:: نگهداری , مدیریت و طبقه بندی آدرسهای اینترنتی توسط URLBase 6.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که علاقه ی زیادی به گشت و گذار در اینترنت دارند , روازه با چندین و چند وب سایت جدید و مفید در زمینه های مختلف آشنا می شوید . آدرس این سایتهای جدید را چگونه ذخیره می کنید ؟ بر روی یک فایل Text می نویسید؟ یا در Favorite ویندوز ذخیره می سازید ؟ آیا مایل نیستید آرشیو کامل سیاتهای دلخواه و مورد نیاز خود را در محیطی امن , مرتب و زیبا و آسان نگهداری کیند ؟

URLBase نرم افزار از شرکت Terria Development می باشد که قادرید در محیط آن تمامی آدرسهای اینترنتی خود را طبقه بندی و به گونه ای مرتب و آسان برای دسترسی ذخیره و ثبت نمایید. جستجو و پیدا کردن نام سایتها نیز در محیط این نرم افزار بسیار ساده می باشد و با دادن کوچک ترین اطلاعات سایت مورد نظر خود را پیدا می کنید . ویژ"ی خوب مدیریتی نرم افزار که اجازه در هنگام ذخیره ی لینکهای همانند به شما هشدار می دهد . و بسیاری ویژگی های دیگر ...

نسخه ی کامل نرم افزار URLBase 6.0 با حجم 2.5 مگابایت
دانلود

 

:: Dr. Tag Plus! نرم افزاری جالب و زیبا برای کار با فایلهای صوتی

 

Dr. Tag Plus! نام نرم افزار جالبی از شرکت Aspect one می باشد که اجازه ی انجام کارهای مختلفی را بر روی فایلهای صوتی و جمع آوری و مدیریت آنها را به شما می دهد .  قادر به پخش و ویرایش فرمتهای  MP3, Ogg Vorbis و WMA می باشد . تبدیل CD های صوتی به فرمتهای MP3 و OGG و WMA و ذخیره آنها ب روی هارد , رایت CD صوتی و MP3 , مجهز بودن به Normalizer اتوماتیک که تمامی آهنگ های رایت شده را به یک صطح کیفیت خوب صوتی می رساند .مجهز بودن به Player داخلی , نوشتن ID3 و Tag ها بر روی فایلهای و آلبومهای صوتی  و ..... برخی از ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

Dr. Tag Plus! را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 2.0را با حجم 8.8 مگابایت

 دانلود کرک برنامه

:: ذخیره ی کامل یک صفحه وب به صورت عکس توسط WWW2Image 1.2 ::

WWW2Image نام نرم افزار جالب و مفیدیست که به کمک آن می توانید صفحات کامل وب را به صورت تصاویر با فرمتها و کیفیت های مختلف ذخیره سازید . در حالت طبیعی شما اگر بخواهید از یک صفحه وب عکس بگیرید تنها راه استفاده از کلید PrintScreen است که در آن صورت اگر صفحه ی وب بلند باشد قسمتهایی که در مونیتور دیده نمی شوند در تصویر قرار نمی گیرند .

با WWW2Image شما میتوانید تمامی صفحه ی وب را فقط و فقط با دادن آدرس و کلیک بر روی گزینه ی Start , آن صفحه به صورت کامل و تصویری با کیفیت برای خود ذخیره نمایید ! سرعت بالا در ذخیره ی تصاویر و آسانی کار با نرم افزار , نمایش Thumbnail تصاویر, ذخیره با کیفیتهای مختلف 1024*768, 1280*1024, 800*600 و سازگاری با ویندوز های  XP, Me, 98, NT, 2003 and 2000. از ویژگی های دیگر این محصول است .

WWW2Image را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.2 را با حجم 1.3 مگابایت
سریال برنامه
Name : P30World.com
Serial : exyRZEO5Rquja+uD

:: تبدیل فرمتهای اداری به یکدگیر توسط نرم افزار Able2Extract 3.0

 

در کارهای اداری بارها و بارها پیش می آید که شما نیاز به تغییر فرمت فایل اداری خود مانند PDF و Word و Excel و ... دارید و برای سریعتر پیش رفتن کارتان باید محیط این فایلها را به یکدیگر تبدیل نمایید .

