Web Builder v4.07

:: طراحی و ساخت صفحات وب توسط Web Builder v4.07 ::

برای طراحی وب سایت نرم افزار های متعددی قرار دارد . اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند. امروز قصد معری نرم افزاری را داریم که از روش wysiwyg پیروی می کند. این کلمه اختصار یافته جمله What-You-See-Is-What-You-Get می باشد و به این معنی که همان چیزی را که مشاهده می کنید همان چیزی است که مشاهده می کنید ، که در واقع به شیء گرا بودن برنامه اشاره دارد.

 

Web Builder نام نرم افزاری است که به شما امکان طراحی صفحات وب را به صورت شیء گرا می دهد. اساس کار این نرم افزار نیز بر پایه زبان برنامه نویسی اصلی وب یعنی HTML می باشد. این نرم افزار به صورت خودکار کار شما را در این نرم افزار که انتخاب گزینه ها و قرار دادن آنها در صفحات وب است را به زبان HTML تبدیل می کند و شما از این طریق به راحتی و بدون نیاز به یادگیری زبان HTML می توانید وب سایت خود را طراحی کنید.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بدون نیاز به دانش زبان HTML می توانید وب سایت خود را به صورت شیء گرا طراحی کنید

- دارای قابلیت کشیدن و رها کردن اجزا سازنده صفحه وب از طریق موس در برنامه

- مدیریت آسان بر صفحات، شما در هر زمان می توانید صفحات خود را در برنامه قرار دهید و آن ها را ویرایش کنید

- قابلیت سفارشی ساختن منو ها ، کلید ها و ...

- توانایی ساخت فرم ها و فیلد های مخفی در صفحات

- شما می توانید کد های HTML و یا JavaScript خود را در قسمت سورس صفحات قرار دهید

- قابلیت تغییر ظاهر scrollbar صفحات برای نمایش در مرورگر internet explorer

- همچنین شما می توانید قالب های آماده وب سایت را درون برنامه استفاده کنید . این نرم افزار خود نیز دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

- قابلیت انتشار فایل های وب سایت شما بر روی فضا های اینترنتی توسط Publish Tool ( ابزار انتشار )

و بیش از صد ها ویژگی دیگر

 

  دانلود نسخه  4.07
size: 3.39 MB

Atlantis Word Processor v1.6.1.5

:: Atlantis Word Processor v1.6.1.5 رقیبی برای MS Word ::

امروزه اکثر کاربران برای نوشتن متون مختلفی مانند مقالات دانشجویی ، تحقیق های علمی ، داستان و ... که دارای محتوای زیاد و بیش از چندین صفحه می باشد از نرم افزار MS Word استفاده می کنند. نرم افزار word در میان کاربران جایگاه خود را باز کرده است و به عنوان بهترین ابزار در این زمینه شناخته شده می شود. نرم افزار word همرا با مجموعه office شرکت مایکروسافت عرضه می شود و باید به همراه آن بر روی سیستم نصب شود. این امر در بعضی از موارد برای کاربر کمی مشکل زا است . همچنین افرادی که بخواهند تنها از نرم افزار word استفاده کنند باید کل مجموعه office را خریداری کنند که هزینه زیادی را برای خریدار در بر دارد. البته این مورد در کشور ما زیاد محسوس نمی باشد.

در این مطلب قصد معرفی نرم افزاری را به شما داریم که می توان آن را رقیبی برای برنامه word دانست !

 

Atlantis Word Processor نام نرم افزاری می باشد که برای تایپ کردن متون کاربرد دارد. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری و برنامه نویسی ATLANTIS ساخته شده است. این نرم افزار همانند برنامه word از امکانات و گزینه های متعددی برخوردار می باشد. در این برنامه شما توانایی تایپ متون و قرار دادن عکس در میان صفحات و همچنین قرار دادن افکت های نمایشی به همراه تصاویر کوچک متحرک در میان صفحات را دارید. این نرم افزار هم اکنون یکی از پرطرفدارترین برنامه ها در زمینه ساخت سند های متنی می باشد و در حال رقابتی سخت با نرم افزار MS Word می باشد.

 

از ویژگی ها و امکانات این نرم افزار به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- ساخت سند های مختلف متنی

- دارای قالب های آماده برای ایجاد زیبایی ظاهری در سند ها برای نوشتن نامه و ...

