز Zite. این اپلیکیشن که در ابتدا تنها برای iOS و آی پد موجود بود همینک قابل دریافت روی دستگاه های اندرویدی و ویندوزفون نیز می باشد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.


ادامه مطلب ...

لذت شنیدن صداهای طبیعت در اتاق‌تان تجربه کنید!


بی شک یکی از آرامش بخش ترین صداها ، صدای طبیعت است. صدای بارش باران ، صدای رودخانه ، صدای عبور آب ، صدای پرندگان در جنگل و … اما اگر امکان تجربه واقعی شنیدن این صداها را ندارید امروز سایتی را خدمتتان معرفی می کنم که طبیعت را به اتاق و هدفون شما می آورد ! ترکیبی از صداهای فوق العاده طبیعت که خود خالق آن هستید.

ادامه مطلب ...

آیفون و آی پد خود را به دانلود منیجر مجهز کنید !


یکی از عیوب مرورگر پیش فرض iOS یعنی سافاری نداشتن Download Manager است. به طور کلی شما در سیستم عامل iOS عموما قادر به استریم زنده فایل ها هستید نه دانلودشان . یعنی برای مثال وقتی با یک فایل Mp3 برخورد می کنید و روی آن کلیک می کنید آن فایل بر خلاف سیستم عامل اندروید که روی دستگاه شما می تواند دانلود شود در حالت عادی قابل دانلود نیست. اما در این پست دو برنامه را خدمتتان معرفی خواهم کرد تا این با این مشکل برای همیشه خداحافظی کنید اولین برنامه برای کسانی که گوشی خود را جیل بریک کرده اند و دومین برنامه برای کسانی که گوشی خود را جیل بریک نکرده اند.

ادامه مطلب ...