آموزش شکستن قفل سی دی

 

با سلام امروز میخوام بنا به درخواست یکی از دوستان آموزش شکستن قفل سی دی ها رو بگم :

 

یکی از معروفترین برنامه ها در ضمینه شکستن قفل cd  برنامه clonecd  میباشد که شما میتوانید آنرا از سایت http://www.elby.ch/  یا Www.download.com  دریافت کنید .

با این برنامه میتوانید کارهایی از قبیل شکستن فقل سی دی های مختلف و همچنین استفاده از این برنامه به عنوان یک CDROM  مجازی و کپی سی دی های خش دار و ... انجام دهید .

 

ابتدا در مورد IMAGE  گرفتن و Cdrom  مجازی :

 

شاید برای شما پیش آمده باشد که یک سی دی بازی یا یک برنامه خریده باشید و این برنامه یا بازی برای اجرا شدن احتیاج به سی دی داشته باشد و شما نمی خواهید که هردفعه سی دی را در سی دی رام قرار دهید یا اصلا ممکنه ککه شما سی دی را از دوست خود گرفته باشید و بخواهید سی دی را به او بدهید و رایتر هم نداشته باشید که از روی سی دی رایت کنید در این مواقع بهترین کار گرفتن image  از cd  مورد نظر میباشد که باید به شکل زیر این کار را انجام دهید :

ابتدا دکمه Read To Image File  را مطابق شکل زیر فشار دهید و سپس CDROM  مورد نظر را که cd در آن قرار دارد انتخاب کنید و سپس دکمه NEXT  را فشار دهید و در صفحه بعد شما باید نوع Cd  خود را انتخاب کنید اگر cd  شما برنامه یا mp3  و یا هر نوع cd ای که فقط بر روی کامپیوتر اجرا میشود میباشد گزینه DATA  را انتخاب کنید و اگر بازی سونی یا هر نوع یازی غیر کامپیوتری میباشد گزینه GAME و اگر Cd  صوتی میباشد گزینه AUDIO  و اگر CD  تصویری میباشد گزینه MULTIMEDIA AUDIO CD   و اگر بازی کامپیوتری میباشد گزینه Protected PC Game  را انتخاب کنید و سپس دکمه NEXT  را انتخاب کنید در صفحه بعدی شما باید تیک کنار گزینه Create " Cue-Sheet "  را انتخاب کنید و مسیر مورد نظر خود را برای ذخیره محتویات Cd  در قسمت بالای پنجره انتخاب و دکمه OK  را انتخاب کنید حال باید منتظر بمانید تا از cd  یک image  گرفته شود .

بعد از اتمام عملیات به داخل MyComputer  بروید و روی درایو Virtual CloneDrive  که با نصب برنامه به طور اتوماتیک در MyComputer  نصب شده و حکم یک CDROM  مجازی را دارد راست کلیک کرده و از گزینه Virtual CloneDrive  گزینه Mount  را انتخاب کرده و و به مسیری که CD  را در انجا کپی کردید رفته و آنرا انتخاب کنید .

همانطور که ملاحظه میکنید سی دی شما بدون اینکه cd  در داخل CDROm  باشد اجرا میشود .

 

و اما شکستن قفل های نرم افزاری :

 

به دلیل پیچیدگی این موضوع من فقط چندتا نکته از این برنامه برای شکستن قفل به شما میگم که امیدوارم مفید باشه :

فکر کنم همین نکات برای شکستن قفل سی دی هایی که در ایران موجود است کافی باشه :

 

قفل Safe Disk  :

چگونگی شناسایی این نوع قفل نرم افزاری :

اگر فایلهایی تحت عنوان 00000001.TMP  و CLCD16.DLL  و CLCD32.DLL  و CLOCKSPL.EXE   را در Cd  پیدا کردید سی دی دارای این قفل میباشد .

برای رایت یا Image  گرفتن اینگونه CD  ها باید به صورت زیر عمل کنید ابتدا برنامه CloneCD  را اجرا کرده و دکمه Image  یا Copy CD  را بزنید و سپس CDROM  مورد نظر که cd  در آن قرار دارد را انتخاب کنید و دکمه Next  را بزنید و سپس روی یکی از گزینه هایی که قبلا توضیح آن را دادم که هر کدام مخصوص یک نوع cd  میباشد کلیک راست کنید و گزینه Edit  را انتخاب کنید و تنظیمات زیر را انجام دهید :

در برگه  Data Read Setting  گزینه Read Subchannel Data From Data Track  را از حالت انتخاب خارج کنید و گزینه Regenerate Sectors  را انتخاب کنید .

 

در برگه Audio Read Setting  گزینه Read Subchannel Data From Data Track و گزینه Only Read The Firs Session  را از حالت انتخاب خارج کنید و گزینه Audio Extraction Quality  را در حالت Medium  قرار دهید .

 

تنظیمات مربوط به رایت :

 

Write speed  در حالت MAX  

گزینه Amplify Weak Sectors  را انتخاب کنید .

گزینه Don’t Repair Subchannel Data  را انتخاب نکنید .

گزینه Always Close Last Session  را انتخاب کنید .

 

این مطلب ادامه دارد ....

 

لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله بنویسید متشکرم .

تبلیغات درآمدزا در بلاگ شما



از www.adsbag.com بخوانید :
این وب سایت بخشی از سایت
کاسپین بلاگ می باشد که برای کمک به وبلاگ نویسان و صاحبان سایت هایی که می خواهند از طریق سایت یا وبلاگ خود کسب درآمد کنند راه اندازی شده است.هدف اصلی Adsbag.com فراهم آوردن بستری مناسب برای آگهی دهندگان و نمایش دهندگان می باشد که امیدواریم این بستر با استقبال شما عزیزان هرچه سریعتر فراهم شود. از مزایای Adsbag.com برای نمایش دهندگان پرداخت بالا برای هر کلیک و سقف پرداخت پایین می باشد.

امروز یکی از دستان جدید این سایت را معرفی کرد , کسب درآمد از اینترنت برای همه ی بلاگ نویسان یک دغدغه و اکثرآ یک آرزو هست , نمی دونم این سایت چقدر می تواند مفید باشد.

    قوانین این سیستم را هم بخوانید :
- وب سایت و یا وبلاگ باید عاری از هرگونه عکس و مطلب غیر اخلاقی باشد.
2- کدهای تبلیغات باید در 500 پیکسل ابتدایی صفحه قرار گیرد تا کاربران بتوانند بدون اسکرول کردن صفحه آن را ببینند.
3-کدهای تبلیغات تنها باید در وبلاگ و یا وب سایت و صفحات وابسته به آن قرار گیرند. نمایش کدها در صفحات دیگر سایتها ممنوع می باشد.
4- هر گونه تشویق کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات (مانند: برای حمایت از ما کلیک کنید، روی تبلیغات کلیک کنید و...) ممنوع می باشد.
5- هرگونه اقدامی جهت بالا بردن کاذب تعداد کلیک مخالف قوانین سایت می باشد.
6- پرداختها در 15ام هر ماه انجام می شود. قبل از رسیدن حساب کاربر به سقف پرداخت Adsbag.com به هیچ کاربری بدهکار نمی باشد.
چنانچه کاربری هر یک از این بندها را رعایت نکنند حساب او بدون هیچگونه اخطاری پاک خواهد شد و Adsbag.com هیچ بدهی به او ندارد.

ممکن است در آینده بندهایی به این قوانین اضافه شود. کاربران باید چند وقت یکبار به این صفحه مراجعه کنند.
این هم لیست قیمت ها

من امروز عضوش شدم و فعلآ باید منتظر تماس باشم . تا ببینیم چی میشه.

معرفی و آموزش سایتهای ویژه و پولساز.

بنام یکتای بی همتا

با سلام خدمت دوستان عزیز

در این وبلاگ قصد داریم ساده ترین راه درآمد از اینترنت را به شما معرفی کنیم در این روش شما نیاز به داشتن سرمایه اولیه و حتی سایت نداریدکسب درآمد از این راه بسیار ساده تر از آنی است که شما فکر می کنیدوتنها با کمی صبر حوصله و پشتکار می توانید پول خوبی از این راه بدست آوریدبطوری که با روزی یک الی دو ساعت کار می توانید هر ماه 400 الی 450 دلار درآمد داشته باشید. بله درست خواندید 400 الی 450 دلار در ماه.