- قابلیت نگارش چندین فایل به طور همزمان

- دارای فونت های متعدد برای متون

- قابلیت تغییر اندازه ، رنگ ، رنگ پشت زمینه متن

- توانایی ساخت صفحات شبیه به حالت صفحات روزنامه ای

- توانایی ویرایش عکس های قرار داده شده در صفحات

- دارای دو حالت مختلف گرافیکی برای نوشتن متون

- قابلیت چک کردن کلمات از لحاظ املایی کلمات و پشتیبانی از 16 زبان دنیا

- قابلیت ذخیره سازی سند ها به صورت فایل های وب در فرمت HTML

و بسیاری از امکانات دیگر

 

  دانلود کنید نسخه  1.6.1.5 را با حجم 3.80 مگابایت

دو کرک متفاوت:

Crack1

Crack2

Virtual DJ 4.2

:: با Virtual DJ 4.2 شما هم یک DJ شوید ::

امروزه یکی از پر طرفدارترین سبک آهنگ ها سبک DJ می باشد و افراد زیادی در این زمینه در عرصه موسیقی فعالیت می کنند. این نوع سبک موسیقی به علت ریتم تند و منحصر به فردی که داراست در میان جوانان بسیار پرطرفدار می باشد . این نوع موسیقی توسط دستگاه هایی ساخته می شود که به آن DJ  و یا DJ Machine گفته می شود. این دستگاه ها دارای میکسرهای صدا و کیبورد تنظیمات صوتی به همراه دو صفحه گردان می باشد که این دو صفحه حالتی همانند صفحه های گرامافون قدیمی را داراست و یکی از مهمترین کارهایی که با آن انجام می شود ایجاد افکت های صوتی می باشد. در کشور ما علاقه مندان زیادی به این سبک از موسیقی علاقه دارند که متاسفانه به علت هزینه بالایی که برای خرید این دستگاه ها دارند عده کثیری از علاقه مندان این سبک توان تهیه آن را ندارند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن شما دارای یک دستگاه DJ در کامپیوتر خود خواهید شد.

 

Virtual DJ نام نرم افزار مشهوری در میان افرادیست که در زمینه موسیقی فعالیت می کنند. این نرم افزار با ایجا یک محیط مجازی از یک دستگاه DJ در کامپیوتر به کاربر امکان استفاده از اکثر امکانات یک دستگاه واقعی DJ را می دهد. حتی این نرم افزار دارای دو صفحه گردان نیز می باشد و کاربر می تواند به وسیله آنها افکت های دلخواه را ایجاد کند.

برای کار با این نرم افزار شما می بایست آهنگ هایی را که قصد کار بر روی آن ها را دارید در برنامه وارد کنید و پس از بارگذاری آهنگ در برنامه شما می توانید تغییرات دلخواه ، افکت های مختلف و ... را بر روی آهنگ اعملا کنید.

 

از ویژگی ها و توانایی های این نرم افزار به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- توانایی میکس دو فایل صوتی بر روی هم

- ایجاد افکت های DJ بر روی آهنگ هایی که از قبل آماده کرده اید

- افزایش و کاهش سرعت آهنگ

- قرار دادن یک قسمت از یک فایل صوتی بر روی آهنگ به صورت حلقه تکرار شونده ( Loop )

- توانایی جدا سازی صدای خواننده از متن آهنگ

- قابلیت ضبط صدا از طریق میکروفون

- توانایی میکس صدا بر روی تصاویر

- دارای نمونه های صوتی آماده از ساز های مختلف در برنامه

 و بسیاری از توانایی های دیگر

 

یکی از افکت هایی را که توسط این برنامه و صفحه گردان بر روی آهنگ ایجاد کرده ام را میتوانید با حجم 100 کیلوبایت از اینجا دانلود کنید.

 دانلود نسخه کامل با حجم 37 مگابایت:

  دانلود نسخه کامل

DeskCalc Business Pro v4.15

:: DeskCalc Business Pro v4.15 یک ماشین حساب مهندسی کامل ::

امروزه افرادی که دارای شغل های مهندسی و تخصصی تجاری می باشند برای انجام محاسبات دقیق در فعالیت های مختلف روزانه خود مانند نقشه کشی و دیگر فعالیتها از ماشین حساب های دقیق با امکانات بالا استفاده می کنند. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید در هزینه خرید ماشین حساب های مهندسی صرفه جویی کنید.