Able2Extract نرم افزاریست که به شما امکان تبدیل فرمتهای اداری مختلف را به یکدیگر می دهد ! فرمتهای PDF , HTML , Word , Excel و فرمت Text را حت پشتیبانی خود دارد ! ساختار فایل شما کاملا محفوظ می ماند و تغییری در جدول ها , تصاویر و حاشیه ها و رنگ ها و..... ایجاد نخواهد شد . به این ترتیب به آسانی میتوانید محیط فایل خود را تغییر داده و تسلط بیشتری بر روی آن داشته باشید . محیط آسان از نرم افزار , سرعت خوب و بالا در  تبدیل فرمتها , دقت در تبدیل , سازگاری با تمامی سیستم عامل ها و بی نیاز بودن از نرم افزار های جانبی مانند Adobe Acrobat و ..... از ویژگی های خوب این نرم افزار است .

Able2Extract را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.0 را با حجم 5.3 مگابایت 
سریال برنامه
S/N : 5819-2683-4639
S/N : 5055-9341-2890
S/N : 6211-5357-9014
S/N : 0764-2156-9385

ساخت Resume

:: ساخت Resume های حرفه ای توسط نرم افزار ResumeMaker Professional 11.0 ::

برای استخدام در یک شرکت معتبر , اولین قدم ارائه ی برگه ای محتوی کار درخواستی و میزان مهارتهای شما و سایر جزییات و اطلاعات شخصی و غیر شخصی در مورد شخص شماست ! این برگه را در تمامی دنیا با نام Resume می شناسند. نوشتن و ارائه ی Resume صحیح و حرفه ای اصول خاص خود را دارد که تا حدود زیادی با آینده ی شما مربوط است . آیا شما اصول صحیح Resume نویسی و ارائه ی آن را آموخته اید؟

شرکت Individual Software نرم افزار قدرتمندی با نام ResumeMaker® Professional را داراست که کمک بسیاری خوبی برای یافتن شغل و خلق و ارائه ی Resume های حرفه ای و بی نقص می باشد ! به شما کمک می کند تا مرحله به مرحله در نوشتن این نامه جلو بروید. بیش از 13000 مثال و بیش از 1000 مثال حرفه ای برای Resume و نامه های گوناگون را در خود داراست . دارای بیش از 15000 اصطلاحات مهم است که وجود آنها در نامه ی شما مزیت بزرگیست .

این نرم افزار در جستجو و یافتن شغل برای شما نیز بسیار تواناست ! جستجوی میان بیش از 90 سایت کاریابی برتر و 5 میلیون بنگاه کاریابی جهان و بیش از 20 میلیون کمپانی در سراسر جهان برای شغل و امکانات شغلی مورد علاقه شما !

بیش از 500 مصاحبه و پاسخ مجازی , توانایی ساخت Resume های PDF و قابلیت رایت آنها بر روی CD و DVD و بسیاری ویژگی های دیگر ....

نسخه ی کامل 11.0از نرم افزار  ResumeMaker® Professional با حجمی حدود 52 مگابایت
دانلود

CyberLink Power Backup 2.0

:: CyberLink Power Backup 2.0 نرم افزاری برای گرفتن نسخه ی پشتیبان از اطلاعات مهم ::

برای محافظت از اطلاعات مهم خود چه می کنید ؟ آیا نگران از دست رفتن آنها نیستید ؟ اگر به دلیلی اتفاقی برای آنها بیافتد چه می شود ؟ آیا به فکر نسخه ی پشتیبان از اطلاعات مهم خود هستید ؟

CyberLink Power Backup نام نرم افزاری قدرتمند از کمپانی CyberLink است که با کمک آن شما دیگر نگران این گونه مشکلات نخواهید بود . با هم به بررسی برخی ویژگی های این نرم افزار قدرتمند بپردازیم :

Powerful Data Archiving : استفاده از 3 روش مختلف برای گرفتن Backup ! تمام فایلها , فایلهایی که جدیدا تغییر کرده اند و فایلهایی که به تازگی از آخرین زمان Backup اضافه شده اند . گرفتن Backup از اطلاعات نرم افزار های ویندوز مانند IE و OutLook و .... سرعت بالای BackUp گیری ,  مجهز بودن به برنامه ای برای تنظیم زمان و گرفتن خودکار BackUp و همچنین Password Protect کردن اطلاعات مهم شما !