این وبلاگ شامل قسمتهای زیر می باشد.

1.مقدمه.

2.نحوه باز کردن یک آدرس ایمیل pop3 .

3.باز کردن حساب e-gold و معرفی قسمتهای مختلف و نحوه دریافت پول از e-gold.

4.معرفی سایتهای تبلیغاتی.

5.آموزش نحوه عضو شدن در سایتهای تبلیغاتی.

6.بیان نکته ها و روش کار در سایتهای تبلیغاتی.

7.تجربیات و نکته های ارزنده و کلیدی برای سرعت بخشیدن به کار و پولسازی.

بخشهایی که بزودی اضافه خواهند شد :

۸. معرفی سایتهای ویژه و پولساز.

۹.اخبار و مطالب خواندنی در زمینه ptc  و ptr .


۱. مقدمه :

در این روش کافی است که شما در سایتهای شرکتهای تبلیغاتی عضو شوید0 و این شرکتها روزانه ایمیلهایی را به آدرس ایمیل شما می فرستد که شما با باز کردن این ایمیلها و کلیک کردن روی لینک موجود در ایمیل مبلغی را به حسابتان واریز می کنید.

شما نیاز به خواندن ایمیل ندارید بلکه فقط باید روی لینک موجود در ایمیل کلیک کرده و پس از باز شدن لینک می بایست به اندازه زمانی که در بالای پنجره مورد نظر ذکر می شود که معمولا بین 10 تا 60 ثانیه است صبر کرده و پس از آن مبلغی را که در بالای پنجرذکر می شود که معمولا بین 1 تا 50 سنت است به حساب شما واریز می شود. شما همچنین می توانید 5 یا 6 لینک از سایت های مختلف را همزمان باز کرده و بین 5 سنت تا 2 دولار در هر دو دقیقه در یافت کنید0

در تمام این سایتهای تبلیغاتی یک حداقل یا حدنصاب برای پرداخت پول به شما وجود دارد به این معنی که تا شما به آن حداقل نرسید وجه شما در گروسایت باقی می ماند مثلا سایتی اعلام می کند که حداقل پرداخت آن 35 دلار است و این بدان معنی است که شما می بایست حداقل به اندازه 35 دلار در این سایت کار کنید و پس از اینکه پول شما به این حداقل رسید می توانید آنرا از سایت در خواست کرده و برداشت نمایید0

شما قبل از هر کاری نیاز به باز کردن یک حساب بانکی اینترنتی دارید تا پس از اینکه پول شما در سایتهای تبلیغاتی به حد نصاب رسید آنرا به این حساب منتقل نمایید. حساب e-gold یک حساب اینترنتی معروف می باشد که اکثر سایتهای تبلیغاتی با آن کار می کنند . افتتاح حساب در این سایت مجانی می باشد. نحوه باز کردن حساب e-gold را در ادامه توضیح خواهم داد. شما می توانید از طریق بانکهای ایرانی ملی ، رفاه ، و صادرات پول خود را از ایگولد دریافت نمایید.در ضمن افراد وشرکتهایی هستند که موجودی e-gold شما را به نرخ روز خریداری می کنند. در ادامه در مورد دریافت پول از ایگولد توضیح خواهم داد.

سوال : چرا این سایتها این مبالغ را برای دیدن ایمیل به ما پرداخت می کنند ؟

در پاسخ این سوال باید بگویم که این سایتها تبلیغاتی هستند و محصولات شرکتها م سایتهای دیگر را تبلیغ می کنند ودر ازای هر تبلیغ یا هر بیننده پول دریافت می کنند و درصدی از آن را به بیننده میل می دهند چون بدون بیننده آنها درآمدی ندارند .

حال پس از این مقدمه شما را به صورت گام به کام با روش کار آشنا می کنم.قبل از هر چیزی یادتان باشد که صبر ، حوصله و دقت حرف اول را در این کار می زند. و شما خواهید دید که پس از مدت کوتاهی به چه پولی دست خواهید یافت.

روش کار:

موارد مورد نیاز برای کسب درآمد از اینترنت :

1.داشتن یک کامپیوتر

2. داشتن یک حساب بانکی اینترنتی

3 . عضویت در سایتهای تبلیغاتی

4 . پشتکار و کمی صبر و حوصله


 

2. باز کردن یک آدرس ایمیل pop3

بهتر است قبل از هر کاری یک ایمیل جدید با سرویس pop3 برای خود باز کنید چون سایتهای تبلیغاتی روزانه ده ها ایمیل تبلیغاتی برای شما می فرستند که شما با داشتن یک ایمیل pop3 می توانید با استفاده از نرم افزار outlook express تمام ایمیل های خود را دریافت کرده و با استفاده از سرعت بالای نرم افزار outlookسرعت چک کردن ایمیلهای خود را چند برابر کنید.

برای باز کردن ایمیل pop3 به آدرس mail.yahoo.ca مراجعه کرده و یک ایمیل جدید برای خود باز کنید نحوه باز کردن ایمیل همانند yahoo.com می باشد و آدرس ایمیل جدید شما به صورت زیر می باشد.

user name @yahoo.ca

بعد از باز کردن ایمیل وارد صندوق ایمیل جدید خود شده و روی mail option که در گوشه پایین و سمت راست وجود دارد کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده روی pop access and forwarding کلیک نمایید . در پنجره جدید باز شده گزینه yes را انتخاب نمایید وسپس روی finish کلیک کرده و در انتها بر روی دکمه submit کلیک نمایید.

حال پس از اینکه ایمیل pop3 را باز کردیم نوبت به تنظیم نرم افزار outlook expressمی رسد . این نرم افزار در تمام ویندوز ها موجود می باشد .

outlook express را باز کرده از منوی tools بر روی accounts کلیک کرده و در پنجره باز شده ابتدا بر روی add و سپس بر روی گزینه mail کلیک می کنیم . در پنجره باز شده نام خود را وارد کرده و بر روی next کلیک کنید در پنجره بعدی آدرس email خود را به صورت کامل وارد کنید.

Your user name@yahoo.ca 

حال بر روی next کلیک کرده و در قسمت my incoming mail service is گزینه pop3 را انتخاب نموده و در قسمت (incoming mail pop3,imap,or http) عبارت pop.mail.yahoo.ca را وارد کنید. سپس در قسمت the outgoing mail (smtp)server عبارت smtp.mail.yahoo.ca را وارد کنید.بر روی next کلیک کرده و در پنجره باز شده مقابل account name آدرس ایمیل خود را بدون yahoo.ca @ وارد کنید.سپس password خود را وارد کرده و کزینه remember password را تیک بزنید. و سپس گزینه log on using secure را تیک  نزنید  و بر روی next کلیک کرده و سپس بر روی finish کلیک کنید.

نحوه کار کردن با outlook experess :

بعد از تنظیم این نرم افزار مطابق آنچه که گفته شد شما می توانید به راحتی وبا سرعت بسیار زیاد ایمیلهای خود را دریافت کرده و آنها را بررسی نمایید .استفاده از outlook سرعت شما را در چک کردن ایمیلها چند برابر حالت عادی می نماید. پس از اجرای نرم افزار برای دریافت ایمیلهای خود برروی دکمه send/recv کلیک کرده یا از دستور ctrl+m استفاده نمایید. با اجرای این دستور پس از مدت کوتاهی تمام ایمیلهای شما وارد inbox شما در نرم افزار outlook می شود .

برای مشاهده ایمیلهای خود بر روی inbox که در پنجره folders در سمت چپ نرم افزار outlook است کلیک نمایید.سپس دو پنجره در سمت راست ظاهر می شود که اولی عنوان ایمیل شما و دومی محتویات آنرا نمایش می دهد.