 

DeskCalc Business Pro نام نرم افزار ماشین حساب مهندسی کاملی می باشد که برای شرکت های تجاری و مهندسان نوشته شده است. این نرم افزار تمامی امکاناتی را که یک ماشین حساب مهندسی دارا می باشد را دارد و به مهندسان و افرادی که با این گونه ماشین حساب ها سر و کار دارند می توانند به کمک این نرم افزار تمامی نیاز های خود را برآورده کنند. همچنین این نرم افزار می تواند برای دانشجویان و دانش آموزان دبیرستانی نیز مفید باشد و دیگر نیاز نیست تا مبالغ زیادی را برای خرید این گونه دستگاه ها هزینه کنند.

 

از ویژگی های این ماشین حساب مهندسی نرم افزاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت انجام محاسبات مختلف معمولی و مهندسی

- توانایی ذخیره سازی نتایج و عملیات های انجام شده در حافظه مجازی

- امکان چاپ نتایج توسط چاپگر

- توانایی تبدیل واحد

- توانایی ذخیره سازی تمامی فعالیت ها و ارائه گزارش در فرمت فایل های Excel

- قابلیت کپی کردن نتایج در حافظه Clipboard

- و ... .

 

  دانلود کنید نسخه  4.15 را با حجم 2.66 مگابایت

 کرک

Adolix Wallpaper Changer 2.1

:: مدیریت بر تصاویر پشت زمینه دسکتاپ توسط Adolix Wallpaper Changer 2.1 ::

اکثرا کاربران برای پشت زمینه دسکتاپ ، اقدام به قرار دادن تصاویر و عکس های مختلفی می کنند و به اصطلاح Wallpaper خود را تغییر می دهند. اما استفاده و مشاهده یک عکس پس از چند ساعت خسته کننده می شود و کاربر مجددا خود عکس پشت زمینه را تغییر می دهد. مسلماً تغییر عکس به صورت دستی امری است که با گذشت مدتی خود نیز خسته کننده می شود و کاربر دیگر این عمل را انجام نمی دهد.به همین منظور نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن می توانید بر تصاویر پشت زمینه دسکتاپ مدیریت داشته و آنها را کنترل کنید.

 

Adolix Wallpaper Changer نام نرم افزایر رایگان می باشد که وضیفه مدیریت بر تصاویر پشت زمینه را داراست و به طور خودکار در مدت زمان معینی تصاویر دلخواه شما را تغییر می دهد. شما در این برنامه تمامی عکس های مورد علاقه خود را انتخاب می کنید و آن ها را برای تنظیمات و تغییرات خودکار آماده می سازید. این نرم افزار از اکثر فرمت های مختلف عکس مانند JPG, GIF, PNG , BMP و ... پشتیبانی می کند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- استفاده آسان در تنظیمات و انتخاب عکس های دلخواه

- توانایی تهیه لیست های مختلف و گروه بندی تصاویر در برنامه برای مدیریت راحت تر

- پشتیبانی از فرمت هایی مانند BMP, JPG, GIF, PNG,PCX,TGA, TIF و ...

- شما این توانایی را دارید تا با تغییر عکس پشت زمینه برنامه را طوری تنظیم نمایید که رنگ زمینه دسکتاپ نیز با آن عکس تغییر کند.

- قابلیت تنظیم برنامه زمانی برای تغییر در عکس ها

- توانایی تغییر در محل قرار گیری عکس ها در پشت زمینه دسکتاپ

 و ... .

 

  دانلود کنید نسخه  2.1 را با حجم 3.23 مگابایت

PHP Designer 2007

:: PHP Designer 2007 برنامه ای برای برنامه نویسان زبان PHP ::

PHP Designer نام نرم افزاری می باشد که برنامه نویسان وب که با زبان برنامه نویسی php آشنایی دارند و یا به طور حرفه ای برای طراحی صفحات وب سایت از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند محیطی را فراهم می کند تا کد ها و عملیات طراحی را در آن انجام دهند.