Flexible Storage : قادر است اطلاعات شما را برای قرار دادن بر روی هر نوع حافظه ی پشتیبان و سایز آنها آماده سازد ! مانند CD , DVD و .... توانایی گرفتن BackUp از فایلها و حافظه هایی تا حجم 8.5 گیگابایت .

Easy Restoration : توانایی بازگرداندن نسخه ی پشتیبان بدون نیاز به نرم افزار اصبی ویژگی خوب این بخش است .

CyberLink Power Backup را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 2.0 را با حجم 11.0 مگابایت
 سریال برنامه
ُS/N : KS96565712899780
S/N : KS01747396432326
S/N : KS04046179179662

Easy AutoRun Creator 2.0

:: Easy AutoRun Creator 2.0 نرم افزاری کوچک و ساده برای طراحی انواع AutoRun ::

Easy Autorun Creator نام نرم افزاری کوچک و قدرتمند از شرکت AW-SoftWare می باشد که به شما امکان طراحی و ساخت AutoRun های مختلف برای CD/DVD را به گونه ای بسیار آسان و تقریبا خودکار می دهد .

ساخت منوهای مختلف , ایجاد صفحات گوناگون , آیکون دیسک , موزیک و تصویر پس زمینه و ...  از جمله توانایی های این نرم افزار می باشد . قادر است انواع تمپلات های AutoRun ها را پشتیبانی نماید . ظاهر آسان و ساده و سازگاری با ویندوزهای XP, Me, 98, NT, 2003 and 2000 از دیگر توانایی های این محصول است .

روی هم رفته اگر مایل به ساخت AutoRun برای CD/DVD خود هستید و در کار کردن با نرم افزار های بزرگ این کار چندان حرفه ای نیستید , این نرم افزار کوچک و نیمه خودکار گزینه ی خوبیست!

Easy Autorun Creator را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 2.0 را با حجم 2.2 مگابایت 
سریال برنامه
Name : P30World.com
Serial : FxT1adJ8L353t/PJ

:: ساخت بنر های تبلیغاتی فلاش بوسیله The Flash Ad Creator 1.4 ::

 

تبلیغات اینترنتی یکی از جدیدترین و موثرترین راههای جدب مخاطب است که امروزه به صورت روز افزون در حال همه گیر شدن است . اما چگونه یک تبلیغ اینترنتی زیبا , جذاب و موثر برای قرار دادن در سایتهای گوناگون بسیازیم؟ برای ساخت این تبلیغ حتما باید به نرم افزار فلش مسلط بوده و از زیر و بم آن سر در بیاوریم ویا راه ساده تری نیز وجود دارد ؟
The Flash Ad Creator نام نرم افزاری قدرتمند و جالب است که به شما امکان ساخت تبلیغات فلش را به گونه ای ساده تر و همراه با زمینه های آماده فقط در چند دقیقه می دهد ! بیش از 60 قالب زیبا و قابل تغییر از پیش ساخته شده داراست که شما قادرید از آنها به عنوان قالب تبلیغ خود استفاده نمایید . به آسانی کد لازم برای HTML و قرار کرفتن بر روی این صفحات را برای شما ایجاد می کند . محیطی آسان و ساده دارد که با دانستن کمی در مورد نرم افزار Flash و یا کارکردن با خود نرم افزار به آسانی قادر به ساخت تبلیغات اینترنتی خود به گونه ی دلخواه خواهید شد.
نسخه ی کامل 1.4 نرم افزار The Flash Ad Creator با حجم 14.5 مگابایت
دانلود