 

3.باز کردن حساب e-gold :

شما قبل از هر کاری نیاز به افتتاح یک حساب بانکی اینترنتی دارید تا بتوانید پول خود را از سایتهای تبلیغاتی به این حساب منتقل کرده و سپس از این حساب پولتان را دریافت نمایید یکی از این حسابها حساب e-gold می باشد که باز کردن حساب در آن مجانی و همچنین خیلی از این سایتهای تبلیغاتی این حساب را قبول داشته و انتقال پول از آن به ایران بسیار آسان می باشد .

طریقه ساختن یک حساب در e-gold :

با کلیک روی لینک زیر وارد سایت e-gold شوید

عضویت در       e-gold

 

روی great an account کلیک می کنیم.

در پنجره باز شده روی I agree کلیک نمایید.

سپس فرم باز شده را مطابق آنچه در زیر گفته شده پر کنید.

تمام اطلاعات این فرم را در جایی یادداشت نمایید.

فرم دارای 5 قسمت می باشد

قسمت اول : account name

1. account name نام اکانت شما برای مثال ali

2. description توضیحات در مورد اکانت شما هر چه دوست دارید برای مثال this is my account

3. aditional description توضیحات اضافی وارد کردن این قسمت نیاز نمی باشد

قسمت دوم : user name

user name : نام کار بری شما برای مثال ali77

description : توضیحات نام کاربری شما برای مثال this is my user name

قسمت سوم : point of contact

name : اسم شما برای مثال ali

address : آدرس شما برای مثال nasim stareet

city : شهر برای مثال tehran

state/province : در این قسمت وارد کنید n/a

country/zip/postalcoad : کشور و کد پستی برای مثال iran 47574-25678

mail : آدرس ایمیل شما که شماره حساب شما به آنجا میل می شود.

phone : شماره تلفن شما برای مواقعی که کلمه عبور را فراموش کرده اید

fax : اجباری نیست

alternate passphrase : کلمه رمزی که برای پرداخت پول از شما می خواهند باید ترکیبی از حرف و عدد باشد.

قسمت چهارم: passphrase

new e-gold account passphrase :کلمه رمز دسترسی به حسابتان که باید ترکیبی از حرف و عدد بوده و حداقل 6 کاراکتر باشد .

new e-gold account passphrase again : تکرار کلمه دسترسی

قسمت پنجم: Turing Number Entry 

turing number entry : عدد تصادفی که در شکل می بینید در کادر زیر آن وارد کنید.

پس از آن بر روی دکمه open کلیک نمایید تا حساب شما باز شود اگر فرم را درست پر کرده باشید بعد از چند لحظه ایمیلی به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود که شماره حساب شما در آن ذکر می شود این شماره حساب را در جایی یادداشت کرده و یا به خاطر بسپارید و از آن برای عضویت در سایتهای تبلیغاتی و در یافت یا پرداخت پول استفاده نمایید. این شماره همانند شماره حساب بانکی شماست.

استفاده از e-gold بسیار آسان است بعد از اینکه وارد سایت ایگولد شدید access your account را کلیک کرده و بعد از وارد کردن شماره حساب ، passphrase و turing number وارد account خود می شوید

توضیح قسمتهای مختلف ایگولد:

account infor : در این قسمت شما می توانید مشخصاتی که برای باز کردن حساب از آنها استفاده کرده اید را تغییر دهید

history : در این قسمت شما می توانید فعالیت و میزان پرداخت و دریافت خود را به صورت خلاصه و یا با جزئیات مشاهده کنید .

redeem : در این قسمت شما می توانید حساب خود را ببندید.

spend : این قسمت برای انتقال پول از حساب خودتان به یک حساب دیگر از e-gold بکار برده می شود.

balance : در این قسمت شما موجودی خود را در ایگولد ملاحظه می کنید .

logout : با استفاده از این گزینه می توانید از حساب خودتان خارج شوید.

نکته : گاهی اوقات در هنگام ورود به حسابتان e-gold یک pin code از شما می خواهد که e-gold آنرا به آدرس ایمیل شما میل می کند و شما می توانید با مراجعه به آن pin code مورد نظر را دریافت کنید و این pin code تا 15 دقیقه اعتبار دارد.

دریافت پول از ایگولد :

برای دریافت پول از حساب e-gold دو روش وجود دارد

روش اول : در یکی از بانکهای ملی ، رفاه ، صادرات یک حساب ارزی باز می کنیم برای باز کردن حساب ارزی به حداقل صد دلار پول نیاز دارید . بعد از باز کردن حساب ارزی به سایت زیر مراجعه کنید.

http://www.londongoldexchange.com

و به قسمت sell e-currency مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنید تا پول به حساب ارزی شما در ایران واریز شود شما برای پر کردن بعضی از قسمتهای فرم باید به بانک مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. دریافت پول از این روش قدری زمانبر است و به نظر من بهتر است از روش دوم استفاده کنید.

روش دوم : این روش بهتر و بسیار سریعتر می باشد . در ایران سایتها و افرادی هستند که دلار موجود در حساب شما را به نرخ روز خریداری می کنند و دیگر نیازی به باز کردن حساب ارزی نیست .شما می توانید با مراجعه به هر کدام از دو سایت زیر پول خود را به ریال تبدیل کرده و دریافت کنید .

دو سایت زیر بسیار قابل اطمینان می باشند.

http://www.egoldiran.com/

 

Www.iran-egold.persianblog.com

 

4.معرفی سایتهای تبلیغاتی :

 

با عضویت در سایتهای زیر شما میتوانید روزانه بین 13 تا 20 دلار در روز درآمد کسب نمایید. و بعد از مدت کوتاهی به درآمد فراوان دست یابید.

بعد از معرفی سایتهای تبلیغاتی راهنمای چگونگی پر کردن فرم ثبت نام و کار در این سایتها آورده شده است .

 

 

Ourpaidmail

این سایت در حال حاضر پر درآمدترین سایت می باشد همه ایمیلهای آن 5،10،15 سنتی می باشد هنگام ثبت نام 5 دلار به شما جایزه می دهد حد نصاب دریافت پول در این سایت 55 دلار می باشد و درآمد روزانه این سایت 2.5تا 4دلار می باشد. این سایت هم اکنون دارای 20000 عضو فعال می باشد .و 15 روزه می توانید به حدنصاب برسید و پول خود را دریافت کنید حتما در این سایت ثبت نام کنید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


GoGo-cash(جدید)

شرایط این سایت بسیار عالی است .ایمیلهای این سایت 5،10،15،20 سنتی می باشند و بنرهای آن 2 تا 10 سنت می باشد این سایت در هنگام ثبت نام ۵ /۲ دلار به شما جایزه می دهد و وقتی پول شما به 55 دلار رسید می توانید آنرا در خواست داده ودریافت کنید. حتما این سایت را جزو انتخابهای خود قرار دهید. در هنگام ثبت نام گزینه search  را در قسمت انتخاب موضوع ایمیلهای ارسالی تیک نزنید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


 

Perfectmail

این سایت یکی از سایتهای پولساز می باشدهمه ایمیلهای آن 5،10،15،20 سنتی است پول شما را 48 ساعته به حسابتان واریز میکند و حد نصاب در این سایت 125 دلار است با ثبت نام در این سایت فرصت را از دست ندهید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.


  I-800-mail

کار کرد این سایت بسیار عالی می باشد روزانه میلهای زیادی برای شما می فرستد که دارای ارزش   5،10،15،20سنت است در هنگام ثبت نام 5 دلار به شما جایزه می دهد و وقتی پول شما به 100 دلار رسید می توانید تقاضای دریافت داده و آن را دریافت نمایید. درآمد روزانه این سایت ۱ تا 1.7 دلار می باشد .