 

این ویرایشگر زبان php دارای امکانات و قابلیت های متعددی می باشد. ویرایش ، خطایابی و آنالیز کد ها و انتشار فایل ها از امکاناتی می باشد که ما توان از آن ها در این نرم افزار نام برد. شما با کمک این نرم افزار و زبان برنامه نویسی php می توانید وب سایت های خود را به صورت پویا ساخته و با کمک ادقام آن با دیگر زبان های برنامه نویسی و پایگاه های داده وب سایتی کاملا حرفه ای طراحی کنید.

 

این ویرایشگر با تکنولوژیهای جدید برنامه نویسی وب همانند تکنولوژی AJAX سازگاری داشته و شما می توانید از این فناوری نیز در ساخت وب سایت خود اقدام کنید. این نرم افزار با خطایابی کد های وب سایت در صورت بروز اشتباه های تایپی و گرامری و دستوری و نشان دادن آن ها با رنگ های متفاوت به طراح در هرچه بهتر شدن وب سایت کمک می کند.

همچنین در محیط ویرایشگر این نرم افزار شما می توانید از زبان های دیگری نظیر HTML , CSS , XML , JavaScript نیز برای برنامه نویسی وب استفاده کنید.

 

 

دانلود با حجم 3 مگابایت

 

  دانلود

:: جشن تولد ۲ سالگی shekoohi.blogsky.com مبارک باد ::

با سلام خدمت تمامی دوستان و عزیزان و همراهان همیشگی .
وبلاگ shekoohi.blogsky.com دو ساله شد!
این روز به یادماندنی و دوست داشتنی رو از طرف خودم و همه دوستان و عزیزانی که در این دو سال ما رو یاری کردند به همه شما عزیزان و همراهان همیشگی تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی که گذشت دارای دستاورد های مفید و خوبی برای همگی بوده باشه
امیدوارم درآینده ، مفید تر و پربار تر از همیشه در خدمت شما دوستان عزیز باشم.
جا داره این روز رو به تک تک شما بازدید کنندگان خوب تبریک عرض کنم .
نظرات و پیشنهادات سازنده شما میتواند ما رو در پیشبرد اهداف این وبلاگ  یاری کند
در ضمن مراسم چشن و پایکوپی در بخش نظرات همین مطلب
با تشکر از شما دوستان عزیز

Www.Shekoohi.Blogsky.Com

Manycam

:: اضافه نموندن افکت های زیبا به تصاویر webcam توسط Manycam ::

امروزه در اکثر مکان هایی که کامپیوتر در آن قرار دارند دوربین های کوچک اینترنتی ( WebCam ) نیز یافت می شود. این دوربین های دارای استفاده های مختلفی می شود . می توان از آنها برای ضبط تصاویر ، کنفرانس های اینترنتی ، گفتگوهای اینترنتی ( Chat ) و ... استفاده نمود.

نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم این توانایی را در اختیار شما می دهد تا بر روی تصاویری که از webcam خود برای دوستان و دیگران استفاده می کنید افکت های مختلفی قرار دهید.

به عنوان مثال شما در حال گفتگوی اینترنتی با همسر خود در راه دور می باشید و یکدیگر را از طریق webcam مشاهده می کنید. با وجود این نرم افزار و قرار دادن افکت های زیبا شما می توانید فضای خشک گفتگوهای اینترتی را مورد تحول قرار دهید.

 

نام این نرم افزار Manycam می باشد که امکانات قرار دادن تصاویر و افکت های مختلف را به شما می دهد.

 

این نرم افزار از ویژگی های زیر برخوردار است :

- استفاده همزمان از تصاویر webcam در چندین برنامه

- اضافه کردن متن دلخواه بر روی تصاویر webcam در هر برنامه ای

- قرار دادن انیمیشن و افکت های متعدد و مختلف بر روی تصاویر

- امکان درج و نمایش تاریخ و روز بر روی تصاویر

- قرار دادن افکت های و تصاویر CGI بر روی تصاویر ( مانند بارش برف در اتاق شما ، ایجاد آتش درون دستان شما در تصویر و ... )

- و ... .

 

 

  دانلود کنید با حجم تقریبی 10 مگابایت