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

عضویت در   I-800-mail


این سایت از سایتهای با شرائط عالی می باشد ایمیلهای آن 4 ، 8 ، 18 می باشد و در هنگام ثبت نام 4 دلار به شما جایزه می دهد و حدنصاب دریافت پول در آن تنها 40 دلار می باشد که به راحتی می توانید به آن برسید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.


digital-mails  

این سایت از سایتهای خوب می باشد که روزانه میلهای زیادی برای شما می فرستد که ارزش میلهای این سایت 5،10،20 سنت می باشد . و بنرهای آن نیز 3،5 سنتی هستند. جایزه عضویت در این سایت بسیار زیاد است این سایت در هنگام عضویت به شما 20 دلار جایزه می دهد حد نصاب پرداخت در این سایت 85 دلار بوده و روزانه برای شما میلهای فراوان می فرستد.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


Easy-mails

این سایت هم مانند سایت بالا محبوب و بسیار پولساز می باشد ایمیلهای آن 5 و 10 سنتی می باشد و در هنگام ثبت نام 5 دلار به شما جایزه ثبت نام می دهد وقتی که پول شما به 99 دلار رسید می توانید درخواست داده و آنرا دریافت نمایید.بنرهای این سایت 2 و 5 سنتی می باشد.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


Siteclubemail

شرایط این سایت بسیار عالی است به طوری که در مدت کوتاهی توانسته اعضای فراوانی پیدا کند این سایت در هنگام ثبت نام 5 دلار به شما جایزه می دهد و ایمیلهای آن همگی 6,9,16 سنتی می باشد و روزانه میلهای زیادی برای شما می فرستد.حدنصاب دریافت پول در آن 120 دلار است که به زودی می توانید به آن برسید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


Happyearning

درآمد در این سایت بسیار مناسب است . میلهای این سایت 5،10،20 سنتی می باشد و بنرهای درون سایت نیز دارای ارزش 2،5،10 سنت می باشد این سایت در هنگام ثبت نام 5 دلار به شما جایزه می دهد و حد نصاب دریافت پول در آن 60 دلار می باشد که به راحتی می توانید به حد نصاب برسید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


American-mails 

این سایت از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد ایمیلهای آن 5 ،10،15،20 سنت میباشد و paid2click آن همگی 2 سنتی هستند حد نصاب در یافت پول در این سایت 85 دلار می باشد که به راحتی می توانید به آن برسید.این سایت در هنگام ثبت نام 1 دلار به شما جایزه می دهد.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.


Satin-mails(جدید)

این سایت جزو سایتهای عالی می باشد ایمیلهای این سایت 3،5،7،9، سنتی می باشد و بنرهای آن نیز دارای ارزش 1،2،3 سنت می باشد بعد از اینکه پول شما در این سایت به 75 دلار رسید می توانید آنرا برداشت کنید.پس فرصت را از دست ندهید و در این سایت ثبت نام کنید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.  


Moon-mails

این سایت از جمله سایتهای پولساز می باشد ایمیلهای این سایت 1 تا 10 سنت می باشد و روزانه چندین ایمیل برای شما می فرستد. حدنصاب دریافت پول در این سایت 50 دلار می باشد.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.


SuperStarMail

این سایت هم اکنون 11000 عضو دارد. ارزش ایمیلهای آن 1 تا 10 سنت می باشد و بنرهای آن نیز 1 و 2 سنتی می باشد . حدنصاب برای دریافت پول در این سایت 66 دلار است .

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

عضویت در     SuperStarMail  


DollarFactory

این سایت همانطور که از نامش پیداست واقعا یک کارخانه پولسازی می باشد در روز ایمیلهای فراوانی برای شما می فرستد. حدنصاب در این سایت 40 دلار است که به راحتی می توانید به این حدنصاب دست پیدا کرده و آنرا دریافت نمایید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.


dream starmail

این سایت از سایتهای بسیار معتبرو پیشتاز می باشد و توانسته در مدت کوتاهی طرفداران و اعضای فراوانی پیدا کند پرداخت آن بسیار عالی است ایمیلهای این سایت 5،10،15،20 سنت می باشد 30000 نفر هم اکنون در این سایت فعال می باشند حد نصاب در این سایت 150 دلار می باشد . پیشنهاد می کنم در این سایت حتما عضو شوید. این سایت به  box   شما درون سایت میل می زند.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


Cashsea

این سایت از سایتهای خوب و مناسب می باشد حد نصاب دریافت پول در این سایت 40 دلار است و ایمیلهای این سایت 2 ،5،10 سنتی می باشد بنرهای موجود در سایت همگی یک سنتی هستند . این سایت در هنگام ثبت نام به شما 2 دلار جایزه پرداخت می کند . با عضویت در این سایت می توانید درآمد خوبی کسب کنید و به راحتی به حد نصاب گفته شده برسید .

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.


View4cash

این سایت از سایتهای پول ساز میباشد.ایمیلهایی که این سایت برای شما می فرستد همگی دارای ارزش 5 ،10،15 سنت می باشد .حدنصاب در یافت پول در این سایت 45 دلار می باشد که شما به زودی می توانید به این میزان برسید .در هنگام ثبت نام 2 دلار به شما جایزه می دهد. بنرهای موجود در قسمت paid2click این سایت همگی بیشتر از 5 سنت می باشند.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


No-minimum

این سایت دارای حداقل موجودی نمی باشد و با کسب اولی سنت از این سایت می توانید درخواست داده و آنرا به حساب ایگولدتان واریز کنید.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

 


affablesite

این سایت تبلیغی می باشد یعنی با پولی که از این سایت بدست می آورید می توانید لینکهای سایتهایی که در آن عضو هستید را تبلیغ نمایید و زیرگروه فراوان بدست آورید . ایمیلهای این سایت ۱۰؛ ۳۰ ؛ ۴۰ ؛ ۵۰ و ۱۰۰ سنت می باشد.در هنگام ثبت نام ۱۰ دلار به شما جایزه می دهد وبا بدست آوردن ۱۰۰ دلار میتوانید تبلیغ را شروع کرده وزیر گروه بدست آورید . این سایت روزانه ۱۰ تا ۱۵ دلار برای شما میل می فرستد.

برای عضویت در این سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

عضویت در   affablesite

 


5.روش ثبت نام و عضویت در سایتهای تبلیغاتی :

 

پس از اینکه روی لینک های سایتهای تبلیغاتی معرفی شده کلیک کردید وارد سایت مورد نظر میشوید پس از ورود به سایت می بایست کلمات singup یا join را پیدا کرده و روی  آن کلیک نمایید بعد از آن صفحه ای باز میشود که آدرس ایمیل شما را می خواهد سپس آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی continue کلیک کنید بعد از آن پیغامی ظاهر می شود که می گوید یک ایمیل به آدرس شما فرستاده شده و شما به زودی آنرا دریافت می کنید سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده وایمیلی که از سایت مربوطه آمده را باز کنید و روی لینک موجود در آن کلیک نمایید و پس از باز شدن فرم عضویت آنرا مطابق نمونه زیر کامل نمایید.

سعی کنید مشخصات ثبت نام در تمام سایتها را یکسان وارد کنید .

user name : اسمی که شما دوست دارید با آن در سایت عضو شوید برای مثال ali

e-mail : آدرس ایمیل شما

send emails to : در این قسمت email address & siteinbox را انتخاب کنید.

first name : اسم شما

last name : نام فامیل شما

address : آدرس شما برای مثال nasim stereet

city : شهر شما برا مثال tehran

state : شما در این قسمت n/a را انخاب کنید .

zip code : کدپستی پنج رقمی برای مثال 52647

country :  ایران

reffered by : این قسمت توسط سایت تکمیل می شود و هیچ تغییری در این قسمت اعمال نکنید .

select categories of insterests of you : در این قسمت موضوع آگهی هایی را که علاقه مند هستید را تیک می زنید و هر چه گزینه های بیشتری را تیک بزنید میل های بیشتری برای شما ارسال می شود .

گاهی اوقات این سایتها برای تست کردن معلومات انگلیسی شما گزینه هایی را مانند من متقلب هستم و یا من تروریست هستم و را در این قسمت قرار می دهند که شما نباید این گزینه ها را تیک بزنید من گزینه هایی که شما نباید تیک بزنید را تا آنجا که دیده ام در زیر آورده ام شما می توانید بجز این گزینه ها سایر گزینه ها را تیک بزنید.

گزینه هایی را که نباید تیک بزنید:

Delete Me , I cant read english , I am Cheater , I use cheat Software , Get all My money , get all money , upgrade members only , Take my money , Just Clicking , I use a Cheat Bot , I Can't Read , Can't Read English ,

Please delete me , Cheating , Terorist , Hacker , I have more one Account

 

همچنین در سایتهایی که دارای قسمت paid2serch میباشند نباید گزینه search را علامت بزنید.

Payment method : در این قسمت نحوه دریافت پول خود را مشخص می کنید شما باید e-gold را انتخاب کنید .

Payment account id : شماره حساب e-gold خود را وارد کنید .

Password : کلمه رمز عبور

Confirm password : تکرار کلمه عبور

حال روی singup کلیک کنید اگر همه کارها را با موفقیت انجام داده باشید پیغامی ظاهر می شود که اعلام می کند ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است پس از آن روی click here to login کلیک کنید و با وارد کردن user name و password خود در صفحه باز شده وارد اکانت خود شوید.

از این به بعد پهرگاه که شما خواستید برای چک کردن حسابتان وارد account خود در سایت تبلیغاتی مورد نظر شوید باید پس از ورود به سایت بر روی member یا login کلیک کرده و پس از وارد کردن user name و password خود وارد account خود در سایت شوید .

توضیح قسمتهای مختلف account حساب شما در سایتهای تبلیغاتی :

earning : موجودی شما در این قسمت ذکر می شود

your inbox : ایمیلهایی که به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود دقیقا در این قسمت نیز موجود است.

User account info : اطلاعات عضویت شما در این قسمت موجود است که می توانید آنها را تغییر دهید.

Gold membership :توضیح اینکه چگونه می توانید عضو طلایی شوید و از این امکانات استفاده کنید.

referral links : لینک شما برای تبلیغ سایت

paid2click : اگر روی بنر های این قسمت کلیک کنید پول بدست می آورید.

Paid2search :برای ایرانیان قابل استفاده نمی باشد

Paid2singup : اگر در سایتهایی که در این قسمت معرفی می شوند عضو شوید به شما پول پرداخت می شود.

Log-out : از account خود خارج می شوید.


6.بیان نکته ها و روش کار در سایتهای تبلیغاتی

بعد از ثبت نام در سایتهای بالا این سایتها روزانه ده ها میل برای شما ارسال می کنند که شما باید وارد میلها شده و بر روی لینکهای تبلیغاتی این میلها کلیک نمایید برای کار به توضیحات زیر توجه نمایید.

1.در هیچ کدام از این سایتها دو بار از طریق یک کامپیوتر عضو نشوید چون تمام این سایتها ip کامپیوتر شما را کنترل کرده ودر صورت مشاهده چنین تخلفی عضویت شما را لغو کرده و هیچ پولی به شما تعلق نمی گیرد

2. .هیچگاه دو لینک از یک سایت تبلیغاتی را همزمان باز نکنید چون با خطا مواجه می شوید.

3.در داخل میلی که از سایتهای تبلیغاتی می آید لینکهای فراوانی وجود دارد و فقط لینکهایی که به صورت زیر هستند پولی می باشند

یعنی تنها در ازای کلیک روی اینگونه لینکها پولی به شما تعلق می گیرد.

http://www.affablesite.com/scripts/runner.php?EA=200408120200553268

و لینکهایی که شبیه لینک زیر هستند برای استفاده کنندگان سرویس aol می باشد و هیچ وقت روی این لینکها کلیک نکنید.

AOL?>http://www.affablesite.com/scripts/runner.php?EA=200408120200553268">AOL

بعد از اینکه روی لینک تبلیغاتی کلیک کردید . پنجرهای باز می شود که در بالا و سمت چپ پنجره مقدار پول و مدت ز مانی را که باید صبر کنید (30 تا 60 ثانیه) تا پول به حساب شما واریز شود را ملاحظه می کنید و پس از سپری شدن مدت زمان ذکر شده عبارتی مانند

Thank you!

Your account has been credited

ظاهر می شود و این بدان معنی است که پول به حساب شما واریز شده و شما می توانید میل تبلیغی دیگری از این سایت را باز کنید.

گاهی اوقات برای اینکه سایت اطمینان حاصل کند که کسی که میلها را چک می کند انسان است نه یک نرم افزار پس از اینکه روی لینک تبلیغاتی کلیک کردید سایت از شما user name و password شما را می خواهد و یا اینکه یک عددی داده می شود و شما باید از میان اعداد زیر آن ، عدد داده شده را کلیک کنید

مثلا

5342

8715 5342 4781 6752 2485

شما بایستی از اعداد پایین روی عدد 5342 که شبیه عدد بالاست کلیک کنید.

4.اگر به دفعات روی یک لینک کلیک کنید پولی نمی گیرد و فقط با کلیک اول پول به شما تعلق می گیرد.

5.شما می توانید علاوه بر ایمیلهای سایت در خود سایت نیز پول بدست بیاورید برای این کار وارد account خود در سایت شوید . در قسمت paid2click بنرهایی وجود دارد که شما با کلیک بر روی آنها می توانید پول بدست آورید این بنرها نیز مانند ایمیلها زمان دار می باشند همچنین در قسمت paid2singup در سایتهایی که معرفی می شوند عضو شوید و در ازای عضو شدن پول دریافت نمایید

6. اگر شما در سایتی برای مدتی فعالیت نکنید عضویت شما لغو می شود پس اگر خواستید برای مدتی فعالیت خود را قطع کنید برای اینکه عضویت شما لغو نشود به قسمت user account info رفته و در بخش are you going on a vacation تا ریخی را که می خواهید حساب به صورت تعطیل باشد را به صورتMM/DD/YYYY  وارد کنید . در این مدت میلی برای شما فرستاده نخواهد شد پس از وارد کردن تاریخ کلمه رمز خود را در قسمت PASSWORD وارد کرده و SAVE CHANGE را کلیک کنید.

6.در بعضی از این سایتها ممکن است میلهایی برای تست انگلیسی شما فرستاده شود که نباید روی این لینکها کلیک کنید . معمولا این ایمیلها همراه با عباراتی مانند زیر هستند

pleas don’t click , delete me, iam cheater

پس هرگاه چنین عباراتی را در ایمیلی دیدید روی لینک مربوطه کلیک نکنید چون کلیک کردن باعث کم شدن موجودی شما می گردد.

7.اگر کلمه عبور خود را فراموش کرده اید هنگام ورود به سایت آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس روی forget my password کلیک کنید کلمه عبور برای شما میل زده خواهد شد.

8.وقتی که پول شما در سایت به حد نصاب رسید برای انتقال پول به حساب ایگولد به قسمت earninig حسابمان رفته و بر روی  visit your redemption page  کلیک می کنیم و اگر پول شما به حد نصاب رسیده باشد در قسمت free member در فرم ظاهر شده شماره حساب ایگولد خود را در قسمت مربوطه وارد کنید و submit را کلیک کنید و بعد از مدت زمانی که در سایتها متفاوت می باشد پول به حساب e-gold شما واریز می شود.

 


 

 7.تجربیات و نکته های ارزنده و کلیدی برای سرعت بخشیدن به کار و پولسازی.

 

 

1.اکیدا توصیه می کنم از یک میل pop3  و نرم افزار outlook express  استفاده کنید.

 

2. با استفاده از این روشی که معرفی خواهم کرد شما می توانید چندین لینک تبلیغی از یک سایت را همزمان باز نمایید. و بدین ترتیب مدت زمانی که برای چک کردن ایمیلها صرف می کنید فوق العاده کاهش می یابد.

در این روش شما ابتدا چندین پنجره اینترنت اکسپلورر را باز کرده (بهتر است از 7 پنجره بیشتر نشود)و سپس لینکهای موجود در میلها را copy کرده و در قسمت آدرس اینترنت اکسپلورر  paste  نماییدو کلید اینتر را فشار دهید.و سپس سراغ لینک بعدی رفته و آن را در پنجره دوم  paste  نمایید و همینطور تا پنجره آخر (مثلا7) و وقتی در پنجره آخر paste  کردید زمان پنجره اول به اتمام رسیده و شما می توانید آدرس جدیدی در آن paste  نمایید.

به همین راحتی شما می توانید چندین لینک از یک سایت را همزمان اجرا نمایید .

گاهی اوقات بعضی از این سایتها برای بار اول در هر پنجره از شما user  و password  می خواهند .

3. بهتر است در نرم افزار outlook  پنجره های موضوع و محتویات  inbox   را که به صورت دو پنجره افقی می باشند را به دو پنجره عمودی تبدیل کنید.برای این کار از منوی view   گزینه  layout  را انتخاب کرده و در قسمت preview pane   گزینه beside message  را تیک زده و  ok نمایید. با این کار شما راحت تر می توانید لینکهای تبلیغی را در میلها پیدا کنید.

4.از اینترنت پر سرعت استفاده کنید.

5. در هنگام کار taskbar   سیستم تان را 2 یا 3 برابر کنید تا عنوان پنجره ها بزرگتر شده و راحت تر بتوانید پنجره مورد نظرتان را پیدا کنید.

6.حداکثر در 20 سایت عضو شوید.

۷.    مراقب لینکهای دروغین باشید.این میلهایی برای تست انگلیسی شما فرستاده می شود که نباید روی این لینکها کلیک کنید . معمولا این ایمیلها همراه با عباراتی مانند زیر هستند

please don’t click , delete me, i'am cheater

۸.    حتما از آنتی ویروس و نرم افزار های ضد جاسوسی استفاده نمایید.

 

هشدار ها :

1.    پسورد ایگولد خود را در سیستم تان ذخیره نکنید . چون هکر ها به راحتی می توانند آنها را پیدا کنند.

2.    passphrase   خود را از طریق صفحه کلید مجازی یا srk     که در مقابل قسمت وارد کردن رمز ایگولد وجود دارد وارد و یا تغییر دهید. یا می توانید از صفحه کلید مجازی ویندوز استفاده کنید.

3.    حتما هر چند وقت یکبار پسورد ایگولد خود را تغییر دهید 

 

 

لطفا" سؤالات و نظرات خود را در قسمت نظرات وارد نمایید.

 

اصطلاحات در چت

معنی به فارسی

کلمه یا جمله اصلی اختصار در چت
سلام Hi There HT
حالت چطوره؟

How Are You?

HRU
سن/ جنس /مکان Age/Sex/Location ASL
چت را ترک کرده has left the chat poof
تا آنجایی که من می دانم Az Far As I Know AFAIK
به زودی As Soon As Possible ASAP
اه خدای من Oh My God OMG
دوست پسر Boy Friend BF
دوست دختر Girl Friend gf
راستی By The Way BTW
از طرف دیگر On The Other Hand OTOH
پیغام الکترونیکی Email Message EMSG
رو در رو Face to Face F2F
متشکر از شما Tank You TY
در هر صورت In Any Event IAE
عجب . فهمیدم Oh I See OIC
فهمیدم I See IC
به نظر من In My Oponion IMO
متاسفم I`m Sorry IMS
برای همیشه دوستت دارم Love You Foreve LYF
دوستت دارم Love Ya LY
دوستت دارم I Love You ILY
جهت اطلاع تو For Your Information FYI
به بیان دیگر In Othere Word IOW
شوخی می کنم Just Kidding JK
پوزخند شیطانی Evil Grin EG
خنده شدید شیطانی Big Evil Grin BEG
خنده Laugh L
خندیدن با صدای بلند Laugh Out Loud LOL
لبخند Smile S
از خنده رو زمین غلط زدن Rolling On Floor Laughing ROFL
از خنده رو زمین غلط زدن Rolls On The Floor Laughing ROTFL
پیغام خصوصی Private Message PM
بوسه بر گونه Kiss On Cheek KOC
بسه زدن و بغل کردن Hug and Kiss H&K
متشکر Thanks TNX
بوسه روی لبها زدن Kiss On Lips KOL
بعدا Later L8R
دعا کردن Fingers Crossed FC
زود جواب نامه را بده Write Back Soon WBS
جواب نامه را نده Don't Write Back DWB
برای مدت طولانی بی خبر بودن Long Time No See LTNS
الان بر میگردم Be Right Back BRB
زود بر میگردم Be Back Soon BBS
بعدا بر می گردم Be Back Later BBL
بعدا به تو می گویم Talk To You Later TTYL
به فکر تو هستم Thinking Of You TOY
تا دفعه بعد Till Next Time TNT
بعدا می بینمت See You Later

SYL8TR

به زودی می بینمت See You Soon

SYS

می بینمت See You CU
فعلا میروم Gone For Now GFN
از دیدن تو خوشحال شدم Glad To See You GTSY
از دیدن تو خوشحال شدم Nice To See You Nice 2 C U
دور از صفحه کلید Away From Keyboard AFK
موفق باشی Good Luck GL
فعلا خداحافظ Ta Ta For Now TTFN
خداحافظ Bye Bye Now BBN
خداحافظ Bye For Now BFN

ضبط مکالمات تلفنی توسط

Advanced Phone Recorder 1.7

بسیاری مواقع ضبط تماس های تلفنی و کنترل آن کاری ضروری میشه ! یعنی ضبط و جاسوسی تلفن به گونه ای کسی متوجه این کار نشه ! اگر شما هم به یک Voice Modem و Sound Card مجهز هستید این کار را به آسانی میتوانید انجام دهید !
نرم افزار Advanced Phone Recorder محصولی از سری محصولات Say It Now میباشد که برای ضبط تمامی مکالمات تلفنی ارایه شده است! نحوه کار این برنامه به این صورت است که پس از زنگ خوردن تلفن و پس از آنکه ارتباط برقرار شد، در هر جای مکالمه شما با فشردن کلید Record برنامه میتوانید ادامه ی مکالمه را در هارد خود با کیفیت مناسب ذخیره کنید . همچنین میتوانید جزییات رو در کنار هر فایل ضبط شده درج کنید . جزییاتی مثل نام و تاریخ و موضوع و ...! فایلهای ضبط شده توسط این نرم افزار با پسوند Wav ذخیره خواهند شد و بلافاصله پس از ضبط میتوانید به آن گوش دهید . علاوه بر موارد فوق میتونید تماس های مکان ها و زمان های مختلف رو بهتر دسته بندی کنید ! این نرم افزار ویندوزهای مختلف رو پشتیبانی میکنه و محیط کارش بسیار ساده است.

دانلود کنید نسخه ی 1.7 رو با حجم 1.6 مگابایت

 

 یک ساعت زنگوله دار تمام دیجیتالی

 PC Alarm Clock Pro 3.0

شما برای یادآوری و فراموش نکردن قرار ها و کارهای مهم خود چه میکنید؟ آیا شما هم صبح ها مشکل خواب موندن دارید؟ PC Alarm Clock Pro محصول شرکت Aquarius Soft نرم افزاری خوب و مناسب برای یاد آوری قرار ها و رویدادهای مهم شماست ! توسط این نرم افزار شما میتونید زنگ های مختلفی تنظیم کنید ( میتونند شامل انواع آهنگ ها باشند) تا سر ساعت معین این نرم افزار شروع به زنگ زدن کنه و شما رو آگاه کند . ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار در تعداد نامحدوی از تنظیمات برای زنگهاست ,  به این ترتیب شما میتونید برای تمامی قرار هاتون یک جا برنامه ریزی کنید . این نرم افزار به شما این امکان رو میده که مشخص کنید قرار فلان روز شما هفتگیست؟ماهیانست؟ یا .... ویژگی جالب دیگر این نرم افزار در توانایی چرت زدن آن است برای مثال شما آن را برای ساعت 3 تنظیم کردهاید که شما را از خواب بلند کند سر ساعت 3 وقتی شروع به زنگ زدن میکند , شما خسته اید و با دکمه ای که روی کیبورد میزنید می خواهید صدا را قطع کنید ! در این شرایط هم نرم افزار خود به خود چند دقیقه بعد دوباره شروع به زنگ زدن میکند ! فایلهای صوتی MP3, WMA, MIDI و WAV را برای زنگ میشود قرار داد , همچنین قادر است همراه با زنگ متنی را که شما نوشتید را با صدای بلند برایتان بخواند ! روی هم رفته اگر شما هم به یک ساعت زنگوله دار حرفه ای و دقیق و دیجیتالی همه کاره نیاز دارید., PC Alarm Clock Pro رو حتما امتحان کنید

دانلود کنید نسخه ی 3.0.0.1 رو با حجم 0.98 مگابایت
 

نقاشی برای بچه ها

 Creative Painter v3.2

یک نرم افزار ساده و بسیار عالی برای نقاشی کردن که واقعا میتونه برای بچه ها مفید باشه . امکان اضافه کردن موزیک و انیمیشن از ویژگیهای جالب این برنامه است

دانلود  Creative Painter v3.2با حجم 14 مگابایت

Crack

 

خاموش و روشن کردن کامپیوتر توسط

Auto Power-on and Shut-down v1.44

ورژن  جدید این برنامه که به وسیله ی اون میتونید کامپیوترتون رو یک ساعت دلخواه  روشن و یا خاموش کنید .

Auto Power-on and Shut-down v1.44 با حجم 9.01 مگابایت

Crack

قفل کردن فایل ها و پوشه ها توسط

 File Securer v3.70

File Securer نرم افزار قدرتمندی است که میتونه از فایل ها و پوشه های مهم شما محافظت کنه! این نرم افزار محافظت خودش رو در سطح kernel اعمال میکنه و از فایل هاتون در محیط ویندوز و خط فرمان محافظت میکنه. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده هست طوری که تنها با انتخاب یک پوش یا فایل میشه اون رو توسط پسورد محافظت کرد! همچنین برای قفل کردن و باز کردن فایل ها، نیازی به وارد شدن به محیط برنامه نیست بلکه در زمانی که میخواهید به فایل ها دسترسی داشته باشید ، این نرم افزار یک کادر popup باز میکنه و با وارد کردن پسورد به فایلتون دسترسی خواهید داشت. همچنین بعد از نصب این نرم افزار، گزینه هایی برای قفل کردن و باز کردن فایل ها ، به منوی راست کلیک ویندوز شما اضافه خواهد کرد که عملیات رمز نگاری و باز کردن فایل های شما را آسان تر و سریع تر خواهد ساخت .
از قابلیت های مهم این نرم افزار میشه به موارد زیر اشاره کرد :
قابلیت مخفی کردن و محافظت از فایل ها و پوشه ها تنها با چند کلیک ساده ، محافظت از خود برنامه توسط یک پسورد اصلی ، پشتیبانی کامل از قابلیت Drag and Drop ، قابلیت ذخیره سازی کلیه اتفاقات ( به عنوان مثال چنانچه فردی پی در پی پسورد های مختلف رو برای دسترسی به فایل های محافظت شده تست کنه ، این نرم افزار تمام پسورد های غلط رو براتون ذخیره میکنه و میتونید با دیدن پسورد های حدس زده توسط دیگران به امنیت پسورد خودتون پس ببرید و بدونید که طرف چقدر به پسورد اصلی نزدیک شده! ) . نیاز به پسورد در هنگام پاک شدن نرم افزار و ...
توجه : این نرم افزار بر روی تمام ویندوز ها کار میکنه ! توجه : در هنگام نصب این نرم افزار به پیغام هایی که داده میشه توجه کنید!
دانلود File Securer v3.70 با حجم 1.30 مگابایت

 

ساخت درایو های متعدد Hard توسط

Extra Drive Creator Professional 4.1

دوست داردد که تعداد درایو های هارد را زیاد کنید؟ نیازی نیست که حتما در پارتیشن بندی Hard خود تغییر ایجاد نمایید چون نرم افزار Extra Drive Creator Professional نرم افزاری کوچک و در عین حال قدرتمند میباشد که برای شما درایو های دیگری ولی تحت درایو های فعلی با توانایی های مختلف به وجود میاره.در کل این نرم افزار قدرتمند 5 نوع درایو مجازی می سازد
1. Crypted Drive(درایو های محرمانه):  این درایو محلی برای نگه داشتن اطلاعات مهم و محرمانه ی شما میباشد و از سیستم الگوریتمی جدیدی برای محافظت استفاده میکنه تا کسی نتونه به اطلاعات محرمانه شما دست پیدا کنه! وقتی روی این درایو کلیک کنید از شما پسورد برای عبور میخواهد و در صورت دادن پسورد شما وارد این درایو میشوید.
2.Virtual CD-ROM(درایو
CD مجازی): این بخش برای گرفتن ISO-Image از CD های و آنهایی که میخواهیم از درون هارد اجرا کنیم میباشد ! انواع بازیهایی که برای اجرا به CD نیاز دارند رو میتوانید در این بخش اجرا کنید !
3
,4:File to Drive & Folder Drive ( برای قرار دادن فایلها و پوشه ها درون درایو): این بخش با ساختن یک درایو دیگر شما رو در تقسیم بندی هاردتون کمک میکنه ! مثلا شما دوست دارید درایو 40 گیگاباتی شما به 2 درایو 20 گیگابایتی تقسیم شود , نیازی نیست که حتما توسط پارتیشن بندی این کار صورت گیرد , این نرم افزار به طور مجازی آن کار را برای ما انجام میدهد !
5.RAM Drive( درایو اطلاعات RAM) : این بخش منحصر به فرد از نرم افزار تمامی اطلاعات رفته در RAM کامپیوتر را نشان میدهد و در خود نگاه میدارد و ما میتوتنیم از اونها استفاده کنیم!! ولی با ReStart شدن سیستم این اطلاعات پاک و اطلاعات جدید ذخیره میشود !

دانلود کنید نسخه ی 4.1 رو با حجم 467 کیلوبایت

 

پسورد گذاری روی نرم افزارهای گوناگون توسط

Password Door 6.1.13    

نرم افزارهای زیادی بر روی کامپیوتر شما نصب هستند از قبیل MS-Office, WinZip, Windows Media Player, RealOne Player, AcdSee, Outlook Express و بسیاری دیگر, اکثر آنها به گونه ای می باشند که هر کس میتواند از آنها استفاده کند و به اطلاعات موجود در آنها دسترسی و یا از آن برای انجام کارهای شخصی استفاده کند. شاید شما دوست ندارید با نرم افزاری که متعلق به شماست و خود شما خریداری و نصب کردید کس دیگری استفاده کند! Password Door محصول شرکت TopLang نرم افزاری برای گذاشتن پسورد روی نرم افزارهای مختلف است به گونه ای با اجرا شدن نرم افزار صفحه ی درخواست پسورد ظاهر شود و شما تنها با وارد کردن کلمه عبور صحیح بتوانید وارد محیط نرم افزارها شوید‌! این نرم افزار به آسانی هر نرم افزاری رو میتونه قفل گذاری کنه بدون ایجاد کوچکترین اختلالی در خود برنامه‌! خود نرم افزار هم Password protected میباشد
دانلود کنید نسخه ی 6.1.13 را با حجم 473 کیلوبایت
 

 : کنترل کامل بر روی هارد و سایر حافظه های جانبی توسط !

    Disk Watchman 1.7.151

Disk Watchman محصولی از سری نرم افزارهای کمپانی MetaProducts , نرم افزاری برای داشتن کنترل کامل بر روی  درایو های هارد دیسک , حافظه های جدا شدنی مانند CoolDisk و ... و درایوهای شبکه میباشد. این نرم افزار به شما  کمک میکند که حافظه ی این درایو ها را زیر نظر بگیرید  ونشان میدهد که چه مقدار فضا اشغال شده و یا خالی است  , همچنین قادر است زمانهایی که سیستم با کمبود فضا مواجه بود را ضبط کند تا شما فکری برای مشکل بیاندیشید, سیستم Notification و اطلاع رسانی نرم افزار به شما اعلام خطر کمی حافظه را میکند که  در هر جایی که باشید , توسط E-Mail و ICQ یا صدا و آهنگ و سایر امکانات مطلع شوید.  توانایی های دیگری مانند گرفتن Backup و پاک نمودن فایلهای زاید و اضافی را از درایو ها داراست. روی هم رفته اگر کنترل وضعیت هارد دیسک برای شما در ساعات مختلف ضروری است میتونید از این محصول استفاده کنید.
دانلود کنید نسخه ی 1.7.151 رو با حجم 1 مگابایت
 

 نرم افزاری برای ساخت و مدیریت چند دسکتاپ

ManageDesk v2.30.17    

ManageDesk نرم افزاری هست که با در اختیار قرار دادن امکانات جدید ، سرعت کار با کامپیوتر رو براتون افزایش میده و میتونید متفاوت از قبل با کامپیوتر کار کنید.در واقع این نرم افزار شامل ابزار هایی است که باعث افزایش سودمندی و بهره وری از کامپیوتر میشه. شما به کمک این نرم افزار میتونید دسکتاپی مجازی بسازید و نرم افزار خودتون رو در اون به اجرا در بیارید . همچنین میتونید برای محافظت از دسکتاپ های ساخته شده ، پسورد تعیین کنید تا کسی به غیر از شما نتونه به اونها و برنامه های در حال اجرای اون دسکتاپ دسترسی داشته باشه! همچنین میتونید به وسیله قابلیت hotkeys برای هر نرم افزار یک کلید ترکیبی بسازید تا دسترسی شما به نرم افزار ها آسون تر و سریع تر باشه. از قابلیت های دیگه این نرم افزار میشه به یک ابزار مدیریت حافظه قدرتمند برای افزایش کارایی سیستم ، یک ابزار مدیریت پروسه ها و مشاهده DLL های جاری ، ابزاری برای اجرای اتومات برنامه ها در دسکتاپ های مورد نظر و ... اشاره کرد!
ManageDesk با ساختن چندین و چند دسکتاپ برای شما ، از به هم ریختگی محیط کاری شما جلوگیری میکنه.از اونجا که کار این نرم افزار مشخص هست از توضیح اضافه در مورد اون صرفنظر میکنیم

دانلود ManageDesk v2.30.17 با حجم 1.40 مگابایت
 
 

 

تذکر

انتشار مطالب دیگران بدون ذکر منبع , منصفانه نیست.        نقل قولها , لینک ها و ارجاعی ها لزومآ نظرات نگارنده نمی باشد.       رابطه ی این بلاگ با بازدیدکنندگان رابطه ای دوستانه و غیر رسمی است و در هیچ تعهد و قراردادی نمی گنجد .

بوسیله FireWall، اسپم را مسدود کنید

این ترفند در ویندوز XP کاربرد دارد. اگر از یک مودم کابلى یا ISP دیگرى که مرتبا به اینترنت وصل است استفاده مىکنید کامپیوتر شما بسیار نسبت به اسپم و یا هکرها آسیب پذیر است. هر زمانى که کامپیوتر شما به شبکه وصل مىشود اینترنت یک شماره به خصوص را به کامپیوتر شما تخصیص مىدهد. هر گاه که مودم شما شماره اینترنت را بگیرد یا به شبکه وصل شود شماره شما تغییر مىکند. اما اگر به طور مرتب به وسیله یک مودم کابلى یا دیگر اتصالات 24 ساعته به اینترنت وصل مىشوید. شماره شما تغییر نمىکند. این باعث مىشود که هکرها بتوانند راحت تر کامپیوتر شما را پیدا کنند و اگر آسیب پذیر است شماره آن را بین دیگر هکرها پخش کنند. اینجاست که یک فایروال (برنامه حفاظتى) بکار مىآید. نرم افزار فایروال بین کامپیوتر شما و اینترنت قرار مىگیرد و به عنوان یک گذرگاه عمل مىکند. و به شما امکان را مىدهد که تصمیم بگیرید چه نرم افزارى و در چه زمانى به کامپیوتر شما راه یابد. ویندوز XP یک فایروال خود ساخته دارد براى نصب آن کارهاى زیر را انجام دهید: 1- StartMenu را باز کرده و روى MyNetwork Places کلیک راست نمایید و properties را انتخاب کنید. اینترنت یک شبکه وسیع مىباشد. و براى اینکه کامپیوترها بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند طراحى شده. براى همین مهم است که مطمئن شویم تنها کامپیوترهاى شناخته شده ارتباط برقرار مىکنند. 2- روى اتصالى که مىخواهید از آن حفاظت شود کلیک راست کرده و properties را برگزینید. اگر از یک اشتراک dial-up استفاده مىکنید، روى آیکن کلیک راست کنید و اگر داراى یک شبکه در منزل و یا محل کار خود هستید روى Local Area Connection کلیک راست نمایید در هر دو صورت properties را انتخاب کنید. 3- بخش Asvanced را انتخاب کرده و فایروال را فعال کنید. روى پنجره کلیک کنید تا Windows XP Firewall فعال شود. اگر یک شبکه را اداره مىکنید و از internet Connection Sharing براى اینکه تمام کامپیوترهاى متصل به شبکه از مودم استفاده کنند، استفاده مىکنید. فایروال فقط باید در کامپیوتر میزبان فعال شود. کامپیوتری که به اینترنت متصل است. کامپیوترهاى دیگر که به کامپیوتر اصلى وصل هستند و از مودم آن استفاده مىکنند ضرورتى ندارد که فایروال داشته باشند.

بازگرداندن کلمات عبور هک شده

اینبار میخواهیم به شما آموزش دهیم که اگر کسی پسورد شما را به دست آورد راه بازگرداندن آن چیست؟ این هم یک نکته جالب که خیلی ها به آن توجه نمیکنند. در واقع اگر یک زمانی بر اثر بی توجهی، شخصی ID مربوط به ایمیل شما را هک کرده و پسورد شما را عوض نمود، در چنین مواقعی از امکان Forgot Password استفاده کنید! ضمنا این نکته را فراموش نکنید که به هنگام Sign up، در اغلب سایت ها، مثل Yahoo! یا Hotmail، سئوالاتی در زمینه تاریخ تولد، کدپستی، کشور، سئوال کوتاه و جواب کوتاه و یک آدرس Mail برای مواقع اضطراری از شما سئوال می شود! این سئولات بسیار مهم هستند. لازم است این موارد را همیشه به خاطر داشته باشید و یا آنها را جایی یادداشت کنید، که اگر کسی شما را هک کرد، بتوانید اط این طریق پسوورد خود را پس بگیرید و عوض کنید. به هر حال برای انجام این کار در صفحه Email Login روی گزینه Password lookup کلیک کنید. در این صفحه همان اطلاعات کلیدی که در قسمت بالا گفته شد را باید وارد کنید، اگر این اطلاعات را به خاطر دارید که جای امید باقی است، در غیر این صورت از ادامه این کار صرف نظر کنید. خب حالا بعد از وارد کردن این اطلاعات، سایت ایمیل شما درست بودن آنها را چک میکند و در صورت درست بودن آنها، شما به مرحله بعدی هدایت می شوید. در این مرحله که به منظور ایجاد امنیت بیشتر ایجاد شده است، سایت ایمیل از شما یک سئوال کوتاه میپرسد و شما باید به آن پاسخ صحیح بدهید. البته دقت کنید که این پرسش و پاسخ را خودتان به هنگام Sign up تعیین کرده اید و باید آن را به خاطر داشته باشید. ( مثلا فیلم مورد علاقه شما کدام است؟ که شما باید در اینجا همان پاسخی را بدهید که قبلا و در هنگام راه اندازی صندوق پستی خود داده بودید). بعد از وارد کردن پاسخ کوتاه در صورت درست بودن آن، شما قادرید به دو صورت موجود، پسورد خود را مجددا تصاحب کنید و آن را تغییر دهید. 1- Display New Password که به شما رمز عبور جدیدتان را نشان میدهد. 2- Email New Password که رمز عبور جدید شما را به آدرس ایمیلی که به هنگام Sign up داده اید، میل می کند. ( Alternate